2020-04-11, 12:09
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Amilia och Mergim är fortfarande på botten i mina ögon, men Alex är fortfarande under jorden för min del.

Jassa, Alex, Martin och Julia är i min botten, sedan Mergim, Amilia. Förut var Mergim och Amilia på samma plats som Jassa. Jag går efter vad jag tycker är roligare att titta på också, och Mergim och Amilias jargong är rätt rolig ibland plus att de pratar om så mycket mer än vad som händer i huset.
Måste tillägga att detta är ju dagsformen, precis som det svänger i huset så svänger det för mig lika fort.

Tänk om Sami, Lennie och Frida blev BFF´s, sket i ALLA andra och bara hade roligt! Det hade varit något.

Mina favvisar är:
1. Sami
2. Lennie
3. Frida
2020-04-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex kommer ändå inte köra ut henne nästa fattar du väl. Man får svälja stoltheten o rösta kvar Jasmine och Julia, som i sin tur kommer köra ut henne. Jasmine kör ut Amilia ALLA DAGAR I VECKAN!
Alex prater präcis lika mycket shit som amilia. Bare lysna nu , jävla nigger han er så ful at titta på. Ut med honnom nu.
2020-04-11, 12:15
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Han verkar vara den enda som vet att lögndetektorer är trams och fejk. Alex verka ju på fullständigt allvar tro att det är 100% sant.

Hahahaha exakt så, är förvånad som fan över vissas reaktion. Alex är inte en av dem dock.
2020-04-11, 12:18
Avslutad
Jasmin och Julia störst chans att spela ut Amilia för Amilia kommer sitta mot nån av förstnämnda.

Alex åker mot Amilia nästa vecka annars. Facebook grupper+instagram hatar Alex.
2020-04-11, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jassa, Alex, Martin och Julia är i min botten, sedan Mergim, Amilia. Förut var Mergim och Amilia på samma plats som Jassa. Jag går efter vad jag tycker är roligare att titta på också, och Mergim och Amilias jargong är rätt rolig ibland plus att de pratar om så mycket mer än vad som händer i huset.
Måste tillägga att detta är ju dagsformen, precis som det svänger i huset så svänger det för mig lika fort.

Tänk om Sami, Lennie och Frida blev BFF´s, sket i ALLA andra och bara hade roligt! Det hade varit något.

Mina favvisar är:
1. Sami
2. Lennie
3. Frida
Lennie vågar väl inte umgås med någon annan nu efter Amilias nervsammanbrott inatt...
2020-04-11, 12:20
Medlem
In med en psykolog till Alex. Han är en tickande bomb tills måndagsfinalen.
2020-04-11, 12:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Mina favvisar är:
1. Sami
2. Lennie
3. Frida
Fyfan det hade varit underbart.
2020-04-11, 12:21
Medlem
Honeyryders avatar
Hahaha jäklar var Jasmine tycker synd om sig själv... "Du har redan bränt ett hål i mig..."
2020-04-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Lennie vågar väl inte umgås med någon annan nu efter Amilias nervsammanbrott inatt...

Har han vågat lämna henne idag?
2020-04-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Har han vågat lämna henne idag?
Har inte kollat idag, men förmodligen inte. Han kommer inte våga närma sig någon annan nu utan att behöva vara rädd för att såra Amilia 😂
2020-04-11, 12:40
Medlem
Dags att gå in på Instagram och ställa frågor till Amilia.
2020-04-11, 12:42
Medlem
Legoschnass avatar
Absurt att jag numera styr mina kameror till var KLAN ROSA befinner sig. Orkar verkligen inte med dem andra längre (förutom Sami).

Tar emot som fan att säga det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in