2020-04-11, 21:18
Medlem
Ni som har ändrat er till att gilla Amilia och Mergim. Det är ni som är troll.
Jag stöttar Sami sen dag 1 och Julia.
2020-04-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är ju det jag tjatar om hela tiden.
Julia spelar i en högre division än de andra töntarna därinne. Hon och Sami är de enda som har någon form av livserfarenhet. Resten är söndercurlade småbarn som fortfarande måste fråga mamma och pappa om råd innan de tar ett beslut.

Jag är övertygad om att allt Julia gör är mycket noggrant planerat hur tokigt och omoget det än förefaller vara för alla lättkränkta snöflingor.
Jag hoppas alla räddar Julia på måndag. Är så arg för att majoriteten härinne vill rädda kvar Alex, fattar de inte att Facebook-kärringarna och Insta-fjortisarna alltid kommer välja Jasmine före Julia?
2020-04-11, 21:19
Medlem
Amilia sa precis i sovrummet att hon vill ha ut Sami härnäst. Precis det jag skrev tidigare idag. Hon tror hon rycker mot honom i omröstning, därför vill hon ha ut honom. Vi borde behålla Alex och använda honom som en spelpjäs för att slå ut det rosa rummet. Hans hat kommer driva gula rummet att rösta på deltagarna i rosa rummet.

Men eftersom många här inte tänker taktiskt så kommer Alex åka på måndag, och Julia samt Sami kommer stå nominerade nästa gång. Sanna mina ord!
2020-04-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag hoppas alla räddar Julia på måndag. Är så arg för att majoriteten härinne vill rädda kvar Alex, fattar de inte att Facebook-kärringarna och Insta-fjortisarna alltid kommer välja Jasmine före Julia?
För att trollen tydligen börjat gilla Amilia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Exakt. De är inte helt klockrena i kommunikationen produktionen, det är de inte.

Men det borde bli mer alkohol kan man tycka? Annars kommer alla somna av matkoma om nån timme?
Igår fick de väl en rejäl omgång men aldrig någon påfyllning. Dock fanns det massor av cava kvar men jag tror det berodde på att folk inte visste om det.
Medlem
Har folk börjat gilla Amilia? Förstår inte 😡
2020-04-11, 21:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ni som har ändrat er till att gilla Amilia och Mergim. Det är ni som är troll.
Jag stöttar Sami sen dag 1 och Julia.
Man kan väl gilla folks beteenden även om man inte gillar deras hela person fullt ut? Tror många kan uppskatta humor och bjussighet även om andra sidor hos samma personer stinker. Är inte svart eller vitt
2020-04-11, 21:21
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Amilia sa precis i sovrummet att hon vill ha ut Sami härnäst. Precis det jag skrev tidigare idag. Hon tror hon rycker mot honom i omröstning, därför vill hon ha ut honom. Vi borde behålla Alex och använda honom som en spelpjäs för att slå ut det rosa rummet. Hans hat kommer driva gula rummet att rösta på deltagarna i rosa rummet.

Men eftersom många här inte tänker taktiskt så kommer Alex åka på måndag, och Julia samt Sami kommer stå nominerade nästa gång. Sanna mina ord!
Då kommer Julia åka ut. Tror folk verkligen att Jasmine har en risk att åka ut? Jaja, rösta på Kongo då!
2020-04-11, 21:22
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ta ut Alex om du stöttar Sami. Vi ser saker han inte ser och det är att Alex drar ner honom grovt.

Aldrig i livet. Alex var tydlig, till och med övertydlig, med att alla i gula borde rösta på Amilia. Alex hade allt helt klart för sig men dumskallarna Julia och Jassa lyssnade inte. Inte heller Martin och Sami lyssnade tyvärr. Tjejerna i gula blev ägda och därför hänger de båda löst nu. Hade gula rummet lyssnat på Alex så hade både Amilia och Mergim hängt löst på måndag. Enkel matematik men gula rummet blev grundlurade av rosa rummet.

Alex förtjänar inte att åka ut den här veckan för han röstade "rätt".
2020-04-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med om alla tre, och då har både Amilia och Mergim varit mina stora hatobjekt.
Fyfan Amilia kan aldrig bli någon favorit för mig. Inte Mergim heller men han har jag inte lika mycket hat mot som en del av de andra och kan hålla med om han har en färgstark personlighet, så han har jag gärna kvar lite till. Tror han hade varit skönare om han hade kommit ut ur garderoben.
2020-04-11, 21:24
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Majoriteten här vill ha kvar Alex? Stämmer inte. 9/10 här inne vill ha ut honom på måndag.
2020-04-11, 21:24
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Man kan väl gilla folks beteenden även om man inte gillar deras hela person fullt ut? Tror många kan uppskatta humor och bjussighet även om andra sidor hos samma personer stinker. Är inte svart eller vitt
Verkligen, bra skrivet. Speciellt nu då rosa rummet totalt utmanövrerar de andra.

Sami är ett eget team och kommer vinna BB. Han behöver inte Alex, Julia, Jasse, Frida eller Martin. Han har folket med sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in