2020-04-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Om man kunde betta på ifall Martin kommer slå till Jassa på utsidan sen så skulle oddset vara nere runt 1.15

Handklovarna dom fick av Anty kommer ju va till Martins fördel på utsidan
2020-04-11, 00:37
Medlem
Amilia ligger och bölar enbart av två anledningar.

1. Lennie är inte intresserad av henne.
2. Hon vet att hon inte kan vinna spelet för hon kan aldrig bli Lennies eller Mergims nummer 1.
2020-04-11, 00:38
Medlem
Ryggade Martin då Mergim tog sin chans och gav honom en kindpuss?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dock börjar hon sakta men säkert förstå att Lenny har noll intresse för henne.

Det tog flera veckor men äntligen har poletten börjat trilla ner.
Därför är det onödigt att berätta om hennes känslor för honom då hon vet att dom inte kommer bli besvarade.

Förresten kan DC bryta från berget. Orkar inte se fanskapet böla
Det är roligt att se hur hon minsann ska poängtera att hon ABSOLUT inte är intresserad av honom men ändå ligger hon och gråter över att han inte vill vara nära henne hela tiden och att han inte vill folk ska se dem som ett kärlekspar? Han daltar ju med henne konstant vad fan pratar hon om? ”Ami kom hit med oss. Ami vill du också ha mer? Ami sitt här mellan oss” osv osv. Hur mycket mer vill hon ha? Hon vill väl han ska stoppa in sina fingrar igen innan hon blir nöjd.
Medlem
Någon som kan återge mer specifikt vad Sami sa att han ville ha hos en tjej? Var Julia med? Hur har det varit mellan dem efter bråket?

Fastnade i rosa rummet, missat allt sevärdigt ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Ok...? Killar vill bara ligga. Och blir kära de med. Och ofta inte. Gäller tjejer med. Våldtagen så fattar jag trauma, men att snubben bara ville ligga...? Jag är tjej och fattar ingenting. Dumpad har väll alla blivit någon gång om man är över typ 14?
Jag vet inte vad hon sa men fattar inte grejen. Jag vill ju bara ligga. Fattar inte att folk bölar om att folk inte svarar på sms efter ett ligg mm. Herregud, har man fått det man ville men inte är intresserad av personen mer så är det väl lugnt?
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dock börjar hon sakta men säkert förstå att Lenny har noll intresse för henne.

Det tog flera veckor men äntligen har poletten börjat trilla ner.
Därför är det onödigt att berätta om hennes känslor för honom då hon vet att dom inte kommer bli besvarade.

Förresten kan DC bryta från berget. Orkar inte se fanskapet böla

Det konstiga är ju att Lennie under Robinsonveckan berättade för Vickan och Jassa att han gärna skulle ligga med Amilia, bara inte på fyllan.
2020-04-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet inte vad hon sa men fattar inte grejen. Jag vill ju bara ligga. Fattar inte att folk bölar om att folk inte svarar på sms efter ett ligg mm. Herregud, har man fått det man ville men inte är intresserad av personen mer så är det väl lugnt?

Inte lönt att diskutera då vi inte ens vet vad som sagts eller hela historien, eller hur?
2020-04-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Verkar ju inte vara något farligt ifrån soffan då man hörde någon sjunga därifrån i DC nu.
Hörde också sången. Men BB vill inte att vi ska få se annat än en gråtande Amilia. Nu tvingas jag titta på barnet och snickarens som leker att de ska ligga. ”Får jag känna på din pung?”
2020-04-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Det konstiga är ju att Lennie under Robinsonveckan berättade för Vickan och Jassa att han gärna skulle ligga med Amilia, bara inte på fyllan.
Han blev nog avtänd av hennes lukt när han insåg hon inte duschat på tre veckor. Han är ju själv en person som gärna duschar två gånger dagligen.
2020-04-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hörde också sången. Men BB vill inte att vi ska få se annat än en gråtande Amilia. Nu tvingas jag titta på barnet och snickarens som leker att de ska ligga. ”Får jag känna på din pung?”

Jag förstår mig inte på den här produktionen, alla kameror funkar nu förutom köket som var mest intressant att titta på fram till censuren...
2020-04-11, 00:41
Medlem
Vad ser Martin hos Jassa? Fucking fjantig fjortis -FFF

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in