2020-04-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninernas
Vad var det för bråk några timmar innan mordet på tjejen?

De hade väl nåt möte som urartade varpå lamin hotade att döda dem andra och då bestämde de sig för att döda honom antar jag
Citera
2020-04-12, 13:49
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vart finns info om att han slagit sina vänner på bröllopet ?

Tror det var denna artikeln jag läste det i, men den är såklart bakom betalvägg nu.

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/ndella-skots-ihjal-efter-brollopsbraket-makens-vilda-mordarjakt/

Det stod iaf att det blivit tjafs på bröllopet och han blivit våldsam mot en eller flera av vännerna. Dom kände sig otrygga i ett främmande land som Gambia och satte sig på ett plan och åkte hem. Det var detta tjafs som startade mordförsöken och mordet på frugan, enligt artikeln.
Citera
2020-04-12, 14:18
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Vad fan den snubben är ju inne och kommenterar på Dödens Ambassödör himself, mr Milutin Bosanac. Hahah åh herregud. Cirkeln är sluten
Tack för tipset, vred mig av skratt. Folk hånar ju honom men han verkar inte (vilja) begripa.
Citera
2020-04-12, 14:25
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Tack för tipset, vred mig av skratt. Folk hånar ju honom men han verkar inte (vilja) begripa.

Kan du länka så jag oxå får läsa detta?
Citera
2020-04-12, 14:31
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Kan du länka så jag oxå får läsa detta?
Kolla föregående sida dvs s.125 o Bcmcs svar på Kissdroppen. Youtube-länk med en inbilsk nolla , så pass inbilsk att blattar med dålig svenska kan göra narr av honom.
Citera
2020-04-12, 14:40
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Kolla föregående sida dvs s.125 o Bcmcs svar på Kissdroppen. Youtube-länk med en inbilsk nolla , så pass inbilsk att blattar med dålig svenska kan göra narr av honom.

Jag har kollat videon och kommentarerna med det stod ingenting om dödens ambassadör eller Milutin, det var detta jag blev nyfiken på då jag fattade det som att han kommenterat något om ovan nämnda.
Citera
2020-04-12, 14:43
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Jag har kollat videon och kommentarerna med det stod ingenting om dödens ambassadör eller Milutin, det var detta jag blev nyfiken på då jag fattade det som att han kommenterat något om ovan nämnda.
Du har rätt, nu saknas den biten. Han blev väl varnad och klippte bort det...
Citera
2020-04-12, 16:10
Medlem
Borde inte den här youtubern vara orolig för han som utsattes för mordförsöket? Han verkar ju trots allt vara inblandad på något sätt.

Han som utsattes för det här kanske lämnade Stockholm och det kriminella livet?
Citera
2020-04-12, 16:53
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Borde inte den här youtubern vara orolig för han som utsattes för mordförsöket? Han verkar ju trots allt vara inblandad på något sätt.

Han som utsattes för det här kanske lämnade Stockholm och det kriminella livet?

Han sitter väl för grovt vapenbrott har jag för mig, så ja youtubern ska nog passa sig när denne muckar.
Citera
2020-04-12, 16:56
Medlem
Citat:
Han sitter väl för grovt vapenbrott har jag för mig, så ja youtubern ska nog passa sig när denne muckar.

Ja han är säkert jättefarlig haha... piss luffare
Citera
2020-04-12, 16:58
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Ja han är säkert jättefarlig haha... piss luffare

Jag känner inte honom men han verkar ju efter det man läst kapabel till att hämnas sin fru.
Citera
2020-04-12, 20:12
Medlem
Citat:

Vilken youtuber är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in