2020-04-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Gör sig bra med sillen! Och musten!
Sill och vattenmelon är en magisk kombination. Antar att Mergim inte smakar på sillen? Han tog en liten tuffa av stenbitsromen och det såg ut som att han skulle dö. Jullan sa att det smakade som att skicka fitta.
2020-04-11, 22:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julia är en klockren missbrukarpersonlighet. Kanske även nån bokstavskombination (asperger enligt hennes egen utsago?).

Hon är alkoholist garanterat, utan minsta tvivel. Hon visar även tydligt att hon missbrukar sin receptbelagda medicin Elvanse. Hon använder medicinen som partyhöjare, vilket inte alls är meningen med den medicinen. Ofta när det festas i huset är Julias pupiller extremt stora = hon är påverkad av tjackmedicinen, amfetaminet.

Dagen efter hennes sjuka utbrott och utlevande beteende så ska hon alltid släta över, förminska och skratta bort alltsammans. Hon tar aldrig ansvar för sitt dåliga ölsinne. Hon gör bort sig gång på gång på fyllan. Igår kväll tappade till och med snällaste Sami humöret pga av Julias jidder. Hon har stora problem med sig själv. Jättestora.
En alkolist kan inte vara utan alkohol så många dagar som de är i huset. Jag vet!
Att hon har en bokstavskombination, köper jag. Men Alkis nej!
2020-04-11, 22:05
Medlem
Den här "påskmiddagen" dom har fått är för barn, av barn...
2020-04-11, 22:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Behövs inte, jag har följt liven sen dag1, det finns många idioter och halvkonstiga människor därinne, men bara ett riktigt psykfall och det är kaninkokerskan Julia.
Det är hennes fel att Frida flyttade ut och att dom sitter 3 nominerade från gula.
Spelbolagen ger 15.00 i odds på henne som segrare utav BB, kan jämföras med Jasmine 6.00 och Alex och Mergim 10.00 i odds.
Även dom inser vilken obehaglig människa hon är.
Så kategorierna vi har att jobba med från ditt perspektiv är idioter, halvkonstiga människor och psykfall. Ja då är vi nog ganska olika i hur vi tänker. Jag är jobbskadad och använder andra termer.

Oddsen kan lika gärna spegla människors osäkerhet inför människor som inte fungerar som gemene man/kvinna och rör sig utanför normen.
2020-04-11, 22:06
Medlem
Amilias imitation av Lisa är rätt klockren
2020-04-11, 22:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det är sättet han tar upp det på. Han tar knappast hänsyn till hela gruppen själv. Han avskyr Jullan och vill bara få henne att se dålig ut.

Ja det är klart! Martin är ju desperat nu att hans Prinsessa ska lämna huset och lägger fram ett klagomål mot Julia som han aldrig gjort tidigare, om han inte är aspackad förstås. Det är ju inte som att det är nåt nytt under solen att alla ska dela med sig och tänka på gruppen heller! Här försöker han enbart att ställa Julia i dålig dager. Som jag nämde tidigare, Martin ska inte prata om respekt och tänka på andra för han är minst lika respektlös om inte ännu mer respektlös som inte vill eller bryr sig att tänka på andra före sina egna behov om ni förstår vad jag syftar på.
2020-04-11, 22:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sill och vattenmelon är en magisk kombination. Antar att Mergim inte smakar på sillen? Han tog en liten tuffa av stenbitsromen och det såg ut som att han skulle dö. Jullan sa att det smakade som att skicka fitta.
Haha ja jag hörde Jullans kommentar. Sill äter jag inte men vem vet det kanske är som du säger, en smaksensation. Tillåter mig vara en smula skeptisk dock. :P
2020-04-11, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Jasse ut på måndag

Nej Alex. För Jasmine kan köra ut en i rosa nästa vecka, det kan inte Alex. Alex kan knappt köra ut frida förihelvete.
2020-04-11, 22:09
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
En alkolist kan inte vara utan alkohol så många dagar som de är i huset. Jag vet!
Att hon har en bokstavskombination, köper jag. Men Alkis nej!
En alkoholist kan även vara periodare och hålla långa uppehåll, jag vet! Jag har levt med en sådan. Men jag håller med dig om att jullan inte är där! Hon gillar att pimpa sina tabletter med alkohol thats it. Fruktansvärt att bb inte vet mer om elvanse och stoppar intaget på kvällen en festkväll.
2020-04-11, 22:10
Medlem
Jasse: Man blir så mätt av påsk/julmat
Amilia: Ja, det är för att det är så mycket protein.

JA ELLER MASSA FETT? Men det vet nog inte Amilia vad det är.
Majonäs, creme fraiche, olika såser allt. Bara rent fett.

Hon försöker alltid låtsas att hon har svar på allt.
2020-04-11, 22:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nej Alex. För Jasmine kan köra ut en i rosa nästa vecka, det kan inte Alex. Alex kan knappt köra ut frida förihelvete.

men sluta tjata alla vet att sami kommer sitta nominerad nästa vecka oavsett vem som åker på måndag och sami kommer skicka ut alla i rosa med huvudet före

kan vi skicka jassa på måndag så birde vi göra ett försök
2020-04-11, 22:11
Medlem
BabyFFs avatar
Alltså, på riktigt kompisar.. Versaler, kommatecken, punkter och styckesindelning! Snälla!

Håller med att ingen av dessa är värdiga vinnare. Har aldrig funnits någon i huset denna omgången alls faktiskt.

Och att man skulle hålla Amilia kvar pga covid 19?
Det var nog det dummaste på länge. Man förutspår att det ska hålla på till augusti. Ska BB förse Amilia med bostad tills dess? Eller eventuellt längre?
I Kristi-anda: DET ÄR ORIMLIGT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in