2020-04-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha jag sa ju det långt innan, nästa gång lyssna på mig jag kan se saker långt innan på hur folk är och beter sig 😂
Jag har i och för sig avskytt Alex långt innan du dök upp i tråden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, han blir så glad av att prata om sin Mammi. Tänkt vad kul om han får veta att mamman och Glasman träffats. Sami tog upp en tröja som han sa något om att det var Glasmans märke. Någon som vet vilket märke det är? Han har väl tidigare jobbat på Acne.

Missade det men vill bara upplysa dig om att inte tappa upp hoppet om det gula sovrummet - snälla inte än.
På måndag vänder det till vår fördel. Jag känner det på mig
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Inte omöjligt, han sa ju nåt om att en tröja var samma märke som Glasman brukade ha...tror jag
Jaaa just det. Kanske en hint om att de träffats. Hoppas Sami fattar det, skulle göra honom gott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Verkligen gulligt. Undrar om det var det hon fixade med när hon var i Sthlm och syntes på Glasmans insta i veckan?
Precis min tanke.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Tycker han varit extradryg mot t ex Jullan hela tiden. Blir intressant hur han kommer spela om Alex åker ut på måndag. Rainbow försvann med Glasman.

Jag tror att Martin kommer bli bättre för känns som att han hela tiden måste steppa upp för Jasmines krav och mäta sig med en till alfahane som ska hävda sig hela tiden, han kanske tror att Jasmine jämför deras pondus och måste då morska upp sig. Sami räknar jag inte dit för han behöver inte hålla på så då han är så genuin. Märker ju att Martin verkligen trivs att umgås med de andra också. Ska bli spännande att följa vidare!
2020-04-11, 19:54
Medlem
Ska rösta ut Alex enbart för smaskandet. Olidligt!
Medlem
icons avatar
Citat:
Precis min tanke.
Great minds å allt det där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Missade det men vill bara upplysa dig om att inte tappa upp hoppet om det gula sovrummet - snälla inte än.
På måndag vänder det till vår fördel. Jag känner det på mig
Vi får väl hoppas på det. Åker Alex ut så tror jag negativiteten försvinner.

Nu tuggar han på något igen. Det hörs till och med över skruvdragaren.
2020-04-11, 19:55
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Verkligen gulligt. Undrar om det var det hon fixade med när hon var i Sthlm och syntes på Glasmans insta i veckan?

De spelade också in en videohälsning. Samis mamma ringde Riche och ville ha med Glasman i hälsningen då hon tycker han är en del av familjen.

Sen testade hon även kuken.
2020-04-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ja, han blir så glad av att prata om sin Mammi. Tänkt vad kul om han får veta att mamman och Glasman träffats. Sami tog upp en tröja som han sa något om att det var Glasmans märke. Någon som vet vilket märke det är? Han har väl tidigare jobbat på Acne.

CDLP är det enda jag minns, vet inte vad dom har för grejer
2020-04-11, 19:56
Medlem
Citat:
Great minds å allt det där
Jag vet! Vi är bäst. Seså, kan de inte sätta igång festen istället för att packa upp.

Fick de in mat? Trodde att de skulle få färdig mat, sjukt dåligt om de måste tillaga påskmiddagen själv...
2020-04-11, 19:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror att Martin kommer bli bättre för känns som att han hela tiden måste steppa upp för Jasmines krav och mäta sig med en till alfahane som ska hävda sig hela tiden, han kanske tror att Jasmine jämför deras pondus och måste då morska upp sig. Sami räknar jag inte dit för han behöver inte hålla på så då han är så genuin. Märker ju att Martin verkligen trivs att umgås med de andra också. Ska bli spännande att följa vidare!
Ja eller hur. Det är bära eller brista för Martins del om Testo-Alex får åka. Han kommer inte ha nån kvar som hävdar sig på det viset. Åker Jassa kommer han nog bara bli värre tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in