2020-04-11, 19:33
Avslutad
Haha Julia är smart egentligen trots att hon är vidrig. Spelar på båda sidor.

Röstar på Jasmine, så Julia och Jasmine kan köra ut rosa från o me next week.

Är Jäz och Julia kvar kommer nån av rosa åka ut. Mark my words
Medlem
esetts avatar
Och Blåvalen ljuger vidare i vanlig ordning. Nu påstår hon att hon inte brydde sig något speciellt när Joakim Lundell kom in. Hon var ju starstrucked som fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kök vardags rum är samma kamera
Jo, men jag har för mig att det tidigare fanns två separata kameror för detta. Men som sagt, jag kan ha fel.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julias glappkäft nu. Alltså herregud, kan Julia aldrig lära sig att hon inte ska berätta mer än nödvändigt för Amilia? Amilia snackar bara med Julia nu för att fiska information, inget annat. Julia är alldeles för lättlurad för BB-spelet.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
rätt skönt att höra de sätta ord på sånt vi noterat hos Alex och Martin m.m

Ja det betyder att vi har perfekt uppfattningsförmåga och att Alex har förändrats markant, även Martin.
2020-04-11, 19:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Vad svarade Amilia på Lennie-snopp frågan?
Missade både hela frågan och svaret tyvärr
Ja.
Hon är hemsk.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Varför säljer Jullan ut det gula rummet just nu?

Glöm inte bort nu; Amalia har jobbat inom Sveriges största youtube nätvärk, varför skulle hon vilja rida på någons ”kändisskap”, exempelvis Anty.

Motfråga till flodhästen: vem castade dig till BB från första början?

För att Alex fuckade upp hela gula och hon är trött på Alex. Julia vill få ut Alex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De är målade svarta med stora ögon och röda munnar, och nån har nån svart pälstofs till hår. Kan se illa ut om man väljer att ha det perspektivet
Aha! Jo, men det visste jag ju. Om man vill hitta rasistiska saker så kan man ju göra det. Bara därför så ser jag flaskorna nu.
2020-04-11, 19:35
Medlem
Haha vem fan kan Alex slå på den lilla djungelpojken 😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jo, men jag har för mig att det tidigare fanns två separata kameror för detta. Men som sagt, jag kan ha fel.

Du har fel. Punkt.
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Och Blåvalen ljuger vidare i vanlig ordning. Nu påstår hon att hon inte brydde sig något speciellt när Joakim Lundell kom in. Hon var ju starstrucked som fan

Nja. Hon var inte starstrucked, snarare rädd då hon tidigare i programmet talat ner Jocke och avslöjat att Splay (som hon jobbade för) legat i konflikt med Boi under lång tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julias glappkäft nu. Alltså herregud, kan Julia aldrig lära sig att hon inte ska berätta mer än nödvändigt för Amilia? Amilia snackar bara med Julia nu för att fiska information, inget annat. Julia är alldeles för lättlurad för BB-spelet.

Är mäkta besviken på Jullan atm. Hoppas hon vet vad hon sysslar med.
Hoppas Gnomegirl kan komma in en sväng och lugna ner mina nerver.

Ska bli spännande att se flodkons sommarväska, vilken leopardoutfit som gömmer sig där inne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in