2020-04-12, 19:55
Medlem
julia sa idagens avnitt att hon kan tänka sig pakta sig med amilia mot dom andra vad tror ni
2020-04-12, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Produktionen kan väl kolla fusk eller?

Men ingen kan fuska på den riktiga omröstningen. Jag snackar om den fattiga strawpollen som spridits här. Finns minst 20 bots att ladda ner
2020-04-12, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
julia sa idagens avnitt att hon kan tänka sig pakta sig med amilia mot dom andra vad tror ni

Ja helt rätt.

Det är smartast för Julia.

Kör ut Alex nu som är hennes största hot. Alex har ju synat Julia. Jäz litar ju på henne.
2020-04-12, 19:56
Avstängd
Julia vill ha ut alex och sen martin, problemet är att martin som är kung på tävlingar kan få immunitet, men varför vill hon inte ha ut amilia är hon pantad.
2020-04-12, 19:57
Medlem
muhexs avatar
Fyra röster lagda på Jasmine!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja helt rätt.

Det är smartast för Julia.

Kör ut Alex nu som är hennes största hot. Alex har ju synat Julia. Jäz litar ju på henne.

men alex kommer redan vara ute imorgon, så är det fortfarande smart om hon paktar sig med amilia då? mot jas och martin , och hade hon gjort de? hmm
Medlem
askungens avatar
Citat:
vad ville hon ens färga till? fattar ej
Jag förstod det som att hon dels ville färga håret jämnt, alltså längderna som blev mörka sista och sedan hade de väl i en annan färg som skulle göra det vitt.

Sa hon inte att hon skulle färga håret lila om hon fick stanna? Eller va det bara Victoria?
Hon har redan ångrat detta, men när rötterna börjar synas kommer hon feeetångra detta snilledrag!
Håret är förstört tills det växer ut och hon klipper av det sönderblekta...
2020-04-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alex sätter press på Amilia!?!
Menar du allvar!?
Han är inte kapabel att sätta press ens på råttjäveln i utegården !
Amilia med sin politikerjargong fullständigt pulvriserar honom, gång på gång.

Ja men fatta Amilias chock när Alex stannar kvar och Amilias plan gick åt helvete. Alex mår ju inte bra nu. Han vet att han har blivit playad och hans humör har varit ostabilt de senaste dagarna. De som röstar ut Alex gör Amilia en tjänst. Jag hatar bara hur hon är. Har träffat på en del feta brudar genom åren och dom är alltid exakt som Amilia är. Dom mår dåligt i sina kroppar så dom beter sig alltid som riktiga fittor och råttor, precis som Amilia gör. Jag vill inte att hon vinner... Så DÄRFÖR kommer jag rösta på Alex. Hoppas att fler gör detsamma ^^
2020-04-12, 19:58
Avslutad
Citat:
men alex kommer redan vara ute imorgon, så är det fortfarande smart om hon paktar sig med amilia då? mot jas och martin , och hade hon gjort de? hmm

Alex kommer inte åka om inte alla här röstar sönder
2020-04-12, 19:59
Medlem
__Alez__s avatar
Förhoppningsvis är Amilia nominerad nästa vecka.
Då röstar vi ut henne oavsett vem hon står emot.
2020-04-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex kommer inte åka om inte alla här röstar sönder
alex kommer att åka
2020-04-12, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det låter jättebra. Ut med Jassa och Martin nästa två veckor.

Ut med amilia förfan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in