2020-04-10, 13:34
Medlem
icons avatar
Fortsätter det så här blir Frida den enda värdiga vinnaren.
2020-04-10, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Köra ut? Han hade kunnat ha honom sitta nominerad, men köra ut blir värre.😀

Du förstår. Tanken att fucka dom.

Alex kan inte köra ut varken Amilia, Lennie eller Mergim. Så lika bra att ha kvar Jäz eller Julia som har mkt större chans.

+ Amilia skulle njuta extra mycket om hon va i uppdragsrummet och fick se Alex åka. Nu hinner dom inte ens reagera för han går rätt ut från uppdragsrummet.
2020-04-10, 13:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du förstår. Tanken att fucka dom.

Alex kan inte köra ut varken Amilia, Lennie eller Mergim. Så lika bra att ha kvar Jäz eller Julia som har mkt större chans.

+ Amilia skulle njuta extra mycket om hon va i uppdragsrummet och fick se Alex åka. Nu hinner dom inte ens reagera för han går rätt ut från uppdragsrummet.
Vill inte se en nöjd Amilia.
2020-04-10, 13:37
Medlem
Lennie frågar Amilia om hon vill ha något att göra, när hon ändå sitter där i köket. Hennes direkta svar ”Nääää” med en förfärad blick. 😂😂😂
2020-04-10, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vill inte se en nöjd Amilia.

Amilia nöjd kommer du se i uppdragsrummet den dagen han sitter mot Alex.

Du kommer få se en nöjd Amilia oavsett, bara att sluta kolla. Amilia, Lennie och Mergim åker som sagt inte ut mot Alex - och ALEX är den som kommer sitta resterande veckor om han inte åker nu. VAD ÄR DET DU INTE FATTAR?
2020-04-10, 13:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Amilia nöjd kommer du se i uppdragsrummet den dagen han sitter mot Alex.

Du kommer få se en nöjd Amilia oavsett, bara att sluta kolla. Amilia, Lennie och Mergim åker som sagt inte ut mot Alex - och ALEX är den som kommer sitta resterande veckor om han inte åker nu. VAD ÄR DET DU INTE FATTAR?
JAG FATTAR PRECIS ALLT, denna vecka ska Jassa ut, nästa får gärna Alex åka.
2020-04-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja det måste ju nästan bli trippel-frukost med tanke på alla hakor och vrår som ska utfodras. Sånt tar inte 10 min, tur att hon började i tid!
Förstår inte att folk inte sagt ifrån fler tillfällen än för några veckor sen. Människan verkar inte heller veta hur en dammsugare ser ut, eller hur man ens bäddar en säng.

Tänk vad förvånad hon kommer bli när hon åker vid en veckofinal och missar chansen till miljonen genom en knäpp på näsan.
” - Men hur gick det här till?! Jag har ju gjort ALLT för ALLA där inne i huset, och har verkligen bjudit på mig själv!!!!!”
Jag skrattar så att jag gråter här. Alla hakor och vrår som ska utfodras!!! 😂😂😂😂😂😂 Tack! Du gjorde hela min dag.
2020-04-10, 13:45
Medlem
Jag tror att Amilia missade någonstans när hon gick upp i vikt med tanke på passformen på hennes mjukisdress...
2020-04-10, 13:46
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Haha hur had ni dumma jävlar tänkt att Alex ska klara sig mot Amilia, Mergim och Lennie om han sitter kommande veckor? Vad tänker ni med?

Alex åker ut mot samtliga förutom Frida, om inte mot henne oxå..

Jag gillar underdogs! Dessutom spelar det ingen roll om Alex åker ut om några veckor. Sami är min vinnare. Men Alex förtjänar inte att åka ut redan nu. Det var Jass, Martin och Julia som gick i rosa rummets fälla - inte Alex.
2020-04-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim sluta glo på Lennie!

Det var allt lite obehagligt när han bara stod och stirrade på honom haha.
2020-04-10, 13:47
Medlem
Fyfan vad det stör mig att inte Amilia är nominerad på måndag. Blåvalen har så mycket luft och hennes tjocka tryne och ständiga käft går alla på nerverna.
2020-04-10, 13:48
Medlem
Frida fick ingen varning när hon tog på påskriset och nämnde det högt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in