2020-04-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Jag vet inte hur ni resonerar men jag hatar blåvalen. Alex sätter press på dem vi alltid hatat mest. Så varför ska vi rösta ut Alex? Han har varit lack dom senaste dagarna pga hur han föll för deras trick. Men usch så falska rosa rummet är. Sen när började flashback springa Amilias ärenden? :s
För det första så sätter inte Alex press på NÅGON inte ens på lilla Mergim. Han gömmer sig i gula sovrummet som en liten tönt och vågar knappt få ögonkontakt med någon av de i rosa sovrummet, tror han är tuff men den enda gång han vågar öppna sin käft är bakom stängda dörrar då han minsann ska klaga på Blåvalen och Fjollrim.
För det andra handlar diskussionen om att jag med flera vill att vi ska rädda kvar JULIA imorgon. För vi ska ändå inte rösta ut någon så ”Varför ska ni rösta ut Alex” fungerar inte. Vi skiter i vem som åker av han och SkrikJass men vi vill att Julia ska räddas!
2020-04-12, 14:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hur är Jassa osäker? Du är medveten om att hon dominerar omröstningar på facebook och instagram? Hon är kvinnliga Mergim hos småfansen. Hon vinklas hur bra som helst i avsnitten.

Kolla big brother appen förövrigt hur mycket dislikes Alex har fått för hatet mot rosa rummet, sen kom och snacka. Dom forum jag nämnt ovan bajsar på flashback.
Lyssnar inte på dig. Du har kämpat i motvind hela din tid på Flashback, hehehe
Har du glömt hur du kämpade för Anty för länge sedan, du om någon är den sista jag lyssnar på.

Alex var fri när Anty åkte.
Amilia är att åka ut next,
Efter henne kommer Lennie. Säger snubben mer än 3 meningar om dagen?.
Kan inte fatta hur Lennie kan vara populär, det måste ju fan vara tråkigaste jävla vuxenbäbis i det där huset. Amilias lilla slav.
2020-04-12, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lyssnar inte på dig. Du har kämpat i motvind hela din tid på Flashback, hehehe
Har du glömt hur du kämpade för Anty för länge sedan, du om någon är den sista jag lyssnar på.

Alex var fri när Anty åkte.
Amilia är att åka ut next,
Efter henne kommer Lennie. Säger snubben mer än 3 meningar om dagen?.
Kan inte fatta hur Lennie kan vara populär, det måste ju fan vara tråkigaste jävla vuxenbäbis i det där huset. Amilias lilla slav.

Hur ska Amilia åka ut om Alex är kvar? Du är ju dum i huvudet. Inte konstigt att du kämpar i medvind när du följer strömmen. Jump off the bandwagon
2020-04-12, 14:30
Medlem
fan att dom tagit bort tittarfrågorn till dom som hänger löst, hade gärna velat att jasmin fått en martin amelia fråga för 3e gången! hon hade ändå inte kopplat något för hon är så dum, men hade vart kul! varför tog bb bort det för?
2020-04-12, 14:31
Medlem
nunissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jasmine lärde sig precis ett nytt uttryck: tala är silver, tiga är guld.
Hur kan allt bara gå förbi henne? Kan hon NÅGOT?

"Fan vad coolt sagt, det ska jag tatuera in" hon är ju blåst
2020-04-12, 14:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Alex är bra att ha kvar, för han är helt inställd på att få ut Rosa rummet.
Jassa är för korkad att förstå det, och kan lätt manipuleras av Amilia, Mergim.
Även när hon gick på Amilia och Mergim snack och röstade på sina egna i Sovrum1.
Är Alex kvar är det inte en fråga om, utan när han hetsat Sami att göra något riktigt korkat som inte går reparera.
Ledsen, men du har fel. Vill du Samis bästa MÅSTE Alex försvinna!
Annars kommer han förstöra allt!!
2020-04-12, 14:32
Medlem
tänk bara tänk om martin som kille igår hade höjt handen mot jasmin som hon gjorde mot honom och skrek ut vad fan hade produkitonen gjort då ??? han hade ju rykt direkt eller fått varning, hon fick ingeting!
2020-04-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
fan att dom tagit bort tittarfrågorn till dom som hänger löst, hade gärna velat att jasmin fått en martin amelia fråga för 3e gången! hon hade ändå inte kopplat något för hon är så dum, men hade vart kul! varför tog bb bort det för?

Och en fråga om varför hon tycker Alex är smartast i huset
2020-04-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ännu en intelligent sak från Alex. 5x24, det är nästan över 100.

Hur är det med att multiplicera och lätt överslagsräkning?
Jag tyckte det var kul när han sa jättetufft igår bakom Blåvalens rygg ”SKRATTA FÖRST,SKRATTA SIST hehe”
2020-04-12, 14:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Är Alex kvar är det inte en fråga om, utan när han hetsat Sami att göra något riktigt korkat som inte går reparera.
Ledsen, men du har fel. Vill du Samis bästa MÅSTE Alex försvinna!
Annars kommer han förstöra allt!!
Innan va det Glasman som skulle ut för han va med Sami,
nu är vissa emot Alex för han står vid Samis sida.
Vad jag ser är att ni (få personer här) vill är att Sami blir utan vänner där inne så han åker ut.
Jag vill att Sami vinner. men uppenbarligen vill ni att Sami ska sitta själv.
2020-04-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tyckte det var kul när han sa jättetufft igår bakom Blåvalens rygg ”SKRATTA FÖRST,SKRATTA SIST hehe”
Citatmaskinen Alex.
2020-04-12, 14:37
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Amilia säger att Soja innehåller gluten.
Och Alex tål gluten och han är fejk.
Men Amilia har fel om Soja.

Info om Soja.
de allra flesta sojasåser innehåller vete. Men, de är ändå glutenfria. Hur kan då detta komma sig? Jo, när man tillverkar soja fermenteras sojabönorna tillsammans med rostat vete. Därefter extraheras sojasåsen och i detta steg förvinner gluten ur sojasåsen. Livsmedelsverket har gjort omfattande tester på olika sojasåser och funnit att inga spår av gluten finns. Det är därför helt ok för dig som glutenintolerant att äta soja (trots att vete finns med som ingrediens).
Äggnudlar då? Haha första innehållet är mjöl i dessa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in