2020-04-12, 23:29
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag tyckte ändå Julia lyckades jämna ut det något. Jag skulle kört silverschampoo och den inpackningen med silver som Frida brukar köra.
Mest för att inte förstöra håret ännu mer, hon behöver bara jobba bort det fula gula...

Stackars frisören som ska rätta till hennes hår efter detta!!

Kan ju bli raka vägen till frisören redan imorgon. Förvånad över att hennes hår inte gått av ännu.
2020-04-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Fast gula rummet är ju inte eniga. Martin vill ha ut Julia, det vill inte Jasmine. Alex vill också ha ut Julia. Som jag uppfattat det finns inget ”gult” rum. Finns ingen enighet.
Från början ville samtliga du nämner ovan inklusive Sami ha ut Amilia. Men Jas tyckte att Sami var ett större hot. Allt slutade med rent fjasko. Amilia ogillar Alex mest. Därför ska Alex vara kvar.
Sedan får dom banne mig tala sig samman i gula.

I rosa har som inte det problemet, eftersom dom två grabbarna med viss läggning beter sig som två mjäk. Varav minst en troligtvis skulle få det roligare om Amilia försvann.
2020-04-12, 23:33
Medlem
Julia är ju fett falsk... Hon byter kappan efter vinden mest. Hoppas de är hon som åker helt ärligt.
2020-04-12, 23:34
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Ja, det gör så stor skillnad i gruppen när någon rolig ryker. Men om någon som är tråkig åker så märker man knappt det, Glasman är ett bra exempel. Alex borde vara kvar och fortsätta skapa lite drama, Jasse kan åka ut så vi får lite fart på Martin.

Om Alex lämnar förändras dynamiken i huset inte särskilt mycket. Om Jasmine däremot lämnar kommer Amilia reagera och Martin tvingas skapa nya relationer och allianser. Ett mycket intressantare scenarie enligt mig.
2020-04-12, 23:35
Medlem
Hydraulslangs avatar
Alex är verkligen en tusenkonstär, värsta PTn, Harry Potter och Englandsexpert, ett levande r&b lexikon och framförallt en riktig modeguru!
2020-04-12, 23:35
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie, Frida och Mergim har lämnat Amilia ensam i pinkroom nu.
De joinar gula.
2020-04-12, 23:37
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Om Alex lämnar förändras dynamiken i huset inte särskilt mycket. Om Jasmine däremot lämnar kommer Amilia reagera och Martin tvingas skapa nya relationer och allianser. Ett mycket intressantare scenarie enligt mig.

Precis. Det blir bara stiltje om Alex ryker, inget kommer att förändras.
2020-04-12, 23:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Fungerar självklart inte likadant i situationen som dom befinner sig i, som det gör i det vanliga livet. Det är klart att han påverkas negativt av Jasse, han har ju sagt det själv?
jag skrev inte att han inte påverkas negativt av Jassa. det har pågått länge. Det nya nu är att han hänger närmare Alex än tidigare.
Medlem
alex sitter med tofflor, byxor som han klippt, Orange tshirt och en du-rag och lär dom MODE. hahahahahahaha
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alex är verkligen en tusenkonstär, värsta PTn, Harry Potter och Englandsexpert, ett levande r&b lexikon och framförallt en riktig modeguru!
ja sån tur att han är där för att på eget bevåg och kan fransa Samis byxor. Vore ju katastrof annars
2020-04-12, 23:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Precis. Det blir bara stiltje om Alex ryker, inget kommer att förändras.
Precis allt kommer förändras då, till det bättre!
Förhoppningsvis kommer den riktiga Sami tillbaka då, utan en bindgalen Alex hängande runt honom.
2020-04-12, 23:41
Medlem
JahLoves avatar
Varfør ær det en utrøstning utlagd i appen nu?! En som ska læmna? Kan væl inte vara røstningen infør imorn? Den tar slut om 18min ish

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in