Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
Amilia är alltså den mest hatade deltagaren någonsin i BB. Men ÄVEN den mest lata deltagaren någonsin.
I BB 2006 fick Gabriella 92% av tittarnas röster emot sig, på den tiden röstade man ju ut folk istället.
Såvitt jag kan minnas är det rekordet i ogillande.
Undrar om Grevinnan lyckas slå det? Lite svårt att bedöma när röstningen numera är annorlunda, men jag tror faktiskt att Amilia är mer hatad än Gabi var.
Och det med all rätt. En så vidrig människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?
Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”
Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Stödjer du sånt beteende?
Klockrent inlägg! Håller med på alla punkter, hon är urtypen för en falsk egoistisk politiker. Hon kommer säkert gå långt inom politiken tyvärr.
Kan även tilläggas att hon är den lataste BB-deltagare jag någonsin sett under alla år jag följt programmet.
Hon kvalar nog även in som den mest ohygieniska också.
Jag önskar detta vider all olycka och alla motgångar i världen. Hon är en skam för hela mänskligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo2
Sami kan ha trevligt med alla.
Det kan inte Blåvalen, hon är hemsk.
Amilia Stapelfelt kan bara ha trevligt med sig själv och möjligen med ryggradslösa amöbor som kryper för henne.