2020-04-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
HAHA tillåt mig skratta. Hon lider inte av fetma, för i helvete. Ja, hon är överviktig men kan lova att hennes bmi inte är som folk med fetma.

Hur lång är hon?

Är hon 175cm(tror inte hon är så lång) och väger över 92kg så är det fetma. Ska vara bra nära iaf
2020-04-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Bor du på Essingen? . Amilia räknas som ett djur (blåval).
Vi alla vet att hon bor på Essinge Brogata. Och nej, jag har inte googlat men hon och Glasman har pratat om sin adress så sjukt mycket. Sätt dig på Rosa drömmar och vänta. Då kan du även på möjligheten att få ett intressant samtal med författaren Stig Larsson eller någon annat märkligt original.
2020-04-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror det stod Vardagsrum i Livekameran när den filmade i vardagsrummet förut.
Och när den filmade Köket så stod det kök i kameran. men kanske minns fel.
Kanske det du tänker på.
Nja, hade för mig att det fanns kameror för båda men ni säger att jag har fel så jag litar på er.
2020-04-11, 22:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Oavsett så var det hon som gjorde fel i mina ögon. Sen tycker jag alltid Martin tar upp saker fel och man märker absolut att han ogillar Jullan. Fortfarande hon som betedde sig dåligt.
Såg inte starten, alltså vad hon gjorde så jag tar dig på ditt ord att hon betedde sig dåligt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag vet vad jag tror att folk menar när de skriver psykfall men skulle aldrig kalla någon det här. Var nyfiken på vad du menade med det ordet. Vill du inte utveckla är det helt okej såklart.

Behövs inte, jag har följt liven sen dag1, det finns många idioter och halvkonstiga människor därinne, men bara ett riktigt psykfall och det är kaninkokerskan Julia.
Det är hennes fel att Frida flyttade ut och att dom sitter 3 nominerade från gula.
Spelbolagen ger 15.00 i odds på henne som segrare utav BB, kan jämföras med Jasmine 6.00 och Alex och Mergim 10.00 i odds.
Även dom inser vilken obehaglig människa hon är.
Senast redigerad av Eskapisterna 2020-04-11 kl. 22:02.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Det är Julia som är värst i huset på att sno alkohol till sig själv.

Hahahaha, det stämmer..
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia är en klockren missbrukarpersonlighet. Kanske även nån bokstavskombination (asperger enligt hennes egen utsago?).

Hon är alkoholist garanterat, utan minsta tvivel. Hon visar även tydligt att hon missbrukar sin receptbelagda medicin Elvanse. Hon använder medicinen som partyhöjare, vilket inte alls är meningen med den medicinen. Ofta när det festas i huset är Julias pupiller extremt stora = hon är påverkad av tjackmedicinen, amfetaminet.

Dagen efter hennes sjuka utbrott och utlevande beteende så ska hon alltid släta över, förminska och skratta bort alltsammans. Hon tar aldrig ansvar för sitt dåliga ölsinne. Hon gör bort sig gång på gång på fyllan. Igår kväll tappade till och med snällaste Sami humöret pga av Julias jidder. Hon har stora problem med sig själv. Jättestora.
Medlem
Jasse ut på måndag
2020-04-11, 22:01
Medlem
skillemandinkis avatar
Gud vad Alex är tyst 🤣🤣
2020-04-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Mesiga snickaren har hatat Julia sedan dag ett.

Och alla personlighetsproblem han har med henne så är Jasmine 100ggr värre när det kommer till respektlöshet, högljudhet och annat störande beteende.
Jag vet, jag vet. Martin har nog stora aggressionsproblem men har är smart nog att hålla dem inne i huset. Men det märks att han inte är en glad och trevlig person.
2020-04-11, 22:03
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Gud vad Alex är tyst 🤣🤣

Det är yannick!
2020-04-11, 22:03
Medlem
Är det dresscode leopard eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera