2020-04-12, 17:36
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Jag hoppas att detta är on-topic, fått en jävla massa meningslösa varningar nu när andra glider förbi i samma manér i denna jävla tråden.

Vill lista deltagarna i hur jag vill se att de lämnar i detta tv-programmet Big Brother 2020.

1. Jasmine, är trött på henne.
2. Amilia, jag hatar henne.
3. Mergim, jag hatar honom.
4. Martin, kaxig hantverkare från fjollträsk, slår förmodligen kvinnor när han är full. Avskum.
5. Alex, han har haft sina moments, men är tröttsam, och milt efterbliven.
6. Frida, hon är snygg på bild men i videokamera så är hon bara konstig och dryg.
7. Lennie, manboy, skön men inte speciell.
8. Julia, Speciell, plastbröst som gör henne oattraktiv, utséendemässigt, hon är speciell.
9. Sami, årets vinnare från start. En helt vanlig soffpotatis.

Detta tycker jag.
Vad ni tycker skiter jag oftast i.
Ser fram emot när programmet tar slut, kan villigt erkänna att jag lätt blir besatt av skiten.
Sjukt nog blir man det, fast man hatar 90 % av deltagarna
2020-04-12, 17:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Finns det någon risk/chans att håret ramlar av?
Vi kan hoppas.😀
Medlem
Citat:
Jag hoppas att detta är on-topic, fått en jävla massa meningslösa varningar nu när andra glider förbi i samma manér i denna jävla tråden.

Vill lista deltagarna i hur jag vill se att de lämnar i detta tv-programmet Big Brother 2020.

4. Martin, kaxig hantverkare från fjollträsk, slår förmodligen kvinnor när han är full. Avskum.
6. Frida, hon är snygg på bild men i videokamera så är hon bara konstig och dryg.
8. Julia, Speciell, plastbröst som gör henne oattraktiv, utséendemässigt, hon är speciell.

Detta tycker jag.
Ser fram emot när programmet tar slut, kan villigt erkänna att jag lätt blir besatt av skiten.

UT MED
1.Alex ( för onödig samt aldrig vunnit en tävling haft det för lätt dags o dra hem helt enkelt)
2.Jasmin (För bitchig, om det inte går hennes väg lackar hon och gråter, trött på det)
3. Frida ( fin person men passar ej spelet )
4. Mergim ( Gjort sitt, tack och bock ,hejdå)
5. Martin ( krama sängen kan du göra hemma )
FINAL : Amelia . Sami , Lennie.
och BB kommer rigga det att Lennie vinner för han är felfri och inte fått en enda negativ rubrik om sig på aftonbladet medans han vart där. Våra röster spelar ingen roll. Men också Lennie förtjänar det.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Spelar visst roll. Går inte ens att jämföra hur gula rummet pratar nu med hur rosa betett sig hela säsongen.

Okej, men vi kan klart konstatera att Alex fuckat hela gula både psykiskt men även utåt.
Simpelt.

Han gick dit med sin negativa aura och Sami har börjat spåra oxå pga det. Julia helt less på han också.
2020-04-12, 17:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Detta tycker jag.
Tycker som dig.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag kör blekning hemma varje gång. Med vitt så menar hon ju platinablond, vilket jag alltid siktar på också men det blir sällan som man tänkt sig.

Många av mina tjejkompisar bleker hemma också, man lär sig eftersom vad ens hår klarar av. För mig blir det två omgångar med pärlblond tror jag den heter, tre paket till varje omgång. Sedan tonar jag en gång för att få bort de gula pigmenten och sen silverschampo resten av livet..... Första gångerna efter blekningen så låter jag silverschampot va i lääääänge, kanske 15 min ibland.
Ok, så kan det säkert vara. Jag skulle aldrig låta någon annan än min frisör göra något med mitt hår. Dessutom tar det närmare fyra timmar för min frisör med slingor och nyansering, hade tagit mig säkert 20 timmar. Hur går det för dem med håret? Kan vi inte få se? Nu har väl Julia hållit på minst någon timme. Kan inte vara bra att ha blekningen i så länge?
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Om det händer kommer Jass att gå ut själv. Stackars Jass
Får skylla på sig själv. Det fick jag. Jag skulle avfärga mitt hår från mörkbrunt, färgat brunt. Körde colourb4. Men hade dåligt tålamod och blekte slingor i fronten. I dag skrattar jag åt mig själv, då grät jag. Hon får klippa skiten.
2020-04-12, 17:41
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Okej, men vi kan klart konstatera att Alex fuckat hela gula både psykiskt men även utåt.
Simpelt.

Han gick dit med sin negativa aura och Sami har börjat spåra oxå pga det. Julia helt less på han också.
Alex har fuckat Up gula rummet, totalt tyvärr!
2020-04-12, 17:41
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Er älskade Alex propagerar nu för att folk ska rösta ut Julia. Vilket lär hända då alla härinne vill ha kvar honom.
Klippet finns i appen där han och Snickaren pratar om det. De säger Julia och Amilia bidrar till grupperingar och dålig stämning. Kongo har noll självinsikt då det är han som bidragit mest, tillsammans med Amilia, med grupperingar och även gått och surat konstant sen han blev nominerad och bidrar till att dra ned stämningen överallt. Bara jag som vill ha kvar Julia?!

Julia ska vara kvar och Alex ska ut, bara 1 får lämna annars hade jag velat ha ut både Alex och Jassa.
2020-04-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Amilia hävdar det endast finns fyra olika år och det är Hunden, råttan, grisen och ormens år. Hästen finns absolut inte!!! Hoppas att BB skickar in ett facit, det gjorde de ju när de diskuterade stavningen på något i Harry Potter. Även då hade Amilia fel.

Ni är besatta av Amelias brister. Hon ägde BB huset vid utfrågningen. Hon svarade och ingen kunde ställa följdfrågor. Det är f f genialiskt. Hon satte Alex på plats och de andra som vågade öppna munnen.
Kolla på Sami under utfrågningen, helt ihopsjunken. Snickaren också tyst, han som vågar konfrontera.

Mycket snack och lite verkstad i gula gänget. Ryck upp er så vi tittare kan ha kul.
2020-04-12, 17:43
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Får skylla på sig själv. Det fick jag. Jag skulle avfärga mitt hår från mörkbrunt, färgat brunt. Körde colourb4. Men hade dåligt tålamod och blekte slingor i fronten. I dag skrattar jag åt mig själv, då grät jag. Hon får klippa skiten.
Allt?
2020-04-12, 17:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
UT MED
1.Alex ( för onödig samt aldrig vunnit en tävling haft det för lätt dags o dra hem helt enkelt)
2.Jasmin (För bitchig, om det inte går hennes väg lackar hon och gråter, trött på det)
3. Frida ( fin person men passar ej spelet )
4. Mergim ( Gjort sitt, tack och bock ,hejdå)
5. Martin ( krama sängen kan du göra hemma )
FINAL : Amelia . Sami , Lennie.
och BB kommer rigga det att Lennie vinner för han är felfri och inte fått en enda negativ rubrik om sig på aftonbladet medans han vart där. Våra röster spelar ingen roll. Men också Lennie förtjänar det.
Amilia i final? Hur fan tänker du? Du måste vara dum någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in