Säga vad man vill om personerna i serien, men jag tror inte att dom kan räknas som utvecklingsstörda
Jag blev förvånad att Alle blev med i top 2, jag trodde det skulle bli Challe och hon den blonda faktiskt.
Btw, ingen som går på samma skola eller känner dom? :P skulle vara kul att se lite om dom är så som dom är på programmet. Den där Challe va tydligen förjävlig enligt nån i tråden, fast han såg ut att vara skönast där iaf enligt mig
jag blev också förvånad att jag inte vann haha ja e skönast!
Lite sen bump men råkade få syn på avsnitten häromdagen..
Någon som vet hur det gick för deltagarna? Gick det bra för Oscar, vad gör alla andra idag, sådär 7 år senare liksom..
Är själv bosatt i Lund. Han snobben som gick omkring och tyckte att han var bättre än alla andra har blivit lite av en A-lagare. Sitter på parkbänkar, dricker och snackar med andra missbrukare klockan tre på dagen.