Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Jodå, det är vederlagt att SD och HD googlat om detta, då deras ena barn hade väldigt ont i magen under längre tid. Fler i tråden känner till detta och som jag minns var vi inte oense.
Det finns med i offentliga aktbilagor (någonstans.... är dålig på att skriva upp var jag läst saker)
och de har fått frågor om det vilket besvarats på slingrade sätt.
De har även diskuterat om huruvida HD borde dö som ju var sjuk av depression!
Att HD spelade med är så märkligt att jag inte trodde mina ögon vid läsning.
Hon måste varit neddrogad, manipulerad eller i en farlig situation där hon tvingades spela med.
Mycket prat om död hit och död dit i detta sällskap.
Jag tror knappt mina ögon när jag läser ditt svar, så sjukt! Tänker hur pass gravt sjuk och störd relation SD haft med både HD och LW!!??
Det här gjorde mig ännu mer övertygad
om att HD litade på LW, att hon innerst inne hela tiden visste vem SD är och varför hon själv mått så dåligt.
Jag tror inte en sekund på att hon övervägt att någon gång fortsätta sitt liv och äktenskap med SD, möjligtvis för att lugna SD tillfälligt eller för att även hon var livrädd för honom.
Det skulle förklara varför hon verkat lyckligare än på länge.
Och ljuger hon om det hon vet, så är det kanske just för att rädda sig själv utifall han går fri.
Jag tror hon vet vem hon var gift med helt enkelt. Eller är det möjligt att även HD samarbetar frivilligt med SD för att hon vill hjälpa honom och därför svarar så svävande och konstigt på allt och inte minns??