2020-04-11, 00:41
Medlem
Fyfan vad het Antonia var. Det enda som saknas är rätt former men utstrålning/ansikte = 10 av 10.
2020-04-11, 00:42
Medlem
Honeyryders avatar
Jassa när hon pratar om sex:
"Jag har ju tagit på hans..... kuk..... HIHIHIHI! Den va inte liten HIHIHIHI"
"Får jag ta dig på pungen då? HIHIHiHiHI"

ORKAR. INTE.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är roligt att se hur hon minsann ska poängtera att hon ABSOLUT inte är intresserad av honom men ändå ligger hon och gråter över att han inte vill vara nära henne hela tiden och att han inte vill folk ska se dem som ett kärlekspar? Han daltar ju med henne konstant vad fan pratar hon om? ”Ami kom hit med oss. Ami vill du också ha mer? Ami sitt här mellan oss” osv osv. Hur mycket mer vill hon ha? Hon vill väl han ska stoppa in sina fingrar igen innan hon blir nöjd.

Vem är det som tutat i er detta påfund med fingrarna, det enda fingrandet var korvfingrarna på Lennys slaka mask under täcket

Amolia kommer knäcka Lenny totalt.
Om Lenny vinner den där millen så kommer det inte vara värt det i slutändan med tanke på vilken PTSD från helvetet han kommer komma ut med
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Han blev nog avtänd av hennes lukt när han insåg hon inte duschat på tre veckor. Han är ju själv en person som gärna duschar två gånger dagligen.

Sen när hon lägger sig som en blöt filt över honom, illaluktande. Klart Lennie backar .
2020-04-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Ok...? Killar vill bara ligga. Och blir kära de med. Och ofta inte. Gäller tjejer med. Våldtagen så fattar jag trauma, men att snubben bara ville ligga...? Jag är tjej och fattar ingenting. Dumpad har väll alla blivit någon gång om man är över typ 14?

Hörde inte vad hon sa men säkert mer komplext än så, hon är väl inte fantastisk på att uttrycka sig och för vissa är det nog lättare att förminska det lite när man pratar om något sådant. eller inte vad vet jag. Men en relation kan ju vara traumatisk också utan våldtäkt
2020-04-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Det konstiga är ju att Lennie under Robinsonveckan berättade för Vickan och Jassa att han gärna skulle ligga med Amilia, bara inte på fyllan.

Vill inte vara den som är den, men han sa det enbart för att vara snäll, inget annat.

Hela Lennys kroppsspråk skriker att han inte vill ha någon närhet från den kvinnan.
2020-04-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Inte lönt att diskutera då vi inte ens vet vad som sagts eller hela historien, eller hur?
Nej, verkligen inte. Menar absolut inte att förminska Jullan. Ber om ursäkt.
2020-04-11, 00:45
Medlem
Jasmine säger nu att Martin misshandlat henne
borde dom inte slänga ut han då!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jassa när hon pratar om sex:
"Jag har ju tagit på hans..... kuk..... HIHIHIHI! Den va inte liten HIHIHIHI"
"Får jag ta dig på pungen då? HIHIHiHiHI"

ORKAR. INTE.
Herregud! Hon är 26 år gammal. Inte 13.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Han blev nog avtänd av hennes lukt när han insåg hon inte duschat på tre veckor. Han är ju själv en person som gärna duschar två gånger dagligen.

Hur vet vi att hon inte duschade på tre veckor?
Oavsett, hans beteende gentemot henne säger att han INTE vill ligga med henne, att han knappt vill ha henne som vän. Så varför sa han så? Han är så svår att läsa av tycker jag men jag tycker inte ens att han visade något intresse innan han sa det heller..
2020-04-11, 00:46
Medlem
Ingen vill parkera sin dick i Amilias rumphaka, gue så sorgligt
2020-04-11, 00:46
Medlem
Miraquellas avatar
”Alex 1,68 cm falsk, Frida varit här i 2 minuter och Martin fucking elak och bara hånglar hela tiden” Amilias sammanfattning över den enda gången hon vann fördel. Klockren beskrivning! Såååå jävla bra! Sjöko spelar ingen roll. Hon ser exakt vad jag oxå ser. Skrattar så jag bara dööör!🤣🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in