2020-04-11, 17:42
Medlem
zannazezzs avatar
Har också alltid trott på GD.
Undrar om Tims familj vet om det Sean håller på med? Alltså det är ju inte rätt, borde kunna stoppa honom
Citera
2020-04-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
de ja sagt innan men ingen ville tro mig

Jag har trott på det du sagt och tackar dig för det. Jag går in regelbundet för att se om du skrivit något.
Citera
2020-04-12, 15:33
Medlem
DoktorGerards avatar
Är det någon som har info om boken som skulle släppas?
Citera
2020-04-12, 16:47
Medlem
Foolsgames avatar
Alltså har tänkt mycket på det här. Tittat igenom hans instagram flera gånger. Fattar inte varför han tog livet av sig (eller andra kändisar).
Han var rik, omtyckt av typ alla, kunde resa vart han ville, fick vilken tjej som helst... hade ett skitfint hus med drömutsikt, behövde aldrig vara ensam för han hade många vänner, var ett geni när det gäller musik. Och fans över hela jorden som saknar honom!! Han hade så mycket som man bara kan drömma om. Tänk på alla som inte har något.
Jo han hade problem men jag tror han hade klarat det om han bara haft tålamod att hitta rätt hjälp. Och han hade säkert hittat rätt tjej så småningom!! Flyttat hem till Sthlm och mått bra igen..
Senast redigerad av Foolsgame 2020-04-12 kl. 16:51.
Citera
2020-04-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Alltså har tänkt mycket på det här. Tittat igenom hans instagram flera gånger. Fattar inte varför han tog livet av sig (eller andra kändisar).
Han var rik, omtyckt av typ alla, kunde resa vart han ville, fick vilken tjej som helst... hade ett skitfint hus med drömutsikt, behövde aldrig vara ensam för han hade många vänner, var ett geni när det gäller musik. Och fans över hela jorden som saknar honom!! Han hade så mycket som man bara kan drömma om. Tänk på alla som inte har något.
Jo han hade problem men jag tror han hade klarat det om han bara haft tålamod att hitta rätt hjälp. Och han hade säkert hittat rätt tjej så småningom!! Flyttat hem till Sthlm och mått bra igen..

Det du skriver visar bara att du inte vet något om psykisk ohälsa...
Citera
2020-04-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Är det någon som har info om boken som skulle släppas?

Racquel sa att boken kommer att släppas 2021.
Citera
2020-04-12, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -o
Ta en printscreen och ladda upp.

https://imgur.com/a/BiihGLS
Citera
2020-04-12, 20:08
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Det du skriver visar bara att du inte vet något om psykisk ohälsa...

Jo tyvärr så vet jag precis vad det innebär.

Tror det hela var ett stort misstag. Kanske fick han en psykos och inte visste vad han gjorde. Eller tog en drog som utlöste den.

Han hade så många planer. Ett nytt album som han var så stolt över. Kanske skulle flytta till Sverige igen. Alla blev chockade när han dog eftersom han såg ut att må bättre.
Citera
2020-04-12, 21:13
Medlem
Citat:
Jo tyvärr så vet jag precis vad det innebär.

Tror det hela var ett stort misstag. Kanske fick han en psykos och inte visste vad han gjorde. Eller tog en drog som utlöste den.

Han hade så många planer. Ett nytt album som han var så stolt över. Kanske skulle flytta till Sverige igen. Alla blev chockade när han dog eftersom han såg ut att må bättre.

Det du rabblar upp är inte allas dröm. Det är en dröm för många. Sen att en person har planer och verkar må bättre innan de tar sitt liv är väldigt vanligt. Jag vidhåller att du inte verkar veta nog om mental ohälsa. Tim hade svår ångestproblematik sedan tonåren. Lägg därtill utbrändhet, att hata sitt kändisskap och inte kunna se en väg ur det. Att göra allt rätt men ändå må fruktansvärt dåligt..
Citera
2020-04-12, 21:32
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Det du rabblar upp är inte allas dröm. Det är en dröm för många. Sen att en person har planer och verkar må bättre innan de tar sitt liv är väldigt vanligt. Jag vidhåller att du inte verkar veta nog om mental ohälsa. Tim hade svår ångestproblematik sedan tonåren. Lägg därtill utbrändhet, att hata sitt kändisskap och inte kunna se en väg ur det. Att göra allt rätt men ändå må fruktansvärt dåligt..

Tror inte alls han planerade. Sa inte GD att det inte skulle hänt om han inte va i Oman? Jo. Tror fortfarande det va nån impulsgrej. Har också gått igenom samma. Inga planer alls, men så plötsligt händer det något och man blir så ledsen så man inte vet vad man gör.
Citera
2020-04-12, 21:57
Medlem
Citat:
Tror inte alls han planerade. Sa inte GD att det inte skulle hänt om han inte va i Oman? Jo. Tror fortfarande det va nån impulsgrej. Har också gått igenom samma. Inga planer alls, men så plötsligt händer det något och man blir så ledsen så man inte vet vad man gör.

Ok, jag förstod ditt inlägg som att "han som har allt man kan önska sig i världen och som mådde så bra..." Ber om ursäkt om jag missförstod dig.
Jag håller med om att det känns som att det kom plötsligt i Oman. Men frågan är vad han känt och grubblat på tiden innan Oman. Har han börjat må väldigt dåligt igen men känt sig tvungen att fortsätta sina planer och sitt arbete för att det återigen är folk som pushar osv.. hade han någon att prata med? Vad hände i Oman som var den utlösande faktorn?
Citera
2020-04-13, 00:56
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ok, jag förstod ditt inlägg som att "han som har allt man kan önska sig i världen och som mådde så bra..." Ber om ursäkt om jag missförstod dig.
Jag håller med om att det känns som att det kom plötsligt i Oman. Men frågan är vad han känt och grubblat på tiden innan Oman. Har han börjat må väldigt dåligt igen men känt sig tvungen att fortsätta sina planer och sitt arbete för att det återigen är folk som pushar osv.. hade han någon att prata med? Vad hände i Oman som var den utlösande faktorn?

Nej jag förstår att det ser ut som man kan ha ”allt” men ändå kan må dåligt. Tycker också det är så konstigt allting. Vi kanske aldrig får svar på vad som egentligen hände. Tycker bara det är så konstigt och synd när han höll på med sitt nya album som han tyckte va det bästa han gjort. Fast texterna är lite mörka.
Läste hans inlägg här på Flashback också och såg att han mådde dåligt redan som tonåring. Har säkert följt med han hela livet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in