2020-04-12, 16:03
Medlem
RalfFarleys avatar
Jag har köpt sexdockor (uppblåsbar) sedan 1994. Då från Hobbex och Martinshops annonser i porrtidningar. Köpte mig 3-4 dockor per år skulle jag tro då dom lätt gick sönder.
Blev ett lyft runt 2004 då jag köpte min första solida docka en HustlerVirtualGirl. Men samtidigt så blev dom uppblåsbara verkligen mer hållbara.
Runt 2015 köpte jag en dyrare silikondocka för 40000kr. En Realdoll. Men på senaste år så är det dom billigare från Kina som gäller.
Idag så beställer jag dom från Kina (solida TPE) för runt 5-10000kr . Och dessa dockor är värda varenda krona.
Citera
2020-04-12, 16:06
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Jag har köpt sexdockor (uppblåsbar) sedan 1994. Då från Hobbex och Martinshops annonser i porrtidningar. Köpte mig 3-4 dockor per år skulle jag tro då dom lätt gick sönder.
Blev ett lyft runt 2004 då jag köpte min första solida docka en HustlerVirtualGirl. Men samtidigt så blev dom uppblåsbara verkligen mer hållbara.
Runt 2015 köpte jag en dyrare silikondocka för 40000kr. En Realdoll. Men på senaste år så är det dom billigare från Kina som gäller.
Idag så beställer jag dom från Kina (solida TPE) för runt 5-10000kr . Och dessa dockor är värda varenda krona.
Försöker du föreställa dig att det är en riktigt person, eller blir det desto "hetare" just på grund av att det är en docka?
Citera
2020-04-12, 20:44
Medlem
Jag har börjat spara pengar till en docka. Varje månad när jag får lön, kommer jag att sätta in en summa på mitt sparkonto. Tills jag har råd att beställa en docka.
Citera
2020-04-12, 23:38
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfTheIdiots
Försöker du föreställa dig att det är en riktigt person, eller blir det desto "hetare" just på grund av att det är en docka?

I unga år var det för att jag föreställt mig att det var en riktig person. Men på senare år bara för att det är en docka.
Citera
2020-04-17, 21:25
Medlem
Jag läste på SVT idag att försäljningen ökat markant pga. Corona.

Fråga: känns det inte förnedrande att hålla på med en sådan?

Ni som gör det - varför gör ni det? Kan ni inte få en tjej?
Citera
2020-04-18, 09:10
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Jag läste på SVT idag att försäljningen ökat markant pga. Corona.

Fråga: känns det inte förnedrande att hålla på med en sådan?

Ni som gör det - varför gör ni det? Kan ni inte få en tjej?

Läste artikeln också och vart att skratta lite.. Vilka fula sexdockor de sidorna som nämns i artikeln har, och snordyra också. Går ju att hitta mycket finare för typ halva priset. Lurendrejeri.

Varför skulle det vara förnedrande att leka med sexleksaker? Har inga problem med tjejer, trots det så har jag köpte mig en docka och är mer än nöjd. Men kan tänka mig att de som har stora problem med tjejer har mer nytta av en.
Citera
2020-04-18, 09:31
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Sugen på att köpa en sexdocka och hittade denna sida www.docklandet.se

Nån som har erfarenhet av sidan? Funderar på denna dockan https://docklandet.se/products/reald...sexdocka-rosie eller den här https://docklandet.se/products/reald...sexdocka-julia

Rosie ser ju väldigt verklig ut och Julia är mer en miniatyr (inte helt verklighetstrogen). Ville egentligen ha en full-size kurvig docka men har hört att de är väldigt tunga och otympliga, så därför jag tänkte att Julia kanske blir bra. Nån med erfarenhet av dessa korta dockor? Går inte igång alls på att hon är kort... Men vill ha en smidig och inte allt för dyr sexdocka.

Jäklar vad verkliga dom är ut. Priset var helt ok med. Borde ha en sån.
Citera
2020-04-18, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Jäklar vad verkliga dom är ut. Priset var helt ok med. Borde ha en sån.

Köpte faktiskt båda dockorna.. Priset för båda tillsammans blev ändå under de pris som verkar va standard i Sverige. Rosie är jäkligt realistisk, man blir nästan lite nervös i "hennes" närvaro. Julia däremot är en inte alls realistisk i storlek, men vilka former! Riktigt het. Härligt att ha lite variation och valmöjligheter hemma Hur de känns "in action" ska jag inte gå in på för mycket, men det är skönt som fan och över min förväntan (har ju gått å velat fram å tillbaka med dock-planer i över 2 år).

Riktigt nöjd just nu, men kan hända att jag uttökar arsenalen i framtiden med en mellanstor docka eller kanske om man slår på en full-size kurvig docka (lär nog träna upp mig lite innan då de väger ton).

Kul prylar iaf! Tror detta är framtiden och kommer normaliseras mer Sverige verkar ligga lite efter jämfört med resten av västvärlden. Rekommenderar verkligen www.docklandet.se, 3 dagars leverans + snabb och trevlig support.

Börjar bli en hobby de här nästan, håller på att leta bästa kläderna till mina dockor. Klart man vill se deras initima delar, men de lite kläder runt om så ger dockan ett ännu mer realistiskt intryck.
Citera
2020-04-18, 10:41
Bannlyst
Bra att alla patetiska beta cucks i denna tråd får utlopp för sin sexuella frustration så att ni inte går på riktiga kvinnor. Sådana som er kommer dö ut enligt Darwins teori.

https://docklandet.se/collections/ko...sexdocka-wilma

110 cm och ser ut som ett barn. Fräscht.
Senast redigerad av Tobbebobbe0 2020-04-18 kl. 10:44.
Citera
2020-04-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Läste artikeln också och vart att skratta lite.. Vilka fula sexdockor de sidorna som nämns i artikeln har, och snordyra också. Går ju att hitta mycket finare för typ halva priset. Lurendrejeri.

Varför skulle det vara förnedrande att leka med sexleksaker? Har inga problem med tjejer, trots det så har jag köpte mig en docka och är mer än nöjd. Men kan tänka mig att de som har stora problem med tjejer har mer nytta av en.

Jag bara föreställer mig att det skulle kännas förnedrande.

Vet någon du känner att du har en? Hur tänker du kring det annars? Säg att någon i din familj besöker dig och får se den?
Citera
2020-04-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Bra att alla patetiska beta cucks i denna tråd får utlopp för sin sexuella frustration så att ni inte går på riktiga kvinnor. Sådana som er kommer dö ut enligt Darwins teori.

https://docklandet.se/collections/ko...sexdocka-wilma

110 cm och ser ut som ett barn. Fräscht.

Låter snarare som att du är en bitter beta cuck käre vän. Dina sketna argument har körts i urminnestider, Bio är synd och förfall, jazz likaså, för att inte tala om rocken... Å sen sexleksaker. Mänskligheten är förlorad!

Skulle nästan kunna sätta en slant på att jag kammer hem många fler kvinnor än dig. Skillnande är att vissa kanske inte pallar att va ut och kroga eller dra hem internetragg varje helg. Så en docka är väl ett nice alternativ. Sen är de både snyggare och fräschare än random krog-luder.

Den dockan Wilma är inget som intresserad mig. Däremot så ser jag att den har stora bröst, höfter och ett asiatiskt utseende (de är kortväxta). Vet inte vilka barn du träffat på som ser ut så, men är du intresserad av sexdockor som eftersträvar att se ut som barn så finns det sidor som säljer såna också. Men akta dig för tullen.
Citera
2020-04-18, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Jag bara föreställer mig att det skulle kännas förnedrande.

Vet någon du känner att du har en? Hur tänker du kring det annars? Säg att någon i din familj besöker dig och får se den?

Jag har ju som sagt 2 st dockor själv. Jag har behållit de stora kartongerna och förvarar dom där. Inget större problem att få in under sängen eller i en garerob. Själv bor jag i hus så finns mer än tillräckligt med utrymme att förvara på.

Kan tillägga att jag fatkiskt var hos en bekant som hade gjort en mancave med ett helt gäng dockor uppställda i olika spännande positioner. De var dock inte tillför att knullas, utan mest en annarlunda grej för grabb-festerna. Vad han själv gjorde med dockorna när ingen såg är ju en annan femma..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in