2020-04-12, 16:47
Medlem
alex : ni snackar skit för att få ut mig
amelia: Alex,vi säger det till ditt asnikte, det är inte att snacka skit

hon förtjänar två veckor immunitet ba för det där.
2020-04-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fast det Amilia sa om Soja, att det är gluten i är fel.

dom pratade om det i gula sovrummet idag, jassa frågade, alex sa jag vet inte jag läser inte ingrediensera på varje sak jag äter..
hahahaha.
2020-04-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Ammo (valen) är absolut inget fokus att få ut för min del längre. Vill mer få ut JAM (Ludret,kongo och Snickaren. Valen kan gott få vara kvar och fortsätta knäcka dem andra gång på gång!
Exakt, my point! underhållning
2020-04-12, 16:51
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fast det Amilia sa om Soja, att det är gluten i är fel.
Nix, det är (dock minimalt) gluten i dom flesta soyor
2020-04-12, 16:52
Avstängd
Läste en kommentar på insta där någon säger att mergim hotat alex, stämmer detta eller
2020-04-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
dom pratade om det i gula sovrummet idag, jassa frågade, alex sa jag vet inte jag läser inte ingrediensera på varje sak jag äter..
hahahaha.
Det är det dummast jag hört från någon som inte tål saker. Jag är allergisk mot en del saker, och har koll på vad jag kan äta. Dock har jag andra allergier så uttalar ingår det inte i basvaror vilket gör det lättare. Men har levt ihop med en person som inte tål ägg och fisk och det kan ju finnas i en del saker man inte tänker på. Efter ett tag vet man ju vad som ingår i vanliga saker.
2020-04-12, 16:54
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja det är faktiskt helt obegripligt.
Hur Alex, med sitt begränsade intellekt har kunnat hjärntvätta dom så totalt?
Måste vara vaskrensaren.
Jag har sagt hela tiden att han är en afrikansk trollkarl. Det är antingen vaskrensaren eller hans klickljud till demonspråk som har fått dem alla förhäxade i det gula rummet.
2020-04-12, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Läste en kommentar på insta där någon säger att mergim hotat alex, stämmer detta eller

mergim sa att alex skulle få hans 43a på honom ( skostorlek) men folk i kommentarsfältet tror mergim syftade på en glock43.... knappast att megim vet vad en glock är..

alex har även sagt till sami att han skulle kasta boll och knocka ut mergims hollywood smile.. så ah sko vs boll.. både är barnsliga
2020-04-12, 16:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
hahahaha.
Fast det står att det är gluten på Soja. men det inne håller inte gluten iallafall. så Amilia har fel.
Amilia har översittar attityd men hon ligger under alla .

Och Amilia den enda Moderaten som är lat och ligger ner 20timmar om dygnet. =)
2020-04-12, 16:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag har sagt hela tiden att han är en afrikansk trollkarl. Det är antingen vaskrensaren eller hans klickljud till demonspråk som har fått dem alla förhäxade i det gula rummet.
Haha 😁
Måste vara det!
2020-04-12, 16:59
Medlem
RIP Jassas hår
2020-04-12, 16:59
Medlem
Jasmine borde göra allt hon kan för Julia i framtiden, för jag har en känsla av att Julia har talangen att lyckas styra upp hennes hår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in