2020-04-12, 13:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Flens osten ignorerar ludret!
Helt rätt, hon skämmer ut sig själv och honom, hennes fjortisbeteendet o psykfallsfasoner hör inte hemma någonstans än på psyket
2020-04-12, 13:20
Medlem
foxieroxies avatar
Jag förstår inte att Sami-anhängare vill ha en lekkompis till honom hela tiden. Om Sami är så stark så fixar han det oavsett vem som åker. Han är stark i sig själv. Han har sin egen stil. Han dricker inte alkohol när de andra dricker. Jag tror att han är stark i sig själv. Fast han har visat att han har halkat in i lite paktande senaste dagarna, men det är nog oundvikligt att haka på den ena eller den andra. Jag har inte Sami som nummer ett men rent objektivt så tror jag inte han behöver någon annan för att gå till final.
2020-04-12, 13:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Att rösta kvar Alex är som att be om en trött uppföljare på en ganska underhållande film. Ja, det har varit underhållande den här veckan när han har tjafsat med pink room men orkar vi verkligen en vecka till? Det kommer ändå sluta med att han står nominerad nästa vecka mot någon i rosa och även om det skulle vara en spännande avslutning på deras eviga bråk ser jag hellre att han åker nu på måndag.

Istället vill jag se hur rosa tar sig an nästa steg. Amilia sade igår natt att om Alex åker är Martin nästa target. Men kommer hon få Frida och Lennie att rösta på honom framför Jasmine respektive Julia? Kan hon övertyga Julia om att rösta på Martin och Jasmine? Eller ska Martin övertyga Jasmine om att slå ihop sig med Amilia för att få ut Sami och Julia? Jag ser hellre den uppföljaren än en repris på den här veckan. Ja, den har varit underhållande men jag vill inte se filmen igen.
Bra liknelse med trött uppföljare
Samma gällande Alex och Samis relation. Orkar höra de negga för sig själva i olika hörn en vecka till. Mer intressant att se vad Sami gör utan pappa Alex. Finns ingen ny pappa att ta rygg på då. Eller kommer Martin eller Lennie få axla den rollen?
Nej ut med Alex så han kan fokusera på sitt barn och sina nära utanför istället.
2020-04-12, 13:25
Medlem
icons avatar
Tro det eller ej men det kommer bara gynna Am att Alex blir kvar. Folk gillar att se henne sätta honom på plats. Hon vinner på det helt klart. De andra två som sitter vill hon också ha ut så hon kan vara nöjd oavsett vem som åker på måndag. Gula rummet förlorar på att ha kvar neggo-Alex. Även han själv förlorar på att vara kvar en vecka till. Han har ingen chans att vinna hela BB ändå.
2020-04-12, 13:25
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag förstår inte att Sami-anhängare vill ha en lekkompis till honom hela tiden. Om Sami är så stark så fixar han det oavsett vem som åker. Han är stark i sig själv. Han har sin egen stil. Han dricker inte alkohol när de andra dricker. Jag tror att han är stark i sig själv. Fast han har visat att han har halkat in i lite paktande senaste dagarna, men det är nog oundvikligt att haka på den ena eller den andra. Jag har inte Sami som nummer ett men rent objektivt så tror jag inte han behöver någon annan för att gå till final.
Vad han definitivt inte behöver är Alex, som utan minsta tvekan kommer göra att Samis populäritet minskar!
2020-04-12, 13:26
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tro det eller ej men det kommer bara gynna Am att Alex blir kvar. Folk gillar att se henne sätta honom på plats. Hon vinner på det helt klart. De andra två som sitter vill hon också ha ut så hon kan vara nöjd oavsett vem som åker på måndag. Gula rummet förlorar på att ha kvar neggo-Alex. Även han själv förlorar på att vara kvar en vecka till. Han har ingen chans att vinna hela BB ändå.
Du har fullständigt rätt!
2020-04-12, 13:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie

Om du var fast i ett hus med en hel del idioter, hade du inte velat haft nån kvar som du kommer överens med o som står på din sida?
2020-04-12, 13:29
Medlem
Bulletzs avatar
Helt otroligt att inte flens snickaren bara ber slynludret dra åt fan!

Tror han är rädd för att se dum ut för tittarna.
2020-04-12, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Det är detta jag sagt i nu 4 dagar. Hon kommer bara kunna tysta honom ännu mer för att sen följa med han in till uppdragsrummet nästa vecka varpå han åker ut framför hennes ögon.

Han kan ju inte argumentera for shit, hur fan kan man låta henne få mangla honom i en vecka till i diskussioner? Hon ser ju bara grym ut i allas ögon i avsnitten nu.

Alex måste ut!
2020-04-12, 13:33
Medlem
icons avatar
Jag har så svårt för när man använder svartsjuk och avundsjuk. Som nu när Jassa säger att hon var avundsjuk igår. Kan inte tänka mig att det är det hon menar när hon pratar om att hon såg Martin kramade om Jullan.

Är övertygad om att han har en hatkärlek till Jullan. Och inte direkt led när han hjälpte henne med kapsylöppnandet. Så Jassas magkänsla om att nåt inte stämde är inte helt fel.
2020-04-12, 13:34
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Om du var fast i ett hus med en hel del idioter, hade du inte velat haft nån kvar som du kommer överens med o som står på din sida?
Men ser du inte vad som är på väg att hända!?
Med en "kompis" som Alex, behöver Sami inga fiender!
Så länge Alex är kvar och drar ner Sami i hans psykotiska låtsasvärld, kommer Samis populäritet rasa!
2020-04-12, 13:35
Medlem
icons avatar
Okej, jag kan ge Alex att hans ständiga uppdykande i nån dörröppning helt random har en viss humoristisk poäng.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in