Citat:
Ursprungligen postat av
Ghasten
Jäklar vad verkliga dom är ut. Priset var helt ok med. Borde ha en sån.
Köpte faktiskt båda dockorna.. Priset för båda tillsammans blev ändå under de pris som verkar va standard i Sverige. Rosie är jäkligt realistisk, man blir nästan lite nervös i "hennes" närvaro. Julia däremot är en inte alls realistisk i storlek, men vilka former! Riktigt het. Härligt att ha lite variation och valmöjligheter hemma

Hur de känns "in action" ska jag inte gå in på för mycket, men det är skönt som fan och över min förväntan (har ju gått å velat fram å tillbaka med dock-planer i över 2 år).
Riktigt nöjd just nu, men kan hända att jag uttökar arsenalen i framtiden med en mellanstor docka eller kanske om man slår på en full-size kurvig docka (lär nog träna upp mig lite innan då de väger ton).
Kul prylar iaf! Tror detta är framtiden och kommer normaliseras mer Sverige verkar ligga lite efter jämfört med resten av västvärlden. Rekommenderar verkligen
www.docklandet.se, 3 dagars leverans + snabb och trevlig support.
Börjar bli en hobby de här nästan, håller på att leta bästa kläderna till mina dockor. Klart man vill se deras initima delar, men de lite kläder runt om så ger dockan ett ännu mer realistiskt intryck.