2020-04-13, 14:52
Medlem
Tänkte kolla om man kanske skulle kunna få någon rekomendation på en bra app för att spela upp iptv på en samsung (tizen) vad tycker du/ni är den bästa?
2020-04-13, 14:55
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpiz
Tänkte kolla om man kanske skulle kunna få någon rekomendation på en bra app för att spela upp iptv på en samsung (tizen) vad tycker du/ni är den bästa?
Smart IPTV (siptv)
2020-04-13, 15:32
Medlem
Citat:

Är du helt emot att köpa en box?

Kommer bli betydligt bättre och du kommer kunna utnyttja finneser som catch-up, inspelning och timeshift.
2020-04-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Löste det sig?
Bahnhof tycks fått ordning på sina grejer så det löste sig ändå och grannen är nöjd igen.
Bara för att jag är nyfiken... hur skulle återförsäljaren kunna lösa bahnhofs problem i dashboarden?
2020-04-13, 20:11
Bannlyst
Det är eller har aldrig varit Bahnhofs fel, varje gång N1 inte funkar och dom skyller på bahnhof. Jo då fungerar det hos deras konkurrenter så som rapid och camdserver felfritt.

Iofs är dessa 2 mycket större än vad N1 är.
2020-04-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roob07
Bahnhof tycks fått ordning på sina grejer så det löste sig ändå och grannen är nöjd igen.
Bara för att jag är nyfiken... hur skulle återförsäljaren kunna lösa bahnhofs problem i dashboarden?

Vissa Tvip 605 och Formuler Z8 strulade och då fick vi en åtgärd att göra.

Inget som har med Bahnhof att göra.
2020-04-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagardum
Det är eller har aldrig varit Bahnhofs fel, varje gång N1 inte funkar och dom skyller på bahnhof. Jo då fungerar det hos deras konkurrenter så som rapid och camdserver felfritt.

Läser du på Rxxxds forum så skriver inga användare att det funkar felfritt 🤔

Om ens abonnemang funkar på mobilens mobildata och inte på tex Bahnhof?
Hur förklarar du det då?
Senast redigerad av instagam 2020-04-13 kl. 20:44.
2020-04-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Är du helt emot att köpa en box?

Kommer bli betydligt bättre och du kommer kunna utnyttja finneser som catch-up, inspelning och timeshift.
njae det är jag väl inte men är mest ute efter att se på tv.. spela in o sånt är jag inte så intresserad av :P
2020-04-13, 22:35
Medlem
Citat:
njae det är jag väl inte men är mest ute efter att se på tv.. spela in o sånt är jag inte så intresserad av :P
Ok 👌🏻

Med timeshift är det smidigt att kunna pausa programmet om du ska pissa eller gå till köket mitt i programmet. 😁

Plus att all textning funkar klockrent på tex Z8.
2020-04-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagardum

Hur kan det inte vara bahnhofs fel om mitt abbonemang fungerar hos en kompis eller om jag går via vpn eller 4g?
Kan tillägga att det fungerat felfritt nu 2 sista dagarna precis som för någon annan här som också har Bahnhof
2020-04-15, 18:08
Medlem
Hej!

Är helt novis när det gäller detta.
Vet inte om man får ställa dessa frågor, men jag frågar ju inte efter vilken operatör man ska välja.

Vad ska man tänka/titta på när man väljer operatör?
Jag vill ha tillgång till någon form av support, det vet jag. Men är det något annat man ska titta efter?
Jag antar att lite grand är det att man får vad man betalar för.

Jag har just nu apple-tv och tänkte testa tjänsten genom den, för att senare köpa en box eventuellt.
Det finns en del boxar. Vad ska man tänka på när man ska välja box?
2020-04-15, 18:33
Medlem
Hur ställer sig btcx med att de skicka direkt till återförsäljarnas btcplånböcker? vet att de blockerar darknetplånböcker från genomföra transaktionen men iptv kanske är en annan sak?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in