2020-04-11, 20:21
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Vad tror ni, bytte Alex tvillingbror Yannick plats med honom för 1 vecka sen????,,,
Hahaha va säger du? Alex är en orm och har alltid varit, hans hackekyckling vicks drog då visste han inte vad han skulle ta till sig så han gick till sami
2020-04-11, 20:22
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Hahaha va säger du? Alex är en orm och har alltid varit, hans hackekyckling vicks drog då visste han inte vad han skulle ta till sig så han gick till sami

va ..... dem kan vel bytta plats i bickten
2020-04-11, 20:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Ja precis, det är nästan som man vill ge henne namnet bondmora

Ja om man är snäll kan man kalla henne det. Bondmoror har ju ändå något fryntligt och positivt över sig.
Personligen skulle jag ge henne namnet "Den gravida Zeppelinaren"
2020-04-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt jävla otroligt! Tyckte Amilia gjorde bra ifrån sig, Alex borde hålla sin stora mun stängd i fortsättningen.

Amilia körde över det gula rummet ..... wrooooooooooom
Tyckte nästan lite synd om Alex.
2020-04-11, 20:28
Medlem
Bbbloopers avatar
Varför har Amilia på sig en jacka hon inte kan knäppa..
2020-04-11, 20:29
Medlem
Komiskt att Amilia blev dödssjuk när jobb väntade på utegården. Och nu är man helt plötligt pigg och väntar på att någon ska laga påskmiddag till henne.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Amilia körde över det gula rummet ..... wrooooooooooom
Tyckte nästan lite synd om Alex.
Never forget alltså. Grillning deluxe, fast omvänt.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Komiskt att Amilia blev dödssjuk när jobb väntade på utehården. Och nu är man helt plötligt pigg och väntar på att någon ska laga påskmiddag till henne.
Bra att hennes undersåtar för göra det. Då kan hon fokusera helt på att vinna miljonen och smida planer.
2020-04-11, 20:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Speciellt när Alex och Julia tvingade bort henne från sin egen säng i det andra rummet. Klart hon byter vänskapskrets isåfall.
Det om något var mobbning.
Håller verkligen med! Dagen/dagarna innan hade Julia och Frida tjafset om sängarna också. Jag förstår Frida och är glad att hon agerade som hon gjorde. Bara för att hon för det mesta är glad och positiv behöver man inte acceptera att bli behandlad hur som helst.
Att de sedan klankar ner på henne för det gör det bara värre!
Jag är också glad att Sami säger ifrån när folk är för dryga. Han kan iallafall skilja spelet från person.
Kände mig positiv till Samis och Alex relation i början eftersom Sami började träna, nu är jag övertygad om att han kommer köra på utan honom!
Vore en dröm att ha ut både Alex och Jasmine på måndag 🤭
2020-04-11, 20:32
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Ja precis, det är nästan som man vill ge henne namnet bondmora

En riktig påskkärring.
2020-04-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
IQ fiskmåsar: "Dom kan vinkla hur mycket som helst i programmen så dom vet inte hur det egentligen är." Det är ju dock vi som kollar live som röstade på att hon var ärlig med svaren.

Hela gula rummet är varken samspelta eller smarta just nu. De är mest upprörda på allt och alla.
2020-04-11, 20:36
Avslutad
Alex måste ut på måndag.

Inte ens Julia vill ha kvar honom + Jäz och Julia kör lätt ut nån i rosa next week.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in