Citat:
Ursprungligen postat av
Nomi121
Så sjukt hur mkt ni hatar amilia, mestadels männen här inne. Ni är Sånna som sitter i samma kalsonger i en vecka o äter nudlar framför datorn och hatar på alla kvinnor som kan prata. Sjukt mkt hat mot henne här inne, man blir livrädd. Finns människor som är mkt värre därinne just nu. Till o med sami kan ha det trevligt med amilia när de inte pratar taktik.
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?
Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”
Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Stödjer du sånt beteende?