2020-04-12, 14:37
Medlem
__Alez__s avatar
3 nominerade är 1 för mycket för stor risk att Amilia klarar sig när 3 sitter.

Tycker annars att de själva nominerar 2 och tittarna röstar fram den 3e.
2020-04-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Innan va det Glasman som skulle ut för han va med Sami,
nu är vissa emot Alex för han står vid Samis sida.
Vad jag ser är att ni (få personer här) vill är att Sami blir utan vänner där inne så han åker ut.
Jag vill att Sami vinner. men uppenbarligen vill ni att Sami ska sitta själv.

Samis riktiga blattesida har kommit fram nu när Alex är där.
undrar verkligen hur han kommer bete sig när Alex ryker imorgon.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Samis riktiga blattesida har kommit fram nu när Alex är där.
undrar verkligen hur han kommer bete sig när Alex ryker imorgon.

Ska bli skönt o se.
Avslutad
Citat:
Vad jag ser är att ni (få personer här) vill är att Sami blir utan vänner där inne så han åker ut.

Men ellerhur. Vet inte om folk egentligen avskyr Sami eller om de bara är korkade och inte förstår att han blir nominerad om han inte har tillräckligt många på sin sida att nominera andra med. De vill ju att amilia ska ta sig till final för det gör hon när de röstar som nu
2020-04-12, 14:39
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Lyssnar inte på dig. Du har kämpat i motvind hela din tid på Flashback, hehehe
Har du glömt hur du kämpade för Anty för länge sedan, du om någon är den sista jag lyssnar på.

Alex var fri när Anty åkte.
Amilia är att åka ut next,
Efter henne kommer Lennie. Säger snubben mer än 3 meningar om dagen?.
Kan inte fatta hur Lennie kan vara populär, det måste ju fan vara tråkigaste jävla vuxenbäbis i det där huset. Amilias lilla slav.

Helt rätt Luna! Den där snubben har inte alla hästar hemma, vet inte om jag ska skratta eller gråta när han kommer in med sin propaganda

Hans mål på måndag är att få ut Alex, så han kan få en skön orgasm av tanken på att han knullar skiten ur Anty 22.30.

Tidigare idag spammade han tråden om att vi ska rösta på Jasmine, för hon har minsann störst chans mot Amilia.
Talade honom till rätta och nu spammar han iallafall tråden om att rätt person ska räddas, snacka om vilsen.

Tur vi fortfarande har några få trovärdiga skribenter kvar i tråden iallafall.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Sami litar bara Julia det har han sagt flera gånger
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ok, och nästa vecka sitter Alex mot Amilia.
Tycker du det är taktiskt rätt?
Ibland måste man tänka ett steg till. 😉
Då åker Alex, ok för mig. Tror inte Jassa klarar Amilia heller. Kanske Julia.
2020-04-12, 14:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men vad fan gör Alex, skrapar av salladen som är på hans egna tallrik ner i skålen igen. Med gaffeln han precis haft i munnen. Så jävla äckliga bordsskick de har därinne. Hade inte kunnat äta maten de lagar och än mindre suttit och äta tillsammans med dessa grisar.
Var det ingen som la märke till det?
2020-04-12, 14:42
Medlem
Citat:
Sami kan vinna utan IQ-befriad Kongo! Han har Julia! Dessutom verkar han och Lennie trivas ihop med sina projekt samt så hänger han med Martin. Sami klarar sig. Däremot om du hade läst runt på bland Instagram så ser du hur hatet mot Alex börjar riktas mot Sami också, då han exempelvis igår hoppade på Alex hattåg och skämtade om att de skulle slänga ett ägg mot Mergim och slå ut en sidotand. Jag skiter fullständigt i att han sa så men det gör inte PK-folket. Dessutom har Sami blivit lite paranoid också. De håller ju på med de sjukaste jävla konspirationsteorier inne i gula sovrummet varje dag och natt. Tittarna ser detta beteendet och det uppskattas inte. Många har skrivit ”Sami ville ju inte pakta och ville rösta med hjärtat men varför går han emot det nu”. Jag har sett några stycken som säger de har tappat förtroendet för Sami och nu hellre vill se Lennie eller Frida(!) vinna.
Så om DU vill Sami ska vinna kanske du borde reflektera över om Alex är så jävla bra för Sami. Jag tycker dessutom Sami verkar lite less på Alex som hänger på honom som lim och snackar skit konstant. Sami försökte påpeka igår att det bara är ett spel men det kan inte Kongo fatta.
2020-04-12, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
3 nominerade är 1 för mycket för stor risk att Amilia klarar sig när 3 sitter.

Tycker annars att de själva nominerar 2 och tittarna röstar fram den 3e.

Hoppas hela Flashback kan gå ihop extremt enade och få ut Amilia
2020-04-12, 14:44
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
HAHAHAHA fan vad Martin LJUGER om samtalet med Amilia. Han vågade absolut inte säga dem grejerna.
Har du inte hört att Martin är en tuff kille? Han ÄGDE Amilia igår i sitt samtal med henne, enligt honom.

Han gillar också berätta om hans slagsmål, att Frida inte vågar träffa hans tuffa vänner, om hur han har svårt att visa känslor för kvinnor, hur han är tuff som vågar konfrontera människor, hur han levt ett svårt liv och vänt på det osv...
2020-04-12, 14:44
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Haha men alltså allvarligt, tycker du idiot Alex är en bra "vän" med Sami!?!?
Det första han gjorde var ju att konspirera med Martin och Jasmine om att rösta ut Jullan och Sami!
Dels är han ju fullständigt hjärndöd och lika taktisk som en bit leverpastej, dels har han UPPREPADE gånger mässat att dom ena han bryr sig om i huset är Martin och Jasmine!
Han skiter FULLSTÄNDIGT i Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in