2020-04-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Men va?? Börjar folk att gilla den stora flodkon bara för att hon gjorde det bra på stolen och ägde Kongo?
Glöm fan inte bort all skit hon har gjort innan!! Snackat skit om alla, ljugit, hånat och mobbat folk.
Jag har inte glömt!!
Hon gjorde det bra på stolen men är fortfarande min nr 1 att få ut!!
Detsamma gällande skriket från Halmstad. Hon är min nr 2 att få ut, men även hon hade en bra stund då hon gjorde sin roast som va bra.
Min nr 1 har alltid varit Sami och nr 2 Julia och det kommer jag aldrig ändra!
+1
Precis så känner jag. Förvånar mig över att man kan svänga så mycket. Jag förstår man kan ogilla vissa mindre, men att ändra åsikt helt om vissa är ju rätt sjukt.
2020-04-11, 22:28
Medlem
Som alla vet så hjälpte inte Amilia till på utegården alls idag. Det första hon gör när hon kommer ut på utegården när allt är klart för dagen så säger hon: Men? Ska ni inte sätta upp puffarna någonstans eller ska dom ligga sådär?

Inget eget initiativ att fixa det alls. Istället har hon legat strandsatt i sin egna säng i tre timmar.
2020-04-11, 22:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ofattbart att deltagarna inte tog första bästa chansen att rösta ut Amilia. Jag kan inte fatta att de är så sjukligt korkade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hon är en obotlig besserwisser. Och det mest plågsamma är att hon så ofta har fel i sina tvärsäkra påståenden. Ett talande exempel var ju igår kväll när hon listade Sveriges 10 största städer. Det var bara plats 1-3 hon hade rätt på. Fläsk-apan har noll koll.
Ja, hon sa väl att Halmstad var minst topp tio. Googlade och den staden ligger på typ 17:e plats. Händer rätt så ofta att hon är helt hundra på saker som inte stämmer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldschool94
Som alla vet så hjälpte inte Amilia till på utegården alls idag. Det första hon gör när hon kommer ut på utegården när allt är klart för dagen så säger hon: Men? Ska ni inte sätta upp puffarna någonstans eller ska dom ligga sådär?

Inget eget initiativ att fixa det alls. Istället har hon legat strandsatt i sin egna säng i tre timmar.
Nu ska hon, som den sanna politikern hon är, ta äran för allt hårt slit hon inte har lyft ett finger för att hjälpa till med.
2020-04-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hon sa väl att Halmstad var minst topp tio. Googlade och den staden ligger på typ 17:e plats. Händer rätt så ofta att hon är helt hundra på saker som inte stämmer.
Hon sa att Nederländerna har 34 miljoner invånare.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-04-11 kl. 22:37.
2020-04-11, 22:32
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ofattbart att deltagarna inte tog första bästa chansen att rösta ut Amilia. Jag kan inte fatta att de är så sjukligt korkade.

Vi kommer däremot att göra det😈
Medlem
Har någon här någonsin sett Julia dra en kam eller borste genom håret?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu ska hon, som den sanna politikern hon är, ta äran för allt hårt slit hon inte har lyft ett finger för att hjälpa till med.

Och varför sätter ingen av övriga åtta deltagare stopp för det? De är ju alla helt i klorna på henne.
2020-04-11, 22:36
Medlem
Laddjulias avatar
Amilia drog in direkt när martin rabbla upp vilka som bidragit
2020-04-11, 22:38
Medlem
Citat:
Och varför sätter ingen av övriga åtta deltagare stopp för det? De är ju alla helt i klorna på henne.
Därför jag säger Alex är bara snack men ingen verkan. Om han hade haft en ryggrad hade man kunnat respektera honom åtminstone!
2020-04-11, 22:38
Medlem
Tycker det är konstigt att alla stör sig på Amilia.
Julia har legat med Glasman och timmar efter att han åker ut kastar hon hungriga blickar på hans bästa vän.
Tydligen så är vikt viktigare än moral, i alla fall här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in