2020-04-10, 23:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Läs tillbaka här den senaste veckan och återkom om du finner mer än ett vettigt inägg.
har läst mer än ett. Annars hade jag inte hängt här så mycket.
2020-04-10, 23:44
Medlem
Verkar va nån ignorera-Lenny-lek här inne idag men jag behöver ändå veta: hur blev hans burgare? Han fick ju in ett burgar-kit av Anty.
2020-04-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Observer håller på trollar med alla här inne. Bara sluta svara fanskapet.
Det kanske är Amolias fula kompis inne på besök?
Men ja ordbajsande valross, där slog du fan huvudet på spikhelvetet

Ja det måste jag vara med tanke på att jag skrivit att Mergim är min favorit. Mushjärna, du får allt tänka lite till. Jag trollar inte utan ger fakta när ni sprider dynga.
2020-04-10, 23:45
Medlem
Flaxifluxs avatar
HAHA nu säger de till hur mycket alkohol folk får dricka??? precis efter att julia sa detta vart det censur. Vilken jävla produktion alltså...
2020-04-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Måste vara hans förmögenhet. Rika män är sexigt 🤣😂
Jag gillar stekiga män med cash. Men av någon märklig anledning tycker jag Sami är attraktiv. Helt sjukt! Jag tror på riktigt att jag behöver uppsöka Sankt Göran och få hjälp med min mentala hälsa.
2020-04-10, 23:47
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Verkar va nån ignorera-Lenny-lek här inne idag men jag behöver ändå veta: hur blev hans burgare? Han fick ju in ett burgar-kit av Anty.

Finns klipp på det.
2020-04-10, 23:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Observer håller på trollar med alla här inne. Bara sluta svara fanskapet.
Det kanske är Amolias fula kompis inne på besök?
Men ja ordbajsande valross, där slog du fan huvudet på spikhelvetet
Jag har redan sett igenom människan . Är bergis urtypen av hennes skrala fans på bb fb som ser lika miserabel ut som flodkon och söker någon slags gemenskap i Amilia för att hon är fet, ful men ändå kan prata för sig och då vill intala sig själv att hon också är en vinnare här i livet. Att Amilia själv är utskämd för tid och evighet när hon blir utkörd av en gaffeltruck från huset är en annan sak.

Roligt dock att denna användare låtsas vara kille och sitta hemma och ” vänta på sin flickvän ” Hahaha. Visst, och Mergim är straight 😂
2020-04-10, 23:50
Medlem
Härlig stämning i soffan nu.
2020-04-10, 23:51
Medlem
Hahahaha
Sami: "Pratar vi chipstuttar nu?"
2020-04-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag har redan sett igenom människan . Är bergis urtypen av hennes skrala fans på bb fb som ser lika miserabel ut som flodkon och söker någon slags gemenskap i Amilia för att hon är fet, ful men ändå kan prata för sig och då vill intala sig själv att hon också är en vinnare här i livet. Att Amilia själv är utskämd för tid och evighet när hon blir utkörd av en gaffeltruck från huset är en annan sak.

Roligt dock att denna användare låtsas vara kille och sitta hemma och ” vänta på sin flickvän ” Hahaha. Visst, och Mergim är straight 😂

Åh fyfan vilket härligt gapskratt jag fick IRL, tack!

Dock vände humöret lika snabbt, då DC plötsligt slog på Amolia o Rimmets skrik i det rosa rummet och jag återigen kände en brutal ilska forsa genom kroppen.
2020-04-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Finns klipp på det.

Cmore antar jag då?
Har som sagt inte varit insatt idag
Ska genast kolla!
2020-04-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD