Citat:
Ursprungligen postat av
simonvp
På riktigt alltså. Du får gärna komma med konkreta argument om på vilket sätt exakt klubben sålt sin själ sen Zlatan kom. Dvs beslut som har tagits, uttalanden från honom osv. Sätt dit oss nu en gång för alla är du snäll
Dessutom bildades ni av en gaisare och har en aikare som sportchef, om man nu ska använda sig av samma slappa argumentering som du gör.
Vilken amatörpsykolog som helst hajar ju att detta bara handlar om avundsjuka från ditt håll. Och förmodligen hade väl jag känt ungefär likadant om Zlatan valt dif istället. Dock hade jag haft mer kött på benen om jag försökt mig på att argumentera...
Långt innan det. Ni ägs av amerikaner som kan göra vad de vill med er förening. Luddigt kring 51% regeln då man kan köpa in sig på resterande 49% och er publik som numera består av bönder hyllar detta, konstigt nog hyllar även OG bajare detta. Har redan skrivit vad jag anser är det konstiga och vilken plastklubb ni blivit, förstår inte vad det har med att du vill att jag ska kommentera uttalanden från Zlatan exempelvis?
Nej det stämmer inte, om du ska försöka håna kan du ha lite koll. Bosse har spelat i aik, han är inte aikare.
Avundsjuk? På att jag håller på ett 100% medlemsägt lag? Jag blir dock irriterad på att bajare på fullt allvar tar emot det med öppnar armar. Som sagt så trodde jag bajen var emot modern fotboll. Hade Zlatan ens haft en tanke på att investera i DIF så hade han blivit bortröstad på ett medlemsmöte, ni hade inte ens chansen till det då ni inte är medlemsägda på samma sätt och när det väl kom ut hyllar ni det. Hmm. Som sagt: plast och jippo har hammarby if förvandlats till, många av er kanske inte varit med tillräckligt länge för att se det eller så har ni blundat så pass länge att ni inte ser det längre.