Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Özz är den som in det sista försökte profitera och håva in pengar trots alarmerande risk för smittspridning. Pengarna var naturligtvis betydligt viktigare för kurden än svenskars liv och hälsa.
Så är det.
Corona för Özz Nujen har till stor del (sedan coronan gjorde sitt intrång i Sverige) handlat om
hur man kan tjäna stålar på detta. Skamlös kulturarbetare...
Citat:
Inte bara anmärkningsvärt att GP låter terroristfinansiären breda ut sig i tidningen.
Det mest anmärkningsvärda är att han får göra det i stort sett på treårsdagen av terroristattentatet på Drottninggatan som han indirekt var med och finansierade.
En makalös brist på medkänsla och en häpnadsväckande provokation från GPs sida. Men Özz har ju alltid varit skyddad och upplyft av gammelmedia.
Özz vet om detta och njuter av att kunna spotta svensken i ansiktet med gammelmedia som ombud.
GP är riktigt off och gör sig själva en kraftig ekonomisk otjänst genom att anlita ökände Özz. De
kommer givetvis tvingas göra som Expressen inom en inte alltför lång tid, dvs. sparka Nujen. Som skribent är Özz f.ö. ganska kass, så det kommer falla sig naturligt att GP suspenderar nationalisten Nujen tids nog.
3-årsdagen av terroristattentatet i Stockholm: Sjukt så in i helvete hur föraktfullt GP agerar, hur ekonomiskt ful-cyniska dom är genom att låta Nujen skriva i deras tidning. Nujen, som alltså var med och bidrog till att Akilov, som skulle ha utvisats, kunde hålla sig kvar i Sverige med hjälp av bl.a. Nujens svarta byggpengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
InteMuhammed
Özz säger att "standupcomedy är big business" och söker därför extrapengar av staten för det under dessa coronatider.
Hade jag inte varit svensk utan också en bergsturk så hade jag hållit med!
Big business är kanske för Özz att man dräper 11-åriga oskyldiga flickor som heter Ebba?
Jag säger inga svordomar eller könsord vad jag anser om bergsturken för då hade jag bara skrivit svordomar och könsord!
Det som hände oskyldiga 11-åriga Ebba - kallblodigt brutalt överkörd och lemlästad av Akilov, som Nujen finansierat med svarta pengar och indirekt delvis sett till att hålla kvar i Sverige - har väl Nujen fortfarande inte uttalat sig om. Undrar vad det kan bero på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sotern
Alla misslyckade artister kan nu skylla sin talanglöshet på coronan.
Intressant är att bland dom som hittills skrikit högst i medierna angående corona finns sådana "komiker" som har snuskigt mycket pengar redan. Özz Nujen framför allt.
Özz Nujen gör rörande corona sjukt dålig PR för sig själv. Han snarast gör sig av med gamla lierade, trogna fans - i stället för att få nya fans vilka skulle kunna tänka sig att bli tvingade att betala för...
Citat:
Ursprungligen postat av
KuReLuB
Pengar finns. Men dom kanske han hellre sparar och att skattebetalarna betalar. Nästan 11 mille i eget kapital.
https://www.allabolag.se/befattningshavare/loran-azad-nujen/0f68508fab2137c84f736c67ebb8884d
Han borde vara bland de sista att klaga, stålar har han, och han har säkerligen mer än vad som visas i Alla bolag. T.ex. de pengar han betalar svart och eller utan att skatta till byggjobbande uzbeker och dylika, plockar han och hans bolag sannolikt ur en portfölj med hårda väggar han har någonstans...