2020-04-12, 11:02
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alla Samis fans kommer rösta kvar Sami, då dom inte kan rösta på Sami.

Alla Antonijas fans kommer rösta på Alex, OCH DÄR blir ett problem. Jäz kommer få min röst enbart på den anledning som är den mest logiska vi kan gå på just nu.

Antonijas fans är lite vagt dock då dom kanske håller på rosa rummet/Mergim.

Varför skulle Jasmine vara den med störst chans att slå ut Amilia om hon behöver din röst för att slå ut Alex? Du säger bara emot dig själv.

Jasmine är redan klar. Står mellan Julia och Alex, och Julia är en klar favorit.

Fattar faktiskt inte varför du fortsätter skriva i tråden, din trovärdighet är 0. Du har haft fel i allt hela säsongen och alla här inne vet det

Jag skäms ärligt talat varje gång jag läser dina rants här inne.
2020-04-12, 11:03
Medlem
Jasmine är som en papperskorg. Full av skit. För mig kvittar det om hon eller Alex åker imorgon. Julia ska oavsett räddas!
2020-04-12, 11:03
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Stabil tjej den där Jass. INTE! Ut med fanskapet på måndag tack.
Ja, hon är korkad och extremt jobbig men den med störst chans att slå ut Amilia.
Så hon och Julia måste vara kvar.
Bort med Alex, han är enbart en gigantisk belastning!
2020-04-12, 11:07
Medlem
Alla ni som har synpunkter på hur andra är på fyllan måste ha glömt när Glasman grät som en liten flicka och bad Sami lova att de ska hålla ihop på utsidan. Herregud Sami som är 25 ska trösta Glasman.

Ni kallar mig troll för att jag, till skillnad från er, kan ändra min uppfattning om vem som är min favorit.

Varken Glasman eller Sami som hänger med Alex hela dagarna.

Såg ett klipp dör de ligger på golvet med hemmagjord telefon av två konservburkar och säger
BOOM BOOM ...... BOOM BOOM för att därefter fnittra.
Övrig tid så snackar Alex och Sami säger mmmm mmmmm mmmmm mmmmm mm mmmm
Vem som helst kan vara mer intelligent, här i huset råkade det vara Amilia efter att hon blev grillad i lögndetektorn och det gula laget ställde korkade frågor eller var tysta och såg ut som fågelholkar, bl a Jass, Julia och tyvärr även er favorit Sami. De som vågade ställa frågor blev sågade......

Så min röst kommer gå till någon annan. Inte Amilia dock 😂🤣 även om det var skönt att se gula kycklingarna stirra 🐣🐣🐣🐣 med tom blick.
2020-04-12, 11:10
Avstängd
Vad är grejen med att väcka dom tidigt, äta frukost sen sova igen, bra jobbat big brother
2020-04-12, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Varför skulle Jasmine vara den med störst chans att slå ut Amilia om hon behöver din röst för att slå ut Alex? Du säger bara emot dig själv.

Jasmine är redan klar. Står mellan Julia och Alex, och Julia är en klar favorit.

Fattar faktiskt inte varför du fortsätter skriva i tråden, din trovärdighet är 0. Du har haft fel i allt hela säsongen och alla här inne vet det

Jag skäms ärligt talat varje gång jag läser dina rants här inne.

Så du påstår att Samis fans inte tänker rösta på hans närmaste där inne när dom väl har chansen. Julia kommer alltså inte få alla Samis röster imorgon? Och då påstår du i samma mening att Sami inte är den som slaktar allt och alla i tittaromröstningarna denna säsong, eller hur?
2020-04-12, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jasmine är som en papperskorg. Full av skit. För mig kvittar det om hon eller Alex åker imorgon. Julia ska oavsett räddas!

Julia ser man lite mer av nu när Glasman är ute och hon inte ligger under ett täcke. Det blev hennes räddning. Vem vill se ett täcke hela tiden. Go Julia, Tycker också hon ska röstas kvar.
2020-04-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Här är klippet med Viktoria i P4-extra.
https://sverigesradio.se/artikel/7450481

Tack, jag letade efter det i fredags men kunde inte hitta det 😀
2020-04-12, 11:17
Medlem
Vem röstar vi kvar imorgon?? Så jag vet vemjag ska rösta kvar!
2020-04-12, 11:17
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tror egentligen att Jass kan ha fått griller i huvudet efter att ha fått frågan om hon litar på Martin av tittarna och sedan frågan till Amilia och Martin kysser bra. Så när hon såg Martin "närgången" på Julia så fick hon kortslutning.
2020-04-12, 11:18
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Vem röstar vi kvar imorgon?? Så jag vet vemjag ska rösta kvar!

Jag kommer rösta kvar Julia.
2020-04-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror egentligen att Jass kan ha fått griller i huvudet efter att ha fått frågan om hon litar på Martin av tittarna och sedan frågan till Amilia och Martin kysser bra. Så när hon såg Martin "närgången" på Julia så fick hon kortslutning.

Tack! Det finns hopp för svenskan i Sverige

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in