2020-04-08, 08:52
Medlem
zoomlanders avatar
det här är lite töntigt men jag vill dela:

Jag fick aldrig träffa Tim men brukade låtsas att jag gjorde det. och hade hans nummer. så att det stod Avicii i telefonen när han ringde. töntigt men en kul grej.

hade han ringt från Oman hade jag satt mig på första flyg ner utan frågor.
Citera
2020-04-08, 09:59
Medlem
GOALDIGGER:

Mycket spekulation kring att ett announcement likt TIM förra året är nära nu i april. Stämmer det?
Citera
2020-04-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
inte färdig. kommer musik 2020

Stämmer ryktena om att b.la ”Last Love ever” med Keith Urban är färdig?🙏
Citera
2020-04-09, 13:34
Medlem
Jag hade laddat upp en Remake jag gjorde på ”The Other Side” för ganska länge sedan, vi pratar iaf ett par månader sen. Fick idag ett mail att den tagits ner då soundcloud fått en direkt klagan ifrån Sony Music Entertainment... har hört rykten om att b.la CAM som sjunger vocals på den låten gästar kommande ”ryktade EP:n”

Tycker detta är ett gott tecken!
Citera
2020-04-09, 21:07
Medlem
Den här texten lades upp i en Avicii grupp på Facebook. Är det ens en liten jävla möjlighet att detta är på riktigt??? Vill kräkas i så fall..
Profilen är Sean...

Hi,

For those of you who don’t know who I am, I was Tims photographer and he was one of my best friends. 3 years ago we started a company together called Mode Cold Brew Coffee. We are doing a crowdfunding campaign for our global expansion to become the leading cold brew brand worldwide. It goes live on Monday and I wanted to share it with you guys first and give you a chance to invest before hand.

I love to watch all of your posts about Tim

and seeing how his flame keeps on living through you ❤️

To read and see more about the campaign and become a part of what me and Tim started click here:

fundedbyme.com/mode
Citera
2020-04-09, 22:12
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Den här texten lades upp i en Avicii grupp på Facebook. Är det ens en liten jävla möjlighet att detta är på riktigt??? Vill kräkas i så fall..
Profilen är Sean...

Hi,

For those of you who don’t know who I am, I was Tims photographer and he was one of my best friends. 3 years ago we started a company together called Mode Cold Brew Coffee. We are doing a crowdfunding campaign for our global expansion to become the leading cold brew brand worldwide. It goes live on Monday and I wanted to share it with you guys first and give you a chance to invest before hand.

To read and see more about the campaign and become a part of what me and Tim started click here:

fundedbyme.com/mode

Vidrigt!! 🤮 Någon saknar nån att snylta på
Citera
2020-04-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Vidrigt!! 🤮 Någon saknar nån att snylta på

Vidrigt och desperat att vända sig till Tims fans. Ger en äcklig smak i munnen!!
Citera
2020-04-10, 00:28
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Vidrigt och desperat att vända sig till Tims fans. Ger en äcklig smak i munnen!!

Nån skrev och klagade och Sean svarade visst att han bara fått bra respons från Tims fans...
Citera
2020-04-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Nån skrev och klagade och Sean svarade visst att han bara fått bra respons från Tims fans...

När han inte kan leva på Tim, så vill han nu leva på Tims fans.. Nej, det luktar illa..
Citera
2020-04-10, 01:40
Medlem
-os avatar
Citat:
Profilen är Sean...

Hi,

fundedbyme.com/mode

Ta en printscreen och ladda upp.
Citera
2020-04-10, 01:58
Medlem
zannazezzs avatar
Äh är väl okej om fansen och Tims familj tycker det är okej
Citera
2020-04-10, 12:18
Medlem
DoktorGerards avatar
En snubbe på insta lägger upp samma text som du nämnde ovan och påstår att han är Sean. Det är denhär rebbyfox om ni nu minns vem han är då han tidigare har varit aktuell. Hur som helst kan väl inte det vara Sean. Det hade ju varit sjukt isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in