2020-04-12, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Personligen efter 2,5 år hos CW, så är jag mer än nöjd. Stilen är reko, hos CW.

Visst man tjänar kanske dem stora pengarna hos JH, med deras bonusar och annat, men som ju också pressar agenterna till att bli oroliga.
tjänade mer hos cw tbh men nu har de kickat mig haha
2020-04-12, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
tjänade mer hos cw tbh men nu har de kickat mig haha

För vad?
2020-04-12, 14:27
Medlem
pazookens avatar
Gjorde utbildningen igår och sitter nu och "jobbar"

Inte så roligt att sitta och vänta på meddelanden direkt, kanske är det dåligt tryck på helger men förväntade mig mer än detta.
2020-04-12, 15:04
Medlem
Hur är det med kunder vardagar 06-15?
2020-04-12, 15:13
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken

Inte så roligt att sitta och vänta på meddelanden direkt, kanske är det dåligt tryck på helger men förväntade mig mer än detta.

Nää, det är knappt någon idé att köra längre. De har tagit in för många operatörer på JH
2020-04-12, 17:32
Medlem
Citat:

härligt var kör du?
Ta jobb på den lokala pizzerian så kanske du kan få mer annars?
2020-04-12, 17:48
Medlem
pazookens avatar
Har 2 andra jobb brorsan, är inte en samhällsparasit som dig din lilla blatte.
2020-04-12, 18:00
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Har 2 andra jobb brorsan, är inte en samhällsparasit som dig din lilla blatte.
Jag måste fråga vad var problemet vi skulle diskutera. Det är väl inget fel att du kan söka arbete på den lokala pizzeria. Detsamma gäller att man kan sätta sig utanför Lidl eller Ica att samla pengar i en burk
kriga med Rumäner och Bulgarer.
Sedan så vet jag inte hur blatte kommer in i den här bilden,du kanske vet vem personen är ifråga.
Bara ordspråket du använder tyder på att du är 17 år och luktar kiss.
Normala människor med koll på samhället använder inte sådana ord, det gör bara snorvalpar.
Min son han är 14 år han kan ta till dom orden om man inte har någonting att säga till om
och är underlägsen.
Så mitt råd är tyvärr det gå och lägg dig under stenen som du kommer ifrån.
2020-04-12, 20:38
Medlem
pazookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag måste fråga vad var problemet vi skulle diskutera. Det är väl inget fel att du kan söka arbete på den lokala pizzeria. Detsamma gäller att man kan sätta sig utanför Lidl eller Ica att samla pengar i en burk
kriga med Rumäner och Bulgarer.
Sedan så vet jag inte hur blatte kommer in i den här bilden,du kanske vet vem personen är ifråga.
Bara ordspråket du använder tyder på att du är 17 år och luktar kiss.
Normala människor med koll på samhället använder inte sådana ord, det gör bara snorvalpar.
Min son han är 14 år han kan ta till dom orden om man inte har någonting att säga till om
och är underlägsen.
Så mitt råd är tyvärr det gå och lägg dig under stenen som du kommer ifrån.

Det fanns inget problem att diskutera så jag vet inte ens vad du pratar om. Verkar som du tog väldigt illa upp över ett sånt litet ord.
2020-04-12, 20:47
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Det fanns inget problem att diskutera så jag vet inte ens vad du pratar om. Verkar som du tog väldigt illa upp över ett sånt litet ord.
Hur lång tid tog det innan du fick svar efter inskickad ansökan?
2020-04-12, 20:52
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag tar absolut inte illa upp för små pojkar.
Men när det kommer in en liten pojke som inte har lagt 50 meddelande och beter sig som en kung.
Så ruskar man faktiskt bara lite grann på huvudet. Vem kan ens ta dig på allvar tror du du är liksom
ny på arbetet och kommer in och gnäller på skitsaker.
Du kanske ska sänka din nivå grabbarna på denna plats har vart här så länge att dom fnyser åt dig.
2020-04-12, 21:44
Medlem
Varför måste man ange sitt bankkonto när man skapar konto på payoneer? Ska beställa deras kort och använda det så kommer inte sätta över något till mitt konto

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in