2020-04-11, 21:51
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Martin har ju dock rätt, det är ju inte ok att roffa åt sig mer än alla andra varenda gång när man är en grupp som ska dela på saker.
Mesiga snickaren tyckte det var roligt att ta Smirnoff bara för att Mergim dricker det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ser att den klassiska Påskmiddagsvattenmelonen pryder sin plats på bordet. Nice!
Jag tänkte precis det! Som alltid när det är påsk ska vattenmelonen fram.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Och Mergim har fattat det här med måltidsdryck. Smirnoffen är på plats bredvid påsktallriken.
Och ketchupen är på stadig plats i Hövdingens hand. Allt är som det ska vid ett traditionellt påskbord
Medlem
Honeyryders avatar
Ni som hejar på Julia nu, vad hade ni tyckt om Amilia gjorde precis likadant? Åt fler skedar av romen, som hon sedan lägger tillbaka i burken som alltså alla andra ska ta med sen.

Jag hade iaf tyckt det vore lika vidrigt vem som än gjorde det, även om jag gillar Julia mer än Martin så betedde hon sig respektlöst och han hade rätt som sa emot.
Medlem
Men va?? Börjar folk att gilla den stora flodkon bara för att hon gjorde det bra på stolen och ägde Kongo?
Glöm fan inte bort all skit hon har gjort innan!! Snackat skit om alla, ljugit, hånat och mobbat folk.
Jag har inte glömt!!
Hon gjorde det bra på stolen men är fortfarande min nr 1 att få ut!!
Detsamma gällande skriket från Halmstad. Hon är min nr 2 att få ut, men även hon hade en bra stund då hon gjorde sin roast som va bra.
Min nr 1 har alltid varit Sami och nr 2 Julia och det kommer jag aldrig ändra!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Vad gör hon som är så bra annat än förstör feststämningen och är värdelös förlorare som inte kan acceptera att hon blev nominerad?
Har du sett Martins beteende mot andra på fester? Apropå att sabba feststämning.
2020-04-11, 21:52
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Julia vidrigt jävla psykfall, ni som gillar henne kan ju testa att leva med en sån människa så får ni hur det är.

Tycker Julia har visat sig vara den mest genuint omtänksamma där inne, men väldigt instabil vilket är frustrerande.

Minns fortfarande hur hon stöttade och tog hand om Sami under vasaloppsveckan, det vart fint det
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tänkte precis det! Som alltid när det är påsk ska vattenmelonen fram.
Gör sig bra med sillen! Och musten!
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladalaxen2k
Jag fick höra från en bekant som jobbar i produktionen att dem inte släpper ut Amilia pga att hon är i riskgrupp pga sin fetma. Så sorry om inte corona försvinner så blir vi inte av med flodkossan.

HAHA tillåt mig skratta. Hon lider inte av fetma, för i helvete. Ja, hon är överviktig men kan lova att hennes bmi inte är som folk med fetma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Men va?? Börjar folk att gilla den stora flodkon bara för att hon gjorde det bra på stolen och ägde Kongo?
Glöm fan inte bort all skit hon har gjort innan!! Snackat skit om alla, ljugit, hånat och mobbat folk.
Jag har inte glömt!!
Hon gjorde det bra på stolen men är fortfarande min nr 1 att få ut!!
Detsamma gällande skriket från Halmstad. Hon är min nr 2 att få ut, men även hon hade en bra stund då hon gjorde sin roast som va bra.
Min nr 1 har alltid varit Sami och nr 2 Julia och det kommer jag aldrig ändra!
Håller med dig 100 procent
2020-04-11, 21:53
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Här är beviset att Gnomegirl kallar mig för troll. Ingen annan har gjort det förut och jag har skrivit här sen dag 1 att jag håller på Sami

Hahahaha sluta nu. Gnomegirl bad DIG att IGNORERA trollet som du satt och pratade med. Gnomegirl försökte hjälpa dig.

Gå vidare nu!

Go Jullan.
2020-04-11, 21:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Martin har ju dock rätt, det är ju inte ok att roffa åt sig mer än alla andra varenda gång när man är en grupp som ska dela på saker.

Nej det ska man absolut inte men han tar nog för sig också, speciellt alkohol då han ofta blir redigt berusad så han plockar på sig det som krävs för en sån fylla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in