Filmen har också genererat en hel del kommentarer, både i anslutning till klippet på YouTube och på forumet Flashback där 751 inlägg gjorts om filmen.
Citat:
Nu polisanmäler mannen i klippet att han hånas på Flashback, samt att han utestängts från den sidan där hånet förekommer
Citat:
Mannen som gjort anmälan skriver att han vill att ärendet ska överlämnas till brittiskt rättsväsende eftersom Flashback enligt honom ägs av brittiska intressen.
För i övrigt så är det så pinsamt att folk inte kan göra korrekta rubriker i denna forumdelen. Artikelns rubrik inom citat och tidningens förkortning plus datum inom parentes efter är ju rimligast. Att inte skriva datum i rubriken eller vilken tidning det rör sig om i ett forum som detta är ju hjärndött.
Senast redigerad av Netlimiter.v1.30 2010-10-03 kl. 10:05.
För i övrigt så är det så pinsamt att folk inte kan göra korrekta rubriker i denna forumdelen. Artikelns rubrik inom citat och tidningens förkortning plus datum inom parentes efter är ju rimligast. Att inte skriva datum i rubriken eller vilken tidning det rör sig om i ett forum som detta är ju hjärndött.
Stackars sate. Var det rätt att håna en berusad man i Sigtuna?
Vi får hoppas att det går väl, det här; som den gången Aftonbladet bad Flashback att stänga ner tråden innehållande deras Plusbilagor, och Flashback gjorde så.
Jag förstår egentligen inte varför han anmäler Flashback; tråden du länkar innehåller ju nästan uteslutande positiva kommentarer om honom som berömmer hans agerande. Och det är väl Youtube, som hostar klippet, som han borde anmäla om han vill få slut på diskussionerna kring honom?
Jag förstår egentligen inte varför han anmäler Flashback; tråden du länkar innehåller ju nästan uteslutande positiva kommentarer om honom som berömmer hans agerande. Och det är väl Youtube, som hostar klippet, som han borde anmäla om han vill få slut på diskussionerna kring honom?
Det rationella tänkandet lyser med sin frånvaro.
Kanske för att han genomgående omnämns som "alkisen" i tråden?
Minns den tråden och har för mig att 95% av alla som skrev ställde sig på mannens sida. För övrigt verkar mannen vara en riktigt skön lirare, skulle gärna ta några öl med honom!
Det rationella tänkandet lyser med sin frånvaro.
Det är väl som det stod i artikeln, den uppmärksamhet det blivit kring klippet kanske inte är så jäkla skoj, om man väl hamnar i den situationen själv. Att dessutom bli kallad för alkis när han i princip verkar helt nykter är ju bara fånigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Nordin11
Att han ska polisanmäla flashback är bara patetiskt.
Dock så blir fjortisarna jävligt ägda.