2020-04-11, 15:08
Medlem
Amilia har corona tills du vankas påskmiddag , då är hon symtom fri ...Fyfan asså jag förstår inte hur ni vill ge den människan ännu en vecka med glädje genom att förklara henne till ett geni om Alex åker , vi tar ut fjortisen!!!
2020-04-11, 15:11
Medlem
iridescences avatar
Fyfan. Ända sedan Alex började pakta med Martin & Jassa så har Big Brother blivit så himla neggigt. Speciellt sedan han flyttade in i gula rummet. De är bittra, stör andra med sina snarkningar och knull, paktar men påstår att alla andra paktar, säger att allt kommer bli så kul när Julia åker men det är verkligen TVÄRTOM.

Hur kommer man rösta på måndag- röstar man ut någon eller på den man vill ska stanna?
2020-04-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Fyfan. Ända sedan Alex började pakta med Martin & Jassa så har Big Brother blivit så himla neggigt. Speciellt sedan han flyttade in i gula rummet. De är bittra, stör andra med sina snarkningar och knull, paktar men påstår att alla andra paktar, säger att allt kommer bli så kul när Julia åker men det är verkligen TVÄRTOM.

Hur kommer man rösta på måndag- röstar man ut någon eller på den man vill ska stanna?

Man har alltid röstat på den som ska stanna och den med minst röster åker ut
2020-04-11, 15:13
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ingen annan blev dålig i magen eller sjuk av maten, men Amilia blev akut matförgiftad. Jodå. Jadå, så är det, hävdar hon nu.

Trovärdigt? Nej inte ett dugg. Jävla fläskapa.
2020-04-11, 15:13
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De raderar negativa kommentarer om henne på deras Facebook sida, undrar om de står bakom hennes beteende? Aldrig sett en latare människa i mitt liv, som snackar så extremt mycket skit.

Jag kan sätta allt på att hon kommer sätta på sig sin offerkofta ikväll och ligga ledsen för att hon lär bli ”traumatiserad” av lögndetektorn, så Lennie kan ligga och trösta henne hela kvällen. Och så hon kan få sympatipoäng hos tittarna.

Ha ha, har inte varit inne och kollat där, dom kommer nog ha en del samtal med henne när hon kommer ut.

Kan hennes plötsliga, enligt hennes corona-sympton ha att göra med att hon inte kommer att orka göra lögndetektortest
2020-04-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Så sjukt hur mkt ni hatar amilia, mestadels männen här inne. Ni är Sånna som sitter i samma kalsonger i en vecka o äter nudlar framför datorn och hatar på alla kvinnor som kan prata. Sjukt mkt hat mot henne här inne, man blir livrädd. Finns människor som är mkt värre därinne just nu. Till o med sami kan ha det trevligt med amilia när de inte pratar taktik.
Jag är kvinna, äter inte nudlar och hatar inte på kvinnor som kan prata, jag tycker själv jag är en ”kvinna som kan prata”. Men hon är extremt vidrig mot andra det är därför folk känner avsky mot henne. Att hon är lat och tjock är ju inte huvudorsaken till det, det förstår du väl?

Hon har mobbat Frida jättemycket bakom ryggen på henne men nu är hon hennes kompis? Hon psykiskt manipulerar Lennie som är för godtrogen och naiv till att inse det, han är så sjukt medberoende som i en riktigt jobbig relation där han inte kan fly iväg någonstans då de är inlåsta i samma hus. Hon skuldbelägger honom för saker som är helt orimliga. Hon nedvärderar Mergim som ska vara hennes ”nära” vän i huset. Hon pratar kränkande om andra deltagare, har pratat kränkande om kvinnor ”Jag gillar att se på kvinnor som misshandlas hehe” är ett exempel på vad hon har sagt när de diskuterade porr. Det jag också stör mig på något så ofantligt är hur hon ALDRIG säger ”Tack”. Tycker du hon är en stark kvinna för hon aldrig säger tack till andra? Alla hämtar alltid saker åt henne. Men om någon vågar be henne om en sak då får de höra ”Ser det ut som att jag jobbar här?!”

Hon är en översittare, som aldrig visar tacksamhet gentemot någon, som nedvärderar kvinnor och kränker folk, som hånar andra och aldrig hjälper till, och som psykiskt manipulerar folk runt omkring sig speciellt de som är nära henne.
Stödjer du sånt beteende?
2020-04-11, 15:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Så sjukt hur mkt ni hatar amilia, mestadels männen här inne. Ni är Sånna som sitter i samma kalsonger i en vecka o äter nudlar framför datorn och hatar på alla kvinnor som kan prata. Sjukt mkt hat mot henne här inne, man blir livrädd. Finns människor som är mkt värre därinne just nu. Till o med sami kan ha det trevligt med amilia när de inte pratar taktik.
Sami kan ha trevligt med alla.
Det kan inte Blåvalen, hon är hemsk.
2020-04-11, 15:18
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja visst var hon väldigt drivande i att Mergim borde ställa henne den frågan?
Jag har inte kollat nåt idag utan spekulerade bara utifrån hur jag uppfattat att hon fungerar.
2020-04-11, 15:19
Medlem
askungens avatar
Jag tror inte att någon därinne bryr sig om att amilia inte är med nu, de flesta är peppade på att få göra NÅGOT! Jag gillar våruppdateringen

Ang deltagarna...förra veckan gick alex och rappade/sjöng/klickade etc, han va på hyfsat bra humör, denna vecka är hans humör riktigt obehagligt!
Jag kommer rädda Julia på måndag och drömmen vore om både Jasmine och Alex fick åka hem då! Vill inte se någon av dem nakna o Jasmine visar sig konstant hel/halvnaken ändå...
2020-04-11, 15:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Amilia har corona tills du vankas påskmiddag , då är hon symtom fri ...Fyfan asså jag förstår inte hur ni vill ge den människan ännu en vecka med glädje genom att förklara henne till ett geni om Alex åker , vi tar ut fjortisen!!!
Vi måste rädda Julia och Alex, så vi slipper Jassa. Det kommer inte Amilia gilla.😀😀😀😀
Å nu Jassa ”oh my goood vi ska få påskmiddag som julbord, oh my goooood”.
Fy fan så tramsigt.
2020-04-11, 15:22
Medlem
Snälla Julia, byt byxor...jag kan inte titta bort
2020-04-11, 15:25
Bannlyst
1;a Sami 2,a Lennie 3,a Martin, resten är idioter allihopa.

Ut next i följande ordning, Alex, Frida, Amilia, Julia, Mergim, Jasmine..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in