2020-04-11, 20:36
Avslutad
ööööööh amilia?

Vad fan sa hon precis?
2020-04-11, 20:37
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
ööööööh amilia?

Vad fan sa hon precis?
Vad missades? Hon sågar utegården iallafall. Riktigt dålig stämning i huset haha...
2020-04-11, 20:38
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Håller verkligen med! Dagen/dagarna innan hade Julia och Frida tjafset om sängarna också. Jag förstår Frida och är glad att hon agerade som hon gjorde. Bara för att hon för det mesta är glad och positiv behöver man inte acceptera att bli behandlad hur som helst.
Att de sedan klankar ner på henne för det gör det bara värre!
Jag är också glad att Sami säger ifrån när folk är för dryga. Han kan iallafall skilja spelet från person.
Kände mig positiv till Samis och Alex relation i början eftersom Sami började träna, nu är jag övertygad om att han kommer köra på utan honom!
Vore en dröm att ha ut både Alex och Jasmine på måndag 🤭
Det kan inte vara roligt att sova i det gula sovrummet som ny deltagare.

* Julia är labil
* Martin och Jasmine är fokuserade på sig själva och ligger och hånglar
* Sami blir på dåligt humör pga allt ljud
* Gruppen som hon känner sig utanför i tillåter Kongo som hon inte har klickat med ta hennes säng utan att fråga henne vilket är respektlöst så hon känner sig ännu mera utanför om hövdingen kan ta hennes plats i hierarkin.

Det är mycket bättre mentalt för hennes vistelse i huset att ligga inne och tramsa med rosa oavsett vem hon röstar på när Alex är ute.
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja om man är snäll kan man kalla henne det. Bondmoror har ju ändå något fryntligt och positivt över sig.
Personligen skulle jag ge henne namnet "Den gravida Zeppelinaren"

Ja det har du rätt i, det måste ha varit i plötslig affekt jag hävde ur mig det. Bondmora har faktiskt ett skimmer av hjärtlighet över sig, det vill säga motsatsen av bojsänket. Jag får skärpa mig i min analysförmåga
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Vad missades? Hon sågar utegården iallafall. Riktigt dålig stämning i huset haha...

"Är vi tvungna att ha iraks flagga på bänken?" eller något sånt. Lät riktigt fel.
2020-04-11, 20:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hela gula rummet är varken samspelta eller smarta just nu. De är mest upprörda på allt och alla.

Undrar om vi kan lista ut varför det har urartat till ett regelrätt kaos i Gula rummet? Jag har mina aningar!
2020-04-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Undrar om vi kan lista ut varför det har urartat till ett regelrätt kaos i Gula rummet? Jag har mina aningar!

frida flyttade ut
2020-04-11, 20:43
Avslutad
Ja, vad tycker ni om Amilia och videon där hon trakasserade en hemlös man 2008? Verkade vara MUF-ordförande i Sigtuna redan då?
Tråd [Flashback] här och här
Video här (Amilia verkar var hon som filmar)

edit: la till en till tråd
Senast redigerad av bjurkfogel 2020-04-11 kl. 20:45.
Medlem
Gallagherss avatar
Är väl bara inse att festerna och den allmänna stämningen kommer att suga framöver mtp pakterna och nomineringarna.
Medlem
Hoppas Sami och Julia kommer att byta rum om Alex åker ut.
2020-04-11, 20:44
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurkfogel
Ja, vad tycker ni om Amilia och videon där hon trakasserade en hemlös man 2008? Verkade vara MUF-ordförande i Sigtuna redan då?
Tråd [Flashback] https://www.flashback.org/t1314814
Video https://www.youtube.com/watch?v=Kf1qt4faZj4 (Amilia verkar var hon som filmar)
Hur orkar du fejka saker.
2020-04-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Verkligen gulligt. Undrar om det var det hon fixade med när hon var i Sthlm och syntes på Glasmans insta i veckan?

Det och att Glasman skulle vara med i videohälsningen till Sami (mammans önskemål, hon hade ringt Riche och frågat Daniel om att vara med i videon eftersom de räknade honom som familj nu. Så fint!)

Edit: såg att du visst redan fått svar på det av någon annan
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-11 kl. 20:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in