2020-04-12, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Ja men fatta Amilias chock när Alex stannar kvar och Amilias plan gick åt helvete. Alex mår ju inte bra nu. Han vet att han har blivit playad och hans humör har varit ostabilt de senaste dagarna. De som röstar ut Alex gör Amilia en tjänst. Jag hatar bara hur hon är. Har träffat på en del feta brudar genom åren och dom är alltid exakt som Amilia är. Dom mår dåligt i sina kroppar så dom beter sig alltid som riktiga fittor och råttor, precis som Amilia gör. Jag vill inte att hon vinner... Så DÄRFÖR kommer jag rösta på Alex. Hoppas att fler gör detsamma ^^

Va? Man röstar ju ut en just nu i appen. Alex ska du rösta på om du inte vill att Amilia är kvar nästa vecka. Vad tror du gör mest ont för Amilia, att se Alex vara kvar imorgon, eller spara Jasmine och Julia så att Amilia åker ut ur huset nästa vecka?
2020-04-12, 20:01
Medlem
foxieroxies avatar
Jass får inte till sitt hår. Tur att det är påsktema den här veckan.
2020-04-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Va? Man röstar ju ut en just nu i appen. Alex ska du rösta på om du inte vill att Amilia är kvar nästa vecka. Vad tror du gör mest ont för Amilia, att se Alex vara kvar imorgon, eller spara Jasmine och Julia så att Amilia åker ut ur huset nästa vecka?
Amilia vinner över jasmin.
2020-04-12, 20:02
Medlem
Citat:
Hänvisa till denna information är du snäll. Kommentarerna på big brothers officiella säger helt annat, visa istället
Vet du hur många grupper o sidor det finns om detta ?
2020-04-12, 20:02
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Vem tror du Amilia, Mergim och Lennies fans vill ha ut?
Alex ryker 100%.

Hela fb och flashback helt plötsligt vill ha ut Julia kan inte fatta det? Senast igår sa alla Alex och Jassa. Inte många här som skrivit Julia... Går det så fort att ändra sig? Nu ska vi ha båda jävla idioterna kvar fyfan!!!!! 😠
2020-04-12, 20:03
Medlem
Mouchinos avatar
Om ni tror att ni gör Sami en tjänst genom att rösta kvar Alex så är ni otroligt lättlurade. Klart han håller sig nära Sami nu för att åka räkmacka på hans fans då han vet att han är poppis. Tror inte Alex har nån positiv påverkan på Sami då han dras med i hans skit och det kommer garanterat inte gynna honom på något sätt fortsättningsvis. Han får med honom på väldigt onödiga grejer som att jävlas och gömma alkohol för att de andra inte ska få. Alla vi som älskar sami måste göra en insats att få ut Alex. Han klarar sig utan lekledare i huset. Hela det där rummet luktar Alex inspiration och ingen verkar fatta att alla är hans spelpjäser som han nu använder som han önskar. Tänk innan ni röstar nu och då även till de andra som bara tycker att han är en hal och ful fisk som kör över vem som helst helt iskallt.
2020-04-12, 20:03
Medlem
Hydraulslangs avatar
Va fan svamlar den klickande dåren om nu då, har dumjäveln nån strålande plan att sätta Amilia på plats eller?
Nyss kommit hem.
2020-04-12, 20:04
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Ut med amilia förfan
Ja hon ska ut först om chansen ges. Men har nog förlikat mig att vi har att dras med Am ett tag till vare sig vi vill eller ej om vi ska gå på hur det artat sig hittills.
2020-04-12, 20:04
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia vill ha ut alex och sen martin, problemet är att martin som är kung på tävlingar kan få immunitet, men varför vill hon inte ha ut amilia är hon pantad.

Du ville ha ut Alex har ja sett? Fyfan folket vill ha ut Julia nu helt plötsligt inte många har nämnt henne här men nu leder hon överlägset.
2020-04-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Muppen Alex strikes again med sina träningstips.

"Du kan inte träna varje dag. Förutom biceps, det kan du träna varje dag".
Kan inte någon träningskunnig kontakta Sami när han kommer ut och hjälpa honom på traven? Att Alex ska lära upp honom helt fel är ju inte alls bra. Sami ska ju bli fit och snyggare än vad han är idag.
2020-04-12, 20:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Men ingen kan fuska på den riktiga omröstningen. Jag snackar om den fattiga strawpollen som spridits här. Finns minst 20 bots att ladda ner

Jaha trodde de kunde fuska den större omröstningen via apparna
2020-04-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Ja men fatta Amilias chock när Alex stannar kvar och Amilias plan gick åt helvete. Alex mår ju inte bra nu. Han vet att han har blivit playad och hans humör har varit ostabilt de senaste dagarna. De som röstar ut Alex gör Amilia en tjänst. Jag hatar bara hur hon är. Har träffat på en del feta brudar genom åren och dom är alltid exakt som Amilia är. Dom mår dåligt i sina kroppar så dom beter sig alltid som riktiga fittor och råttor, precis som Amilia gör. Jag vill inte att hon vinner... Så DÄRFÖR kommer jag rösta på Alex. Hoppas att fler gör detsamma ^^
Du ska rösta på den som SKA lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in