2020-04-10, 12:27
Medlem
Men jävla åsna kongo är! Vadå han "ljuger i mitt namn?"

Det var dina egna ord som kom ur din ap-käft till Mergim när han blev ifrågasatt varför han inte valde sätta ett kryss över Samis bild istället för niggern.

Märks att häxan Anty gav MongoKongo ordentligt med luft efter vistelsen igår.

Hoppas han ryker med huvet före på måndag och att Antys följare ser genom hans äckliga fulspel!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Någon som vet vad det är för märke på samis kläder, var de kommer från? Alltså hans flera matchande set?

Hype
Medlem
riskns avatar
Tyst med dig Alex. Ingen vill konfrontera Mergim förutom du. Så snälla sluta med allt ''vi''.
2020-04-10, 12:28
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Förresten tycker jag att Alex är väldigt oklar. Vad exakt är det Mergim har sagt bakom hans rygg som inte är sant? Någon som har klarhet i det?

Han ville bara komma på nåt för att få alla emot honom, han är arg pågrund av det med Anty. Han fick bekräftad igår att hon inte har känslor för Mergim. Han har för mycket stolthet att ta upp det igen så han vill straffa Mergim pågrund av detta.
2020-04-10, 12:29
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hype

Tackar tackar!
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Men jävla åsna kongo är! Vadå han "ljuger i mitt namn?"

Det var dina egna ord som kom ur din ap-käft till Mergim när han blev ifrågasatt varför han inte valde sätta ett kryss över Samis bild istället för niggern.

Märks att häxan Anty gav MongoKongo ordentligt med luft efter vistelsen igår.

Hoppas han ryker med huvet före på måndag och att Antys följare ser genom hans äckliga fulspel!

Exaaaaaaaaaaaaakt så.

Många av oss som faktiskt kollade när det hände. Någon måste fixa en video på detta, annars kan Alex faktiskt tjäna på det här när det visas i avsnittet imorgon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Lennie är fan helt otrolig, imorse så cyklade han minst 1,5mil på träningscykeln och nu har han gått runt på utegården som en dåre i säkert minst 1timme. Förvånar mig inte att han snittar 40k steg per dag på utsidan.
Är det sant? Ja, om han håller på så hemma så kanske han kommer upp i 40000 steg. Han är ju ganska energisk, om man säger så. Själv snittar jag ungefär 50 steg per dag i dessa coronstider.
2020-04-10, 12:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Förresten tycker jag att Alex är väldigt oklar. Vad exakt är det Mergim har sagt bakom hans rygg som inte är sant? Någon som har klarhet i det?

Mergim hade sagt till Sami att Alex ifrågasatte Mergim varför han röstade på Alex och inte Sami, vilket är helt sant. Alex verkar ha fått det till att Mergim menar att Alex ville nominera Sami, eller nåt..
2020-04-10, 12:32
Medlem
foxieroxies avatar
Mergim väljer att inte ta diskussionen för att han inte vill explodera. Han försökte svara Alex men Alex avbröt hela tiden så Mergim valde att avsluta diskussionen, med all rätt. Han vet att han lätt exploderar om det går för långt. Särskilt om man diskuterar med ett pucko som inte låter en prata till punkt. Det värsta jag vet. Bättre att gå än att bli triggad in i en skitdiskussion som ändå inte kommer leda någon vart.

Alex stör sig på att de blev lurade. Men seriöst, alla paktar, alla snackar skit. Inte ens guldkalven Sami kommer undan att hamna i de här paktdiskussionerna. Nu när alla vet att spelet är så behöver man inte gråta över det. Bara att gilla läget och försöka spela med i spelet.
Medlem
Legoschnass avatar
Hahaha Alex: "ingen har bollar"

Mergim gjorde det han blivit tillsagd för att inte bli utkastad. Det var DU, Alex som satt och stammade och skakade runt frukostbordet när Mergim noncha dig.
Medlem
riskns avatar
Varför ska de försöka fjäska för Frida ikväll när de ändå vill ha ut henne och pratar skitsnack om henne? Äckliga jävlar. Spel och spel, men det finns gränser.
2020-04-10, 12:33
Medlem
xrlpyts avatar
Alex är sur för att Frida fick immuniteten och inte han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in