2020-04-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ingen annan blev dålig i magen eller sjuk av maten, men Amilia blev akut matförgiftad. Jodå. Jadå, så är det, hävdar hon nu.

Trovärdigt? Nej inte ett dugg. Jävla fläskapa.

Hon är så smart, hon vill skippa lögndetektorn
2020-04-11, 15:28
Medlem
Alla hjälper till på utegården och Amilia ligger och sover? Varför är det tillåtet? Blir galen på produktionen
2020-04-11, 15:29
Medlem
TheTerrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?

Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”

Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Stödjer du sånt beteende?

Kunde inte sagt det bättre själv!

Kolla nu på liven t.ex. alla arbetar ute på gården medans hon ligger och tar en nap. Hur fan kan ni tycka att detta är underhållande? Avskyvärt
2020-04-11, 15:32
Medlem
ollepoll1991s avatar
Nästan så att man inte skulle tycka synd om Amilia ifall hon blev förlamad, eftersom hon rör sig så sällan ändå
2020-04-11, 15:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?

Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”

Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Utöver det var hon knappast snäll mot Jessica. Kändes som hon var en starkt bidragande anledning till att Jessica lämnade.
2020-04-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Alla hjälper till på utegården och Amilia ligger och sover? Varför är det tillåtet? Blir galen på produktionen

Jag har tappat hoppet om produktionen, det är fan helt sjukt , jag svär på allt att dom kommer ställa in lögndetektorn
2020-04-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kimpkamal på Instagram (den gamla deltagaren som kastades ut)
tänker lägga ut en video på Sami där han heilar.

Är detta en plan som produktionen ligger bakom? Jag tänker på att Sami är så nära den där millen nu.

Tänker även på hur denna video kommer spridas som en löpeld genom sociala medier.

Min lösning:
Ifall ni ser den videon spridas:
anmäl det kontot direkt för hatbrott så kontot som lägger ut videon, stängs ner

han heilar inte ens, så vet inte ens var kims problem är? han är väl avis på att sami är kvar i huset och inte han själv.
2020-04-11, 15:35
Medlem
Jasmine gå till slussen!

OOO MAJ GOD OOO MAJ GOD OOO MAJ GOD OOO MAAAAJ GOOOOOOOD

Och hon är 26 år?
Snälla hoppas skriket från Halmstad ryker på måndag så våra trumhinnor skonas!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia är alltså den mest hatade deltagaren någonsin i BB. Men ÄVEN den mest lata deltagaren någonsin.

I BB 2006 fick Gabriella 92% av tittarnas röster emot sig, på den tiden röstade man ju ut folk istället.
Såvitt jag kan minnas är det rekordet i ogillande.
Undrar om Grevinnan lyckas slå det? Lite svårt att bedöma när röstningen numera är annorlunda, men jag tror faktiskt att Amilia är mer hatad än Gabi var.
Och det med all rätt. En så vidrig människa.

Citat:

Klockrent inlägg! Håller med på alla punkter, hon är urtypen för en falsk egoistisk politiker. Hon kommer säkert gå långt inom politiken tyvärr.
Kan även tilläggas att hon är den lataste BB-deltagare jag någonsin sett under alla år jag följt programmet.
Hon kvalar nog även in som den mest ohygieniska också.
Jag önskar detta vider all olycka och alla motgångar i världen. Hon är en skam för hela mänskligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami kan ha trevligt med alla.
Det kan inte Blåvalen, hon är hemsk.

Amilia Stapelfelt kan bara ha trevligt med sig själv och möjligen med ryggradslösa amöbor som kryper för henne.
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, vad är det för fel i huvudet på Jassa? Detta jävla skrikande!!!!! UT med henne.
2020-04-11, 15:36
Medlem
Er älskade Alex propagerar nu för att folk ska rösta ut Julia. Vilket lär hända då alla härinne vill ha kvar honom.
Klippet finns i appen där han och Snickaren pratar om det. De säger Julia och Amilia bidrar till grupperingar och dålig stämning. Kongo har noll självinsikt då det är han som bidragit mest, tillsammans med Amilia, med grupperingar och även gått och surat konstant sen han blev nominerad och bidrar till att dra ned stämningen överallt. Bara jag som vill ha kvar Julia?!
2020-04-11, 15:36
Medlem
Gallagherss avatar
Och vem fan bryr sig. Sami är överlägset bäst därinne och kommer att vinna.

Bara avundsjuka idioter som ogillar honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in