2020-04-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
alex sitter med tofflor, byxor som han klippt, Orange tshirt och en du-rag och lär dom MODE. hahahahahahaha

Haha jag säger detsamma! En riktig 🤡 är snubben 😂😂 fransar verkar vara fashion enligt honom iallafall 😂🤭
2020-04-12, 23:41
Medlem
Hydraulslangs avatar
Men vad i helvete gör han nu då?
2020-04-12, 23:42
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
allt han sa var " ne men så bra jasmin " sen gick därifrån, han har lärt sig nu att gå ifrån för det är en konflikt om vill ha, först med alex runt matbordet nu detta.

Jag har sett avsnittet nu och det var ju inte alls som du beskrev... Hon skrek definitivt inte honom rakt i ansiktet, hon satt i soffan och tjafsade emot och sen efter han gått så säger hon högt typ "DU LJUGER" sen gick hon. Mergim hörde nog inte ens det.
Jag hörde inte heller att hon kallade honom mytoman? Känns som vi sett två olika avsnitt hahaha
2020-04-12, 23:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Precis. Det blir bara stiltje om Alex ryker, inget kommer att förändras.
Hahaha, så han gör ingen skillnad menar du? Har du missat hur han dominerar i så många olika situationer? Saker ska göras på hans sätt och många fogar sig. Vore intressant att se hur folk blir utan hans hämmande effekt på fester och liknande. Deltagarna har ju själva sagt att det är bra att han är där och styr och ställer och håller ordning. Borde bli mer kaos utan honom isåfall.
2020-04-12, 23:43
Medlem
Hydraulslangs avatar
Vad gör han med Samis byxor!?
Tror han byxorna är hans skägg?🤯
2020-04-12, 23:45
Avslutad
Vet ni vad det absolut värsta är?

Att folk här inte röstar på Alex, utan låter Amilia få den chansen, att om han sitter mot Frida nästa vecka: totalt BLIR förnedrad och åker ut.

Fattar ni vad Amilia kommer göra narr av Alex då? På riktigt.

Snälla kör ut han nu innan skadan blir värre. Hon har läst av hela spelet och har årets hybris redan.
Medlem
Citat:
alex sitter med tofflor, byxor som han klippt, Orange tshirt och en du-rag och lär dom MODE. hahahahahahaha

Men är du alldeles ding ?
Inte för att man ska jämföra. Men Har du aldrig sett tex modeskapare i t-shirt, avklippta jeans och tofflor ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag har sett avsnittet nu och det var ju inte alls som du beskrev... Hon skrek definitivt inte honom rakt i ansiktet, hon satt i soffan och tjafsade emot och sen efter han gått så säger hon högt typ "DU LJUGER" sen gick hon. Mergim hörde nog inte ens det.
Jag hörde inte heller att hon kallade honom mytoman? Känns som vi sett två olika avsnitt hahaha

mergim sa det var onödiga frågor
hon sa nej det var det inte sen börja skrika på honom han sa " men så bra jasmin " och hon fick ett utbrott, sen gick han ut och rökte.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag ogillar också Jassa och vill ha ut henne men kan se fördelarna med att hon är kvar också. Som nu när Jullan har en tjejkompis att testa kläder med osv. Blir tuffa killarna hon får dras med i sovrummet en vecka till om Jassa drar.

Vad menar du med kille med skalle förresten?

Alltså en kille som har skallen på plats, vet inte ens själv vad jag skrev.
2020-04-12, 23:46
Medlem
Varför ska dom ALLTID filma så fort jassa ska pussa lite på martin? Så fort det börjar smackas så går kameran dit direkt.

Även om Alex gick full afrikansk krigsherre och börjat äta folks hjärtan så hade dom filmat deras pussande.
2020-04-12, 23:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Om Alex lämnar förändras dynamiken i huset inte särskilt mycket. Om Jasmine däremot lämnar kommer Amilia reagera och Martin tvingas skapa nya relationer och allianser. Ett mycket intressantare scenarie enligt mig.
Bra poäng. Hade onekligen varit intressant att se hur Martin går till väga då.
2020-04-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Men är du alldeles ding ?
Inte för att man ska jämföra. Men Har du aldrig sett tex modeskapare i t-shirt, avklippta jeans och tofflor ?

absolut inte. Mergim som matchar sin bajsbruna tshirt med bajsbruna mjukis just nu är mer modemedveten än Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in