2020-04-12, 13:08
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sovrum 1, alex sitter isolerad för hans kompisar sover, fega negeras
jass o sami sover
Tyckte inte jag såg Jass då Martin klev upp... Låg hon bredvid?
2020-04-12, 13:10
Medlem
[quote=Hydraulslang|71156377]
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Enda alternativet, innan han havererat allt för Sami!
Ähhh
Samma ältades om Glas1, dock är det enbart tack vare Glas1 som Sami är kvar i huset, Sami är stabil, faktiskt den enda i huset som är sig själv, han är ärlig och genuin, det går hem hos tittarna, inget att oroa sig över, tror till och med att det stärker hans odds, folk ser ju att han knappt blir påverkad av Alex negativitets bombning, fan inte många som stått emot som Sami gör.
2020-04-12, 13:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Jag vet inte hur ni resonerar men jag hatar blåvalen. Alex sätter press på dem vi alltid hatat mest. Så varför ska vi rösta ut Alex? Han har varit lack dom senaste dagarna pga hur han föll för deras trick. Men usch så falska rosa rummet är. Sen när började flashback springa Amilias ärenden? :s
Alex sätter press på Amilia!?!
Menar du allvar!?
Han är inte kapabel att sätta press ens på råttjäveln i utegården !
Amilia med sin politikerjargong fullständigt pulvriserar honom, gång på gång.
2020-04-12, 13:13
Medlem
Bulletzs avatar
Flens osten ignorerar ludret!
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Jag vet inte hur ni resonerar men jag hatar blåvalen. Alex sätter press på dem vi alltid hatat mest. Så varför ska vi rösta ut Alex? Han har varit lack dom senaste dagarna pga hur han föll för deras trick. Men usch så falska rosa rummet är. Sen när började flashback springa Amilias ärenden? :s

Är väldigt sugen på att rösta på Alex för att förpesta tillvaron för Amolia. Dock vill jag inte att Jullan ska åka ut
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det verkar som att Alex inte vågar lämna rummet i dag, hur länge har han suttit och petat i det där skägget nu? ….
Haha flera timmar, han är fegast i huset, och han snackar om att folk inte har bollar, falsk neger
2020-04-12, 13:14
Medlem
Att rösta kvar Alex är som att be om en trött uppföljare på en ganska underhållande film. Ja, det har varit underhållande den här veckan när han har tjafsat med pink room men orkar vi verkligen en vecka till? Det kommer ändå sluta med att han står nominerad nästa vecka mot någon i rosa och även om det skulle vara en spännande avslutning på deras eviga bråk ser jag hellre att han åker nu på måndag.

Istället vill jag se hur rosa tar sig an nästa steg. Amilia sade igår natt att om Alex åker är Martin nästa target. Men kommer hon få Frida och Lennie att rösta på honom framför Jasmine respektive Julia? Kan hon övertyga Julia om att rösta på Martin och Jasmine? Eller ska Martin övertyga Jasmine om att slå ihop sig med Amilia för att få ut Sami och Julia? Jag ser hellre den uppföljaren än en repris på den här veckan. Ja, den har varit underhållande men jag vill inte se filmen igen.
2020-04-12, 13:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Alex ska ut för han är falskast av alla och Amilia framstår ju som en ängel framför honom. Hon vågar stå för vad hon gör, säger och vågar framför allt fronta någon om det behövs medan Borgmästaren måste ha en hel drös omkring sig för att känna sig trygg. Han är så fake att det blir komiskt och fulspelare av rang. Vem fan går och gömmer de andras alkohol och varför? Jo för att skapa kaos!! Vad är det för jävla trams av en snubbe som gett oss bilden av att vara diplomatisk och rättrådig. Förstår om många är besvikna då han bedragit oss med bullshit om kärlek och respekt, klubbat och bestämt regler för hur konflikter skall skötas men i slutändan är han den som minst lever ut den regeln i huset. Som jag sa Alex är en sol och vårare men mig lurade han aldrig för jag förstod från vecka 1 att något inte stod rätt till. Han kan söka till teaterskolan för amatörer när han kommer ut!
2020-04-12, 13:16
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Att rösta kvar Alex är som att be om en trött uppföljare på en ganska underhållande film. Ja, det har varit underhållande den här veckan när han har tjafsat med pink room men orkar vi verkligen en vecka till? Det kommer ändå sluta med att han står nominerad nästa vecka mot någon i rosa och även om det skulle vara en spännande avslutning på deras eviga bråk ser jag hellre att han åker nu på måndag.

Istället vill jag se hur rosa tar sig an nästa steg. Amilia sade igår natt att om Alex åker är Martin nästa target. Men kommer hon få Frida och Lennie att rösta på honom framför Jasmine respektive Julia? Kan hon övertyga Julia om att rösta på Martin och Jasmine? Eller ska Martin övertyga Jasmine om att slå ihop sig med Amilia för att få ut Sami och Julia? Jag ser hellre den uppföljaren än en repris på den här veckan. Ja, den har varit underhållande men jag vill inte se filmen igen.

Lek med tanken att det blir Alex och Amilia i nästa utröstning, och att Amilia åker mot Alex
2020-04-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop

Uppfattar att ganska många vill ha ut Alex. Kan inte vara dåligt för Sami om Alex ryker på måndag.
2020-04-12, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Tyckte inte jag såg Jass då Martin klev upp... Låg hon bredvid?
hon låg i julias säng/sovhörnet nära anexet o väntade på att toan skulle bli fri
2020-04-12, 13:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Tycker alla borde lägga alla sina röster på Julia, inte krångla till det och splitta mm.
Fjortisarna och lattemorsorna räddar Jasmine, och vi räddar Sami från det största hotet mot hans vinst just nu, ALEX.
Sedan skickar skriket bort Amilia från offentligheten för gott!
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-12 kl. 13:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in