2020-04-12, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad hade även frågan om Amilia kommer att umgås med Lennie på utsidan. Samtidigt så ville de ju inte att hon ska se dum ut så på det sätter är det väl smarta frågor.
Enligt mig är det löjliga frågor, tyvärr.
2020-04-12, 17:06
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Oavsett om hon hade fel om just soja så har hon helt rätt i att han inte är glutenintolerant! Han äter ju sin jävla fofo som innehåller gluten. Han är bara en jobbig människa som vill vara speciell och få specialmat.
Sant.
2020-04-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Oavsett om hon hade fel om just soja så har hon helt rätt i att han inte är glutenintolerant! Han äter ju sin jävla fofo som innehåller gluten. Han är bara en jobbig människa som vill vara speciell och få specialmat.

Ni kan ju inte förvänta er att Alex ska veta skillnaden på gluten och laktos! Lättare för honom säga att man är intolerant mot båda Skämtar inte ens nu..
2020-04-12, 17:07
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ni kan ju inte förvänta er att Alex ska veta skillnaden på gluten och laktos! Lättare för honom säga att man är intolerant mot båda Skämtar inte ens nu..

Hahaha nej vi har för höga krav på honom helt enkelt
2020-04-12, 17:08
Medlem
Julia är noga men inte sjutton skulle bottenblekningen i nu? Det rosa får väl blonderas ner först?
Mycket bra tv om håret gick av!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
minns några veckor sen åt han lasagne och blev jättedålig i magen. Amilia måste redan då ha insett det och nu släppte ut bomben hahahaha.
Medlem
Honeyryders avatar
Det stora felet Julia gör nu är att hon ännu en gång börjar i hårbotten. Jassa hade redan några nivåer blondare där än i längderna och värmen från skallen gör att blekningen bleker fortare just där.

Har hon gjort en gång innan idag eller är detta första idag?
2020-04-12, 17:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Hoppas inte det där blir bra (håret).
2020-04-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Fast de är alldeles för torrt för att färgen ska kunna verka, snustorrt i hela håret förutom botten. Fattar inte varför dom inte går o hämtar kokosolja från Alex och köttar innan. Trodde alla kvinnor med blont hår kunde de trixet
Fast det är nog hyfsat ovanligt att kvinnor med blont hår fixar det själv. Jag går till en och samma frisör och skulle aldrig komma på tanken att försöka mig på det här henne.

Jasmine pratar om att hon vill ha in vit hårfärg? Finns det något som heter vit hårfärg? Trodde att man blekte håret tills det inte längre finns några pigment kvar. Hennes långa fina hår är oavsett helt förstört.
2020-04-12, 17:13
Medlem
Vad händer här inne? Bara hyllningsinlägg om Amilia och Lennie? Känner inte igen mig alls.
Sami är fortfarande min nummer ett.
Alex får åka på måndag. Vet dock inte om man ska rösta på Julia eller Jasmine för att lyckas med det, vill även ha ut Jasmine så känns jobbigt att rösta på henne men gör vad som krävs för att Alex ryker. Han ser till att Amilia och gänget vinner massa pluspoäng och drar ner Sami.
2020-04-12, 17:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hoppas inte det där blir bra (håret).
Nä, hoppas hon ser hemsk ut när hon lämnar imorgon.
2020-04-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Vad händer här inne? Bara hyllningsinlägg om Amilia och Lennie? Känner inte igen mig alls.
Sami är fortfarande min nummer ett.
Alex får åka på måndag. Vet dock inte om man ska rösta på Julia eller Jasmine för att lyckas med det, vill även ha ut Jasmine så känns jobbigt att rösta på henne men gör vad som krävs för att Alex ryker. Han ser till att Amilia och gänget vinner massa pluspoäng och drar ner Sami.

ser du sättet sami bettet sig senaste 48 timmarna jämfört med lennie så fattar du nog själv.
och julia får imorgons röst sen den som åker utav alex och jassa blir bara bra det !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in