2020-04-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Har folk börjat gilla Amilia? Förstår inte 😡
Ja de skriver att de börjat gilla Amilia och Mergim och kallar mig troll
Jag har skrivit här i veckor och stöttat Sami sen start. Riktigt otrevliga Amilia fans här har det blivit som hoppar på mig och kallar mig för troll? Undvik isåfall Amilia trollen
Medlem
Mouchinos avatar
Seriöst måste Alex leka sanning eller konka för att våga ställa frågorna till Amilia?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Aldrig i livet. Alex var tydlig, till och med övertydlig, med att alla i gula borde rösta på Amilia. Alex hade allt helt klart för sig men dumskallarna Julia och Jassa lyssnade inte. Inte heller Martin och Sami lyssnade tyvärr. Tjejerna i gula blev ägda och därför hänger de båda löst nu. Hade gula rummet lyssnat på Alex så hade både Amilia och Mergim hängt löst på måndag. Enkel matematik men gula rummet blev grundlurade av rosa rummet.

Alex förtjänar inte att åka ut den här veckan för han röstade "rätt".
Jag skiter fullständigt i både Alex och Jassa.
Men hur ska vi lyckas göra så att Julia och Alex är kvar då? Om vi delar på våra röster när vi ska rädda en så riskerar det bli splittrade röster och Jassa vinner på det.
2020-04-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fyfan Amilia kan aldrig bli någon favorit för mig. Inte Mergim heller men han har jag inte lika mycket hat mot som en del av de andra och kan hålla med om han har en färgstark personlighet, så han har jag gärna kvar lite till. Tror han hade varit skönare om han hade kommit ut ur garderoben.
Varken Amilia eller Mergim är någon favorit men det finns flera jag vill ha ut innan dem. Alex, Jassa och Martin får gärna ryka innan, i alla fall rent personlighetsmässigt. Sedan kanske det inte är smart rent taktiskt men det är en annan diskussion.
2020-04-11, 21:25
Medlem
Gallagherss avatar
Kommer rösta kvar Julia på måndag iallafall. Kvittar vem som åker av Jasse eller Alex, tror dock den förstnämnde har fler fans och håller sig kvar.
2020-04-11, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Då kommer Julia åka ut. Tror folk verkligen att Jasmine har en risk att åka ut? Jaja, rösta på Kongo då!
Nej det tror jag inte. Samis följare står bakom Julia. Är det någon som har svagt stöd är det Alex. Så genom att vissa röstar på Alex kan vi jämna ut rösterna så Jasmine rycker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ni som har ändrat er till att gilla Amilia och Mergim. Det är ni som är troll.
Jag stöttar Sami sen dag 1 och Julia.

Vilken skarp analys. Måste alla tänka som du?
Mångfald berikar en diskussion.....
Medlem
skillemandinkis avatar
Jävla fjortis jassa i köket!! Jag cringar sönder!!! Säg Martin eller du!!!!!
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Seriöst måste Alex leka sanning eller konka för att våga ställa frågorna till Amilia?
Ja, han måste ha hela gruppen runt sig. Han vågar inte ens kolla på Amilia längre för att hon är så grym på att debattera.
2020-04-11, 21:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Verkligen, bra skrivet. Speciellt nu då rosa rummet totalt utmanövrerar de andra.

Sami är ett eget team och kommer vinna BB. Han behöver inte Alex, Julia, Jasse, Frida eller Martin. Han har folket med sig.
Tack! Är tjusningen med BB tycker jag, att man ser folk hela dygnet om man vill och därmed har mer till grund att skapa sig en mer nyanserad bild av folks personlighet än vad nån väljer att klippa ihop till ett timmesprogram
Håller med om Sami, han har DET. Klarar sig bra pga att han går ihop med alla egentligen men är inte beroende av de för att vara intressant att följa ändå
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag skiter fullständigt i både Alex och Jassa.
Men hur ska vi lyckas göra så att Julia och Alex är kvar då? Om vi delar på våra röster när vi ska rädda en så riskerar det bli splittrade röster och Jassa vinner på det.

Det är helt orealistiskt att alla som hänger här ska enas. Det kommer aldrig att hända, precis lika lite som att vi alla röstar likadant i riksdagsvalet.

Jag är övertygad i mitt val, vem jag personligen vill ha ut. Jassa tillför noll och intet enligt mig. Hon är inte tv-underhållning för fem öre i mina ögon som betalande tittare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Ja, han måste ha hela gruppen runt sig. Han vågar inte ens kolla på Amilia längre för att hon är så grym på att debattera.

Amilia är inte grym på att debattera, hon kör samma skit varenda gång

Skulle vilja se henne gå på Sami, och att Sami faktiskt vågade brinna av lite för då skulle hon sitta stum till slut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in