2020-04-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Videon ligger nu ute på kimpkamals Instagram där Sami tydligen skulle ”heila”

Videon på Sami var skrattretande.

Jag vet vad heila är och att få Sami att se dum ut inför massa småbarn med pubisfjun, som knappt vet vad heila är, är förtal om något!

Jag har anmält videon för hat och kommer fortsätta anmäla alla konton som lägger ut denna felaktiga smörja om Sami.

Hoppas kontot på 175k också lägger ut videon, så man får chansen att stänga ner det kontot för gott.

haha vilken luffare snubben är ju den sista som ska säga något den lilla judehataren
2020-04-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kimpkamal på Instagram (den gamla deltagaren som kastades ut)
tänker lägga ut en video på Sami där han heilar.

Är detta en plan som produktionen ligger bakom? Jag tänker på att Sami är så nära den där millen nu.

Tänker även på hur denna video kommer spridas som en löpeld genom sociala medier.

Min lösning:
Ifall ni ser den videon spridas:
anmäl det kontot direkt för hatbrott så kontot som lägger ut videon, stängs ner

Jag såg videon, det där var ingenting, han heilade inte. Antar dock att de kan tolkas olika.
2020-04-11, 15:38
Medlem
askungens avatar
Vet vi en ungefärlig tid när lögndetektorstestet börjar?
2020-04-11, 15:39
Medlem
Vad är snittåldern här egentligen?

Hur kan ni på allvar hellre ha kvar Jasmine över Alex..

Åker Alex på måndag så kommer Sami ersätta honom som nominerad nästa gång. För Sami & Julia kommer nominera Jasmine. Jasmine & Martin kommer nominera Julia. Rosa rummet kommer nominera Sami. Lägg undan erat agg och TÄNK SMART FÖRFAN!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?

Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”

Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Stödjer du sånt beteende?

Exakt detta känner jag också.
Att folk inte kan se igenom detta sjuka beteende? Det är solklart.

Amilia kan omöjligt ha skådespelat i såhär många veckor. Hon ÄR sån här på utsidan också. Det har hennes gamla kollegor kommit in för att intyga.

Bra summerat
Medlem
Gallagherss avatar
Den här tråden handlar om Kim Kamal förresten. Förnedrat och spottat en McDonalds-anställd i ansiktet. Och nyligen utskickad för att "hatat judar" i Big Brother på Tv4.
Det om något är tragiskt.

(FB) Sundsvall: "Kille" förnedrar och spottar Mcdonalds-anställd i ansiktet.
Medlem
TheTerrorists avatar
Citat:
Er älskade Alex propagerar nu för att folk ska rösta ut Julia. Vilket lär hända då alla härinne vill ha kvar honom.
Klippet finns i appen där han och Snickaren pratar om det. De säger Julia och Amilia bidrar till grupperingar och dålig stämning. Kongo har noll självinsikt då det är han som bidragit mest, tillsammans med Amilia, med grupperingar och även gått och surat konstant sen han blev nominerad och bidrar till att dra ned stämningen överallt. Bara jag som vill ha kvar Julia?!

Julia är möjligtvis underhållande då hon är full men väldigt vidrig och instabil människa. Hon har definitivt ett flertal diagnoser.
Medlem
Citat:
Er älskade Alex propagerar nu för att folk ska rösta ut Julia. Vilket lär hända då alla härinne vill ha kvar honom.
Klippet finns i appen där han och Snickaren pratar om det. De säger Julia och Amilia bidrar till grupperingar och dålig stämning. Kongo har noll självinsikt då det är han som bidragit mest, tillsammans med Amilia, med grupperingar och även gått och surat konstant sen han blev nominerad och bidrar till att dra ned stämningen överallt. Bara jag som vill ha kvar Julia?!
Jag vill ha kvar Julia och jag kommer att rösta för att ha kvar henne!
2020-04-11, 15:41
Medlem
Amilias plan kommer vara att få sami och julia mot varandra nästa omröstning, med tanke på alla hat dom sprider just nu mot just sami är jag livrädd , Amilia kommer få med Jasmine och Martin 100% på den planen , TÄNK EFTER NU ALLA
2020-04-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Amilias plan kommer vara att få sami och julia mot varandra nästa omröstning, med tanke på alla hat dom sprider just nu mot just sami är jag livrädd , Amilia kommer få med Jasmine och Martin 100% på den planen , TÄNK EFTER NU ALLA

Det är tre stycken nominerade så den planen faller.
2020-04-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Precis Amilia är jävligt smart. Hon vet exakt vad hon ska göra för att få ut den hon vill. Vi kommer skjuta oss själva i foten om Jasmine stannar på måndag.
2020-04-11, 15:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nä jag också, så vill jag spräcka pakten i gula med A, J och M.
Helst ut med Jassa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in