Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Jag har nu svängt något vad gäller Alex, men allt hänger på om produktionen förbjuder paktsnack framöver eller ej. Om det förbjuds så tror jag inte att Alex blir lika farlig för Sami att ha kvar i huset. Men det är en riskfylld aktie att satsa på. Jassas skada i huset tror jag inte är lika stor om man ser till helheten (fortsätter hävda att allt som krävs för att Sami ska vinna är att hålla honom borta från skitsnack).
Är alltså fortsatt stabil över att ha röstat på Alex ikväll, men inte lika orolig över om han skulle bli kvar.
Sen undrar jag om någon som hängde med på liven de första veckorna sitter på info som jag inte gör gällande hur Rosa Rummet behandlade Alex? (Jag har bara sett liven sen Robinson.)
Var Amilia oco vidriga mot honom så att det finns fog för hans beteende nu? (Med beteende menar jag att det känns som att han tappat det helt och kan gå över lik för att förstöra för Amilia och Mergim. Och med att gå över lik menar jag backstabbingen mot Sami och Julia).
Är själv av den åsikten att det finns en bakomliggande orsak till varje vidrigt beteende. Det gör inte beteendet okej men det förklarar och gör det enklare att förlåta när personen väl ändrar på sig.
Jag tror personligen, efter senaste liven. Att det var droppen för Alex, att Mergim va mer populär än honom. Han kan bara inte hantera att bli brädad av 21 åringen, som även bräda honom ang Anty. Det är ett jävulskt hat han har mot Mergim! Det var efter förra veckans live han tappa det rejält. Amilia kommer väl bara på köpet som allierad med Mergim, plus han kan nog heller inte hantera att en kvinna skrattar ut honom, så som hon gör! Ut me han