2020-04-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag kör blekning hemma varje gång. Med vitt så menar hon ju platinablond, vilket jag alltid siktar på också men det blir sällan som man tänkt sig.

Många av mina tjejkompisar bleker hemma också, man lär sig eftersom vad ens hår klarar av. För mig blir det två omgångar med pärlblond tror jag den heter, tre paket till varje omgång. Sedan tonar jag en gång för att få bort de gula pigmenten och sen silverschampo resten av livet..... Första gångerna efter blekningen så låter jag silverschampot va i lääääänge, kanske 15 min ibland.

Vad räknas Fridas hårfärg som? Blir ju lite intresserad av det här
2020-04-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Det stora felet Julia gör nu är att hon ännu en gång börjar i hårbotten. Jassa hade redan några nivåer blondare där än i längderna och värmen från skallen gör att blekningen bleker fortare just där.

Har hon gjort en gång innan idag eller är detta första idag?

Jullan började med de rosa längderna underifrån men istället för att låta det gå längre så dränkte hon den redan blonda hårbotten. Hon skulle väntat med hårbotten till sista typ 15 min.
Men jag är inte frisör.

Ser illa ut nu... Hon får klippa av det sen
2020-04-12, 17:22
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Finns det någon risk att håret ramlar av?

Ja men det ska gå långt för att det ska hända.. Aldrig hänt mig och har blekt mitt hår sen tonåren, men är ju största skräcken!

Håret blir snarare som "nudlar" om man bleker för hårt, känns som tuggummi och går knappt att dra igenom en borste! Det är hemskt att bleka sönder håret..
2020-04-12, 17:23
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vad räknas Fridas hårfärg som? Blir ju lite intresserad av det här

Platina!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nix, det är (dock minimalt) gluten i dom flesta soyor
Klippt från nätet.
Livsmedelsverket har gjort omfattande tester på olika sojasåser och funnit att inga spår av gluten.

Så det Amilia och du säger är fel.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Kan inget om hår, men va fan det är ju ingen smet längst ut, som?
2020-04-12, 17:24
Medlem
hoppas på allt att martin svarar " det ser annorlunda ut " när häxan sen frågar vad han tycker om hennes nya hår, sen lackar hon
2020-04-12, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Men har du missat vad rosa rummet gjort varenda vecka fram tills nu?

Spelar ingen roll. Historia det där. Finalspelet när allt roliga ska börja då det är temaveckan och allt. Alla ska umgås med alla. Aldrig varit såhär illa någon säsong
2020-04-12, 17:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Skippa glutensnacket nu. Amilia ägde alla vid utfrågningen.

Kollade några klipp. Jisses så mycket drama det är i det gula rummet. De spelar ut sig själva.
Håller med om utfrågningen fast jag inte gillar henne. Hon svarade ärligt och bra.
Va inte lätt för ngn att ställa följdfrågor.
2020-04-12, 17:26
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Klippt från nätet.
Livsmedelsverket har gjort omfattande tester på olika sojasåser och funnit att inga spår av gluten.

Så det Amilia och du säger är fel.
Ok, isåfall simulerar våran dotters mage då.
Bra att veta.😁
2020-04-12, 17:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Spelar ingen roll. Historia det där. Finalspelet när allt roliga ska börja då det är temaveckan och allt. Alla ska umgås med alla. Aldrig varit såhär illa någon säsong
Precis och det var Ma, Ja och Al som startade det. Så ut med Ludret imorgon, hon är äcklig och falsk. Dessutom kamerakåt, fyfan!🤮
2020-04-12, 17:28
Avslutad
Tre pers i uppdragsrummet imorn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in