2020-04-11, 21:48
Medlem
Hydroxylamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Har du inte hört? Han gillar att bråka och har faaaaarliga kompisar.

Haha, i hans drömmar möjligtvis. Eller så är det som vanlig en liten pojke gapar högt men springer för livet när det blir sammandrabbningar och andra får ta hand om det. Medan han står och skakar av rädsla bakom ett träd. Lilla Martin!
2020-04-11, 21:48
Medlem
TheTerrorists avatar
Äckelfettot Amilia är självklart först att ta mat och inte ett skit har hon hjälpt till med. På riktigt kommer jag vänta på att hon lämnar huset, hitta henne och slå fittan på käften.

Ps. Aldrig slagit kvinnor men tänker att hon omöjligen kan räknas som en kvinna.
2020-04-11, 21:49
Medlem
ettnamns avatar
Älskar denna Jullan!
Martin däremot är så obehaglig. Hon käkar upp honom.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Så bäst! Fina tuffa jullan.

Vad gör hon som är så bra annat än förstör feststämningen och är värdelös förlorare som inte kan acceptera att hon blev nominerad?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu börjar Julia och Martin tjafsa. Martin tror nog att han ska kunna locka fram Olga men Julia håller sig lugn och sansad och skrattar bara bort det hela.

Han ska inte yttra sig om hur man beter sig som han och jasmine håller på nattetid. Sami fick lov och cykla mitt i natten för att de inte kan ta hänsyn till de som vill sova. Så han ska nog inte prata om hur man ska tänka på andra.Dessutom tycker jag han blir mest berusad när det kommer in alkohol så måste betyda att han får i sig rätt mycket annars har han nog leverproblem. Drygheten börjar smyga sig på nu märker man!
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ser att den klassiska Påskmiddagsvattenmelonen pryder sin plats på bordet. Nice!

Och Mergim har fattat det här med måltidsdryck. Smirnoffen är på plats bredvid påsktallriken.
Medlem
Conny63s avatar
Överkörning av Julia av snickartönten som skall ha ut Sami o Julia Lycka till
Medlem
riskns avatar
Citat:
Så sant! Då skiter han fullständigt i alla andra. De har hela dagarna på sig att ligga inne i sovrummet och hålla på. Oftast ligger inte någon i det gula sovrummet och sover på dagen, förutom Martin och Jasmine. Samma sak med Jasmines skrikande, hon är absolut mest högljudd men det säger han ingenting om. Men om Julia skriker då jävlar ska det klagas på.
Mesiga snickaren har hatat Julia sedan dag ett.

Och alla personlighetsproblem han har med henne så är Jasmine 100ggr värre när det kommer till respektlöshet, högljudhet och annat störande beteende.
2020-04-11, 21:50
Medlem
Bara jag som tycker Flenskuken och Blåvalen hade varit ett drömpar? De verkar båda njuta av att trycka ned andra människor, de har samma jargong, verkar ha samma värderingar. Händer flera gånger de säger samma sak samtidigt. Ett riktigt fint kärlekspar!
2020-04-11, 21:50
Medlem
Bulletzs avatar
Julia Lowkey dissade Ludret från halmstad och i samma veva golva hon Flenskuken.

Drottningen av BB!
2020-04-11, 21:51
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Jo, men jag har för mig att det tidigare fanns två separata kameror för detta. Men som sagt, jag kan ha fel.
Tror det stod Vardagsrum i Livekameran när den filmade i vardagsrummet förut.
Och när den filmade Köket så stod det kök i kameran. men kanske minns fel.
Kanske det du tänker på.
2020-04-11, 21:51
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Vad gör hon som är så bra annat än förstör feststämningen och är värdelös förlorare som inte kan acceptera att hon blev nominerad?

Hoppas att hon åker ut på måndag!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in