2020-04-10, 10:48
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Skriver man eller pratar på utbildningen? Tar den verkligen 2-3 timmar?
Man skriver. Ja den kan ta upp till tre timmar, beroende på hur snabb du är och hur taggad din coach är haha.
2020-04-10, 16:39
Medlem
R4hu7s avatar
Vilket är den högsta lön ni fått ut på JH på en månad? Dags för lite måttstockar istället för svammel från nybörjarna.
2020-04-10, 18:57
Medlem
Inte JH men.. 30 lax.
2020-04-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vilket är den högsta lön ni fått ut på JH på en månad? Dags för lite måttstockar istället för svammel från nybörjarna.
över 30 men mindre än 40. Har dragit ut max 9k på en vecka.

Fan ni andra har hade ni också förberett er för pengaregnet idag eller? Fan ändå sedan igår det har ju varit skittorrt. Snacka om 20 euro i bonus och så finns det ju knappt meddelanden. Känns som att det snart är dags för konkurs för Jobba hemifrån.

Jag som redan hade börjat räkna vad jag skulle göra med mina laxingar nästa vecka!!!
2020-04-10, 22:42
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1

Fan ni andra har hade ni också förberett er för pengaregnet idag eller? Fan ändå sedan igår det har ju varit skittorrt. Snacka om 20 euro i bonus och så finns det ju knappt meddelanden. Känns som att det snart är dags för konkurs för Jobba hemifrån.

Jag som redan hade börjat räkna vad jag skulle göra med mina laxingar nästa vecka!!!

Haha mannen jag vet inte vad du gör för fel. Sett dig klaga på dåligt med meddelanden flera gånger, något jag aldrig upplevt.

Satte 500+ igår mellan 18-00 - och då blev jag jävligt kåt och drog en runk emellan samt en timma där jag körde lugnt som satan. Idag, samma sak - fullt ös, ingen kö. Du gör ngt fel.
2020-04-11, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
Haha mannen jag vet inte vad du gör för fel. Sett dig klaga på dåligt med meddelanden flera gånger, något jag aldrig upplevt.

Satte 500+ igår mellan 18-00 - och då blev jag jävligt kåt och drog en runk emellan samt en timma där jag körde lugnt som satan. Idag, samma sak - fullt ös, ingen kö. Du gör ngt fel.
Tror att xx1 inte kan tekniken hur man runkar ut varje krona från männen sitter jämt och klagar varje sida man än kikar i. Som sebbe himself säger, kom med i matchen du spelar i korpligan
2020-04-11, 09:35
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1

Härligt! Hur många timmar satt du och gnetade då?
2020-04-11, 10:12
Medlem
sebastian66s avatar
Jag måste tillägga den här senaste veckan har varit ganska roligt att följa den här tråden.
Den ena kommentaren efter den andra är roligare och roligare.
Ni får inte göra mina dagar så roliga för då tappar jag fokus på mitt arbete.
Glad påsk på er alla tomtar på påsk och snart är det dax för gult kort på er.
Reservlaget behöver flera avbytare så finns det några som är intresserade så bara hojta till.
2020-04-11, 13:09
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag måste tillägga den här senaste veckan har varit ganska roligt att följa den här tråden.
Den ena kommentaren efter den andra är roligare och roligare.
Ni får inte göra mina dagar så roliga för då tappar jag fokus på mitt arbete.
Glad påsk på er alla tomtar på påsk och snart är det dax för gult kort på er.
Reservlaget behöver flera avbytare så finns det några som är intresserade så bara hojta till.

Vi borde skapa oss en kanal där alla operatörer kan hålla till och chatta med varandra, helt anonymt dvs.
2020-04-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Vi borde skapa oss en kanal där alla operatörer kan hålla till och chatta med varandra, helt anonymt dvs.

Är det inte redan det som händer här? Och om du menar så att folk inte kan se som är anställda högre upp, det är nog extremt svårt att veta. Finns redan den sorten här, även bland de som hörs mest.
2020-04-11, 14:24
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mytomanico
Är det inte redan det som händer här? Och om du menar så att folk inte kan se som är anställda högre upp, det är nog extremt svårt att veta. Finns redan den sorten här, även bland de som hörs mest.

Mer live, som en form av chatt för att kunna hålla kontakten sinsemellan
2020-04-11, 15:22
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Mer live, som en form av chatt för att kunna hålla kontakten sinsemellan
Telegram vore smidigt för det. Vem styr upp allt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in