2020-04-12, 17:16
Avstängd
Skulle inte negern oxå färga håret idag... mycket snack som sagt. borgmästare my ass. amilia äger alex i alla argument
2020-04-12, 17:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Tycker när Martin pratar, så låter som han är med i 80 tals kalkonerna "Stockholms natt" eller "filmen G" eller vad dom nu hette.😂
2020-04-12, 17:17
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast det är nog hyfsat ovanligt att kvinnor med blont hår fixar det själv. Jag går till en och samma frisör och skulle aldrig komma på tanken att försöka mig på det här henne.

Jasmine pratar om att hon vill ha in vit hårfärg? Finns det något som heter vit hårfärg? Trodde att man blekte håret tills det inte längre finns några pigment kvar. Hennes långa fina hår är oavsett helt förstört.

Jag kör blekning hemma varje gång. Med vitt så menar hon ju platinablond, vilket jag alltid siktar på också men det blir sällan som man tänkt sig.

Många av mina tjejkompisar bleker hemma också, man lär sig eftersom vad ens hår klarar av. För mig blir det två omgångar med pärlblond tror jag den heter, tre paket till varje omgång. Sedan tonar jag en gång för att få bort de gula pigmenten och sen silverschampo resten av livet..... Första gångerna efter blekningen så låter jag silverschampot va i lääääänge, kanske 15 min ibland.
2020-04-12, 17:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Vad händer här inne? Bara hyllningsinlägg om Amilia och Lennie? Känner inte igen mig alls.
Sami är fortfarande min nummer ett.
Alex får åka på måndag. Vet dock inte om man ska rösta på Julia eller Jasmine för att lyckas med det, vill även ha ut Jasmine så känns jobbigt att rösta på henne men gör vad som krävs för att Alex ryker. Han ser till att Amilia och gänget vinner massa pluspoäng och drar ner Sami.
Rösta alltid på Julia
2020-04-12, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fast det står att det är gluten på Soja. men det inne håller inte gluten iallafall. så Amilia har fel.
Amilia har översittar attityd men hon ligger under alla .

Och Amilia den enda Moderaten som är lat och ligger ner 20timmar om dygnet. =)

Skippa glutensnacket nu. Amilia ägde alla vid utfrågningen.

Kollade några klipp. Jisses så mycket drama det är i det gula rummet. De spelar ut sig själva.
2020-04-12, 17:19
Medlem
vad är poängen med att färga håret och brun utan sol kräm inför varje måndagsfinal?
Medlem
Finns bara ett alternativ i morgondagens röstning och det är Julia! Sen vem som åker av Alex eller Jassa kunde jag inte bry mig mindre om.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag kör blekning hemma varje gång. Med vitt så menar hon ju platinablond, vilket jag alltid siktar på också men det blir sällan som man tänkt sig.

Många av mina tjejkompisar bleker hemma också, man lär sig eftersom vad ens hår klarar av. För mig blir det två omgångar med pärlblond tror jag den heter, tre paket till varje omgång. Sedan tonar jag en gång för att få bort de gula pigmenten och sen silverschampo resten av livet..... Första gångerna efter blekningen så låter jag silverschampot va i lääääänge, kanske 15 min ibland.
NU bleks jassas hår sönder från roten. Topparna typ obehandlade. Bad hon om ombre..?
2020-04-12, 17:20
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Fast de är alldeles för torrt för att färgen ska kunna verka, snustorrt i hela håret förutom botten. Fattar inte varför dom inte går o hämtar kokosolja från Alex och köttar innan. Trodde alla kvinnor med blont hår kunde de trixet

Jag använder mycket kokosolja varje gång som jag smörjer in i hela håret, sen virar jag in håret med plastfolie för har hört att blekningen slutar verka när det blir torrt? Inte för jag märkt så himla stor skillnad sen jag började med det... men det känns bra
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Finns det någon risk/chans att håret ramlar av?
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
NU bleks jassas hår sönder från roten. Topparna typ obehandlade. Bad hon om ombre..?

HAHA shit det är ju knappt någon blekning i längderna?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Rösta alltid på Julia

Då röstar vi på Julia. Vettigast av de nominerade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in