Lyssnar nu på SD i första delen av rättegången. Vilken jobbig röst att lyssna på.
Jag är nyfiken på hur det fungerar med "lyssningen". Är det uppdelat på olika avsnitt (kan man välja vilket förhör man vill lyssna på), långa förhör... går det att stoppa och sedan fortsätta där man avslutat (syns tid hur långt man lyssnat så det går att spola fram)?
Jag är nyfiken på hur det fungerar med "lyssningen". Är det uppdelat på olika avsnitt (kan man välja vilket förhör man vill lyssna på), långa förhör... går det att stoppa och sedan fortsätta där man avslutat (syns tid hur långt man lyssnat så det går att spola fram)?
Jag lyssnar via Youtube, så då kan man stoppa uppspelningen. Detta är del 1. När alla ligger ute finns beskrivning på innehållet så då kan man ju välja vilka avsnitt man vill lyssna på.
Jag lyssnar via Youtube, så då kan man stoppa uppspelningen. Detta är del 1. När alla ligger ute finns beskrivning på innehållet så då kan man ju välja vilka avsnitt man vill lyssna på.
OK tack, då väntar jag och hoppas på att någon vänlig ts lägger ut allt här med hänvisning (Ni är ju så duktiga på sådant).
Fortsätter med mitt läsande från början av tråden så länge... (blir intressant och se hur mycket skit vissa skrivit om LW under årens gång... innan FUP). Har ett A4-block redo...
OK tack, då väntar jag och hoppas på att någon vänlig ts lägger ut allt här med hänvisning (Ni är ju så duktiga på sådant).
Fortsätter med mitt läsande från början av tråden så länge... (blir intressant och se hur mycket skit vissa skrivit om LW under årens gång... innan FUP). Har ett A4-block redo...
Gå in på youtube.com. skriv rättegång wesström i sökfältet så kommer den upp.
Rättegången - del 1
(den ansvarige utgivaren erbjuder ett medlemskap till en låg kostnad där medlemmar får tillgång till alla uppladdade avsnitt direkt om man inte orkar vänta till nästa avsnitt som publiceras senare idag)
Sammanfattning - läs online och/eller ladda ned (i min signatur finns även en äldre sammanfattning som uppdaterades löpande innan den misstänkte SD häktades). https://docdro.id/A4V1hJc
För nytillkomna som varken vet vem den mördade eller den huvudmisstänkte är, så finns info på sid 23-25
Geocaching upptar en stor del av de inblandades liv och det finns en ofantlig mängd med bilder och text från de personer som figurerat i utredningen på deras GC-konton som ger en fingervisning om personligheterna.
Sid 2 finns länk till offrets GC-sida
Sid 6 länk till den misstänktes sida
Sid 7 länk till den tidigare medmisstänkta sida
Sid 8 länk till kompisen JG:s sida
Min youtube kommer ihåg var jag slutar och fortsätter där när jag går in igen. Det verkar vara ett helt avsnitt liksom som är ganska långt.
Min youtube kommer ihåg var jag slutar och fortsätter där när jag går in igen. Det verkar vara ett helt avsnitt liksom som är ganska långt.
Som jag förstår det hela var första förhöret med SD 80 minuter... och det är långt speciellt när jag bara har en dator att tillgå. Bra att veta då att det går att pausa...
Verkar ändå att de olika förhören kommer att bli uppdelade så det går att välja vilket förhör man vill lyssna på.
Hmmm sitter och lyssnar på SD ur "Rättegången". Åklagaren frågar honom om det är något han vill rätta till som sagts under rättegången. Då nämner han att han har en lista. Men att hans advokat sagt till honom att inte ta upp den - att inte allt behöver bemötas - och så säger han att hans advokat inte sett listan? Är inte det jättemärkligt?
Rättegången - del 1
(den ansvarige utgivaren erbjuder ett medlemskap till en låg kostnad där medlemmar får tillgång till alla uppladdade avsnitt direkt om man inte orkar vänta till nästa avsnitt som publiceras senare idag)
Sammanfattning - läs online och/eller ladda ned (i min signatur finns även en äldre sammanfattning som uppdaterades löpande innan den misstänkte SD häktades). https://docdro.id/A4V1hJc
För nytillkomna som varken vet vem den mördade eller den huvudmisstänkte är, så finns info på sid 23-25
Geocaching upptar en stor del av de inblandades liv och det finns en ofantlig mängd med bilder och text från de personer som figurerat i utredningen på deras GC-konton som ger en fingervisning om personligheterna.
Sid 2 finns länk till offrets GC-sida
Sid 6 länk till den misstänktes sida
Sid 7 länk till den tidigare medmisstänkta sida
Sid 8 länk till kompisen JG:s sida
-----------
Stort tack!!! Fast det verkar som om man måste vara medlem för att lyssna på dina youtu.be-länkar i spoilern för 49 kr i månaden.
Senast redigerad av Picasso2 2020-04-13 kl. 09:55.
Tack. Ja, den bilden blir alltmer tydlig av läsningen av FUP. Undrar om HD någonsin kommer att inse allt vad SD lovade LW och att hans sanning till henne inte var vidare sann? Eller kommer hon för alltid stänga in sig själv i en bubbla av att LW var roten till allt ont och SD var trogen henne?
Tycker när man hör SD i rättegången att han inte verkar vilja ha kvar HD. Han är måttligt intresserad av att fortsätta leva med henne. Risken finns ju att hon blir sämre igen.