2020-04-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Martin har ju dock rätt, det är ju inte ok att roffa åt sig mer än alla andra varenda gång när man är en grupp som ska dela på saker.
Kan hålla med men Julia ställde inte till någon scen då Martins flickvän glömt bort att Julia inte äter kyckling och inte gjort någon mat till Julia. De flesta därinne roffar åt sig saker. Sami tog halva godispåsen som kom in tidigare ikväll. Så alla är lika goda kålsupare.
2020-04-11, 21:53
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Här är beviset att Gnomegirl kallar mig för troll. Ingen annan har gjort det förut och jag har skrivit här sen dag 1 att jag håller på Sami

Jag kommer också rösta på Julia.
2020-04-11, 21:54
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej det ska man absolut inte men han tar nog för sig också, speciellt alkohol då han ofta blir redigt berusad så han tar nog det som krävs för en sån fylla.

Det är Julia som är värst i huset på att sno alkohol till sig själv.
2020-04-11, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Tycker Julia har visat sig vara den mest genuint omtänksamma där inne, men väldigt instabil vilket är frustrerande.

Minns fortfarande hur hon stöttade och tog hand om Sami under vasaloppsveckan, det vart fint det
Exakt. Tyvärr riktigt jävla instabil är hon. Minns också Vasaloppet. ALLA stod och hejade och pushade på Blåvalen medans Julia krigade för att Sami skulle vinna. Glasman hejade också på ett par gånger men Julia gjorde det i vått och torrt, helt ensam.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
HAHA tillåt mig skratta. Hon lider inte av fetma, för i helvete. Ja, hon är överviktig men kan lova att hennes bmi inte är som folk med fetma.

Ok Mars 2020! Din åsikt är utav värde här.. Kan rekommendera dig att ta ett par varv runt lille Essingen med flodkon så fort hon åker ut. Kanske kan hjälpa er i form utav att fästa ett par munkar i ett fiskespö och sedan låta er två dra mig i en kärra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Var inte tanken att inviga ”nya” utegården med middag och fest på själva utegården? Eller har jag missat något?
Nej, du har inte missat något. Det var då ingen invigning av utegården. BB framställde det dessutom som att huset skulle få påskmiddag och fick bestämma tid. När den tiden kom skickade de in ingredienser till middagen. Fest har det ju aldrig varit i huset, så där hade jag inte ens några förhoppningar på produktionen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Julia vidrigt jävla psykfall, ni som gillar henne kan ju testa att leva med en sån människa så får ni hur det är.
Mot Martin är hon iaf drottning.😀
2020-04-11, 21:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ni som hejar på Julia nu, vad hade ni tyckt om Amilia gjorde precis likadant? Åt fler skedar av romen, som hon sedan lägger tillbaka i burken som alltså alla andra ska ta med sen.

Jag hade iaf tyckt det vore lika vidrigt vem som än gjorde det, även om jag gillar Julia mer än Martin så betedde hon sig respektlöst och han hade rätt som sa emot.
Det är sättet han tar upp det på. Han tar knappast hänsyn till hela gruppen själv. Han avskyr Jullan och vill bara få henne att se dålig ut.
2020-04-11, 21:57
Medlem
Turbotraktors avatar
Fortfarande, efter alla dessa dagar så kan jag inte se en enda "värdig" vinnare av denna säsong. Det är som att kolla på en livesändning av ett hus med det absoluta bottenskrapet av människor. Det skrämmande är att dessa har rösträtt.
2020-04-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTerrorist
Äckelfettot Amilia är självklart först att ta mat och inte ett skit har hon hjälpt till med. På riktigt kommer jag vänta på att hon lämnar huset, hitta henne och slå fittan på käften.

Ps. Aldrig slagit kvinnor men tänker att hon omöjligen kan räknas som en kvinna.

Jag klarar verkligen inte av valross Amilia, har velat ha ut henne sen vecka 1. Må den jävlen åka ut snart.
2020-04-11, 21:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Det är Julia som är värst i huset på att sno alkohol till sig själv.

Ja hon är snabb och blir rätt rund under fötterna hon med men så full som Martin blir måste han dricka en del och eftersom han själv påpekade att tjejer tål mindre alkohol generellt så kan vi logiskt förstå att han behöver mer booze för att bli så berusad som han ändå blir.
2020-04-11, 21:58
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det är sättet han tar upp det på. Han tar knappast hänsyn till hela gruppen själv. Han avskyr Jullan och vill bara få henne att se dålig ut.

Oavsett så var det hon som gjorde fel i mina ögon. Sen tycker jag alltid Martin tar upp saker fel och man märker absolut att han ogillar Jullan. Fortfarande hon som betedde sig dåligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in