2020-04-11, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Absurt att jag numera styr mina kameror till var KLAN ROSA befinner sig. Orkar verkligen inte med dem andra längre (förutom Sami).

Tar emot som fan att säga det.

Helt jävla sant. Håller med dig helt.

Kör ut Alex så Martin kan få styra det. Martin verkar ändå vilja att alla ändå umgås, skojar osv, sen kan dom stabba skiten ur varann bakom ryggen. Men Alex går way too far. Förstört hela stämningen i huset när alla skämta med alla, Verkligen.
2020-04-11, 12:49
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Helt jävla sant. Håller med dig helt.

Kör ut Alex så Martin kan få styra det. Martin verkar ändå vilja att alla ändå umgås, skojar osv, sen kan dom stabba skiten ur varann bakom ryggen. Men Alex går way too far. Förstört hela stämningen i huset när alla skämta med alla, Verkligen.

Ja vad fan hände med Alex? Känns som en vilsen 16årig pojke som blivit dumpad och det enda han tänker på är att han ska hämnas på sitt x. Han hade min respekt i början men har tappat det fullständigt.

Gillar inte Martin heller.

Amilia är den nya borgmästaren
2020-04-11, 12:52
Medlem
riskns avatar
Citat:
Absurt att jag numera styr mina kameror till var KLAN ROSA befinner sig. Orkar verkligen inte med dem andra längre (förutom Sami).

Tar emot som fan att säga det.
De upprepar sin taktik varje dag om hur de kommer rösta nästa vecka och om hur bittra de är över rosa och Frida. Det är inte roligt att titta på. Tittade du på dem igår så har du fått veta allt de kommer prata om idag.
2020-04-11, 12:53
Medlem
ollepoll1991s avatar
Orkar någon kort förklara varför Alex är mer hatad än Amilia nu?

Är fan besviken på flashback. Det behövs jävla mycket för att man ska avsky någon mer än blåvalen
2020-04-11, 12:53
Avslutad
Citat:
Ja vad fan hände med Alex? Känns som en vilsen 16årig pojke som blivit dumpad och det enda han tänker på är att han ska hämnas på sitt x. Han hade min respekt i början men har tappat det fullständigt.

Gillar inte Martin heller.

Amilia är den nya borgmästaren

Jag har varit Alex största fan här inne sedan dag ett. Nu vill jag att han ska ut på måndag mer än nån annan. Inte minst för jag vet att han inte har en chans att köra ut Amilia nästa vecka eller nån annan i rosa. Det kommer brinna ännu mer att se han va i uppdragsrummet med nån i rosa, och åka ut rätt i deras ögon. Lika bra han åker nu.

Just nu förstör han stämningen i hela huset och har spelat hur osmart som helst sen Lisa drog.
2020-04-11, 12:54
Medlem
riskns avatar
De bytte poolrumskameran till utegården. De borde också byta kökskameran till poolrummet. Det händer ändå inget i köket då alla är där och DC är där hela tiden ändå. Jag använder aldrig kökskameran.
2020-04-11, 12:54
Medlem
Batoss avatar
Ifall deltagarna har kollat på tidigare säsonger av Big brother så borde de veta att tittarna inte gillar skitsnack och paktande. Jasmine hade koll på det i början och var väldigt mån om att det inte utåt skulle se ut som hon var inblandad i nån pakt. Men hon kunde inte i längden dölja sitt rätta jag. Rainbow med Alex i spetsen vekar anse att dom är de goda och rosa rummet är dom onda. Alex tror på riktigt han är nån rättvisans förkämpe men skjuter sig själv så hårt i foten. Han ska ut på måndag.
2020-04-11, 12:55
Medlem
Vad äter Amilia för medicin, någon som vet?
2020-04-11, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll1991

Är fan besviken på flashback. Det behövs jävla mycket för att man ska avsky någon mer än blåvalen

För att han tappat det helt. Förstört hela gula med sin attityd och hur han ifrågasätter rosa istället för att hålla lugnet som dessvärre Amilia gör.

Han har fått Sami att börja spela sönder och säga helt dumma saker. "Vi snor Mergims smirnoff, vi gömmer tandborstar" sa Sami igår. Sen när fan har han hållt på så?

Och Alex försöker få ut JUlia också nästa, då han anser att hon gått bakom ryggen.
2020-04-11, 12:56
Medlem
ollepoll1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
För att han tappat det helt. Förstört hela gula med sin attityd och hur han ifrågasätter rosa istället för att hålla lugnet som dessvärre Amilia gör.

Han har fått Sami att börja spela sönder och säga helt dumma saker. "Vi snor Mergims smirnoff, vi gömmer tandborstar" sa Sami igår. Sen när fan har han hållt på så?

Och Alex försöker få ut JUlia också nästa, då han anser att hon gått bakom ryggen.

Tack, har knappt kollat sen riggningen om amilias "räddning"

Hatar ändå alla nu på flashback, ut med fläskberget
2020-04-11, 12:59
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Vad äter Amilia för medicin, någon som vet?

Tjack i legal form
2020-04-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll1991

Alex mer hatad än flodkon?? Ehh….NEJ! Hon kommer aldrig bli nerputtad från sin tron som den mest hatade deltagaren i huset! Den är hennes och den kommer hon aldrig att kliva ner från

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in